KALISZ ZAPOCZĄTKOWAŁ ŚLEDZTWO W SPRAWIE BLIDY

Data: 2011-07-17 09:57:31
Autor: lupa-honda
KALISZ ZAPOCZĄTKOWAŁ ŚLEDZTWO W SPRAWIE BLIDY
Stary cwaniak widząc,że grunt pali mu się pod nogami jako byłemu ministrowi sprawiedliwości i prokuratorowi gen. w czasach którego wszczęto postępowanie prokuratorskie w sprawie afery węglowej z domniemanym udziałem Barbaru Blidy postanowił wystąpić w roli sędziego we własnej sprawie. Waląc w gacie napisał
raport specjalnej komisji sejmowej przypisując swoje łajdackie czyny ekipie Kaczyńskiego.
Póki co jedynym pożytkiem z tej niebywałej hucpy było wypchnięcie Piekarskiej
na męki na drugiej pozycji na liście postkomunistów. Pomyśleć tylko taka gnida
liczy na głosy tych którzy już raz zdołowali Polskę przy okrągłym stole.

Data: 2011-07-17 10:08:27
Autor: pluton
KALISZ ZAPOCZĄTKOWAŁ ŚLEDZTWO W SPRAWIE BLIDY
raport specjalnej komisji sejmowej przypisując swoje łajdackie czyny
ekipie
Kaczyńskiego.

Byly lajdackie czyny w tej sprawie ?

Jak dotad opowiadano nam, ze  ekipa niewinnych aniolkow kaczynskiego
pojechala sobie na wycieczke do domu mafijnej przestepczyni Blidy,
a ta, zawstydzona bezmiarem swoich grzechow, widzac niewinne i sprawiedliwe
twarzyczki aniolkow wziela i sie zastrzelila.

Nullification

Data: 2011-07-17 10:20:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-17 10:08, pluton pisze:
[...]

Jedyne łajdactwo w tej sprawie to próba zrobienie męczenniczki z osoby która wolała się zastrzelić niż stanąć przed prokuratorem.

Data: 2011-07-17 10:47:43
Autor: pluton
> [...]

Jedyne łajdactwo w tej sprawie to próba zrobienie męczenniczki z osoby
która wolała się zastrzelić niż stanąć przed prokuratorem.

No to zdecydujcie w koncu: byly lajdackie czyny czy nie bylo lajdackich
czynow.

Nullification

Data: 2011-07-17 16:50:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-17 10:47, pluton pisze:
[...]

Były i jest łajdackie postępowanie w tej sprawie. A robił i robi to SLD z Ryszardem K. na czele.

Data: 2011-07-17 17:58:20
Autor: stevep
Dnia 17-07-2011 o 16:50:04 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A konkretnie?

--
stevep

Data: 2011-07-17 18:01:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-17 17:58, stevep pisze:
[...]

No, z podejrzanej próbuje robić męczenniczkę.

Data: 2011-07-17 18:41:10
Autor: pluton
KALISZ ZAPOCZĄTKOWAŁ ŚLEDZTWO W SPRAWIE BLIDY

No, z podejrzanej próbuje robić męczenniczkę.

Czyli specjalna komiska sejmowa twierdzi, ze Kaczynski i jego ekipa w
lajdacko sposob
probowala zrobic z Blidy meczennice ?

Nullification

Data: 2011-07-18 09:08:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-17 18:41, pluton pisze:

No, z podejrzanej próbuje robić męczenniczkę.

Czyli specjalna komiska sejmowa twierdzi, ze Kaczynski i jego ekipa w
lajdacko sposob
probowala zrobic z Blidy meczennice ?

Nie zgrywaj sie na głupszego niż jesteś.

Data: 2011-07-18 00:48:31
Autor: stevep
Dnia 17-07-2011 o 18:01:53 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Znasz jakieś dowody na te podejrzenia?

--
stevep

Data: 2011-07-18 09:08:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-18 00:48, stevep pisze:

No, z podejrzanej próbuje robić męczenniczkę.

Znasz jakieś dowody na te podejrzenia?

