KACZYŃSKI NADAL ZRÓDŁEM STRACHU PO-BYDŁA

Data: 2010-10-13 09:17:19
Autor: Jarek nie obronił kżyża
KACZYŃSKI NADAL ZRÓDŁEM STRACHU PO-BYDŁA

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Im bliżej wyborów tym pełniejsze podnie u POwskiego bydła. Jüdische Zeitung
pospołu ze sponsorami...

A jak wyglądają "podnie" Podsłuchów i Strachu?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalność karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

KACZYŃSKI NADAL ZRÓDŁEM STRACHU PO-BYDŁA