KAPITULISTY (ŁODPUSTOWE ZRESTOM) - JUS NIEDŁUGO I WASE FIRMY TES