Policja rano nie przychodzi do ludzi niewinnych.

Data: 2011-07-18 11:27:53
Autor: stevep
[...]

Chyba, że to przeciwnicy polityczni.

--
stevep

Data: 2011-07-17 13:57:26
Autor: bolek

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivu63l$49f$1news.onet.pl...
[...]

Puknij się w główkę.
Męczennika zrobili z niej ludzie Ziobry.

bolek

Data: 2011-07-17 14:12:21
Autor: raff

"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:4e22ce28$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Raczej glupota Blidy, ktora myslala ze odstawi szopke "z proba samobojstwa". Biedactwo tylko nie wiedzialo ze z gazowca tez sie mozna zabic.

R.

Data: 2011-07-17 16:49:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-17 13:57, bolek pisze:
UĹźytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
[...]

Ludzie Ziobry tylko wykonywali swoja pracę.

Data: 2011-07-17 17:57:08
Autor: stevep
Dnia 17-07-2011 o 16:49:58 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Podobnie jak NKWD i Gestapo.

--
stevep

Data: 2011-07-17 18:00:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-17 17:57, stevep pisze:

[...]

Jak każda policja śledcza na świecie.

Data: 2011-07-18 00:46:28
Autor: stevep
Dnia 17-07-2011 o 18:00:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jak każda policja polityczna w totalitaryźmie,

--
stevep

Data: 2011-07-18 09:08:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-18 00:46, stevep pisze:
[...]

Jak kaĹźda policja polityczna w totalitaryĹşmie,

Dla złodziei i bandytów wszędzie powinien panować totalitaryzm.

Data: 2011-07-18 11:25:32
Autor: stevep
Dnia 18-07-2011 o 09:08:47 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Zwłaszcza jak złodziej będzie pilnował porządku.

--
stevep

Data: 2011-07-17 15:30:55
Autor: [heÂŽsk]
On Sun, 17 Jul 2011 10:20:54 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Jedyne łajdactwo w tej sprawie to próba zrobienie męczenniczki z osoby która wolała się zastrzelić niż stanąć przed prokuratorem.

 co sadzisz o http://deklaracjalodzka.pl/ ? przeczytaj poczatek.
 obie sytuacje sa wykorzystane wylacznie do robienia polityki.  kupczy sie trupami. ohyda!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-17 16:49:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-17 15:30, "[heÂŽsk]" pisze:
[...]

Ty hesk, nie bierz minie za jakiegoś wielbiciela PiSu, Ziobry czy Prezesa. Ale w tej konkretnej sprawie całe "łajdactwo" leży po stronie SLD.

Data: 2011-07-17 10:54:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"pluton"  schrieb im Newsbeitrag news:ivu5j7$e50$1inews.gazeta.pl...

[...]

==========
Wyjasnij w takim razie, jaka konkretnie korzysc mialaby smierc Blidy
przyniesc Kaczynskiemu, bo ja zadnej nie dostrzegam.

AR

Data: 2011-07-17 11:44:24
Autor: pluton
KALISZ ZAPOCZĄTKOWAŁ ŚLEDZTWO W SPRAWIE BLIDY
Wyjasnij w takim razie, jaka konkretnie korzysc mialaby smierc Blidy
przyniesc Kaczynskiemu, bo ja zadnej nie dostrzegam.

A skad ja mam wiedziec, jak kombinuja wariaci ?

Nullification

Data: 2011-07-17 16:31:45
Autor: u2
W dniu 2011-07-17 09:57, lupa-honda pisze:
Waląc w gacie napisał
raport specjalnej komisji sejmowej przypisując swoje łajdackie czyny ekipie Kaczyńskiego.

W sumie Bara-bara B. byla umoczona po uszy w aferze weglowej. Ale grubas
rowniez kawal szui.

Data: 2011-07-17 17:56:09
Autor: stevep
Dnia 17-07-2011 o 16:31:45 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Hmm, sam wydedukowałeś to umoczenie Guciu?

--
stevep

KALISZ ZAPOCZĄTKOWAŁ ŚLEDZTWO W SPRAWIE BLIDY