KAPITULISTY (ŁODPUSTOWE) - PIKNOM WIADOMOść MOM DO WOS...!!!

Data: 2010-02-10 10:12:19
Autor: Polok_Prawdziwy
KAPITULISTY (ŁODPUSTOWE) - PIKNOM WIADOMOść MOM DO WOS...!!!

- bedziecie natom nasom PIKNOM KAPITULISTYCNOM POLCKEM dodatkowe podatki wtym
roku płacić:

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,7544996,_DGP___Gminy_zbiora_haracz_od_firmowego_sprzetu.html

Zecywiście, dobze wtym kapituliźmie, a dobze...

PS - a FRATRY, jak niepłaciły, tak niepłacom...!
Nocuz...
- CO POLOK TO....

Data: 2010-02-10 01:19:40
Autor: zbig
On 10 Lut, 10:12, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
- bedziecie natom nasom PIKNOM KAPITULISTYCNOM POLCKEM dodatkowe podatki wtym
roku p aci :

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,7544996,_DGP___Gminy_z...

Zecywi cie, dobze wtym kapituli mie, a dobze...

PS - a FRATRY, jak niep aci y, tak niep acom...!
Nocuz...
- CO POLOK TO....

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Ty baco jako wróg kapitalizmu powinieneś się cieszyć a nie załamywać
ręce, podnoszenie wszak podatków to obowiązkowy element każdego
programu lewicy. Ponadto, napisano, że nie tak była intencja MFin. Jak
trzeba będzie to sie poprawi, wyda okólnik do służb skarbowych i
sprawę się załatwi

Data: 2010-02-10 10:25:46
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

programu lewicy. Ponadto, napisano, że nie tak była intencja MFin. Jak
trzeba będzie to sie poprawi, wyda okólnik do służb skarbowych i

Uchmmmm... uchmmmm...

łokulnik.., poprawi....

Chebaś jesce naiwny gupi modzik jes (coby ciem usprawiedliwiało), bo za
mondzejsego ciem miołem....

PS - a ty myślis skond siem "pańctwowe" dudki bierom, chemmm...!?

Data: 2010-02-10 03:03:08
Autor: zbig
On 10 Lut, 10:25, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

Chebaś jesce naiwny gupi modzik jes (coby ciem usprawiedliwiało), bo za
mondzejsego ciem miołem....

PS - a ty myślis skond siem "pańctwowe" dudki bierom, chemmm...!?

Oj baco, przeciez to podatek komunalny, państwo niewiele z tego będzie
miało.

Data: 2010-02-10 20:50:45
Autor: Polok_prawdziwy
zbig wrote:

[...]

Atomie mało łobchodzi, wto moje dutki psejmie - cy Pańctwo, cy Gminy...!!!

- takcyłowak wykrodać mi je chcom...

Data: 2010-02-10 10:27:46
Autor: Neko
KAPITULISTY (ŁODPUSTOWE) - PIKNOM WIADOM Ość MOM DO WOS...!!!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

-- --

Nie rozumiem. Baca jest ponoc wrogiem kapitalizmu. Ale przeciez
stoi na krupowkach i sprzedaje te swoje wymacane oscypki (bez kasy fiskalnej!).

Czy to nie przypadkiem kapitalizm ?

Data: 2010-02-10 10:54:18
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

A wto godo, ze wrogiem jezem...!?

- niejezem wrogiem łokrutnym kapitulizmu - samie mie tukej łoksycały...

Ale niejezem tes jego zwolennikiem...!!!
- scegulnie KAPITULIZMU w wydaniu POLCKO-HAMERYKOńCKIM...!!!

Mozno pseca połoncyć nojlepse strony kapitulizmu i socjalizmu (napsykład
Skandynawio, Belgio, Hulandio, Miemce itd)....

Nocuz...
- my, Poloki niedorosłymy ani do sucjalizmu, ani do kapitulizmu, ani do
demokracyji... - ino właściwie docego my zdolne som...?

PS - a moze jo podobnie świat widzem:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7544334,Przekazal_majatek_na_dobroczynnosc___Fortuna_uczynila.html

--

KAPITULISTY (ŁODPUSTOWE) - PIKNOM WIADOMOść MOM DO WOS...!!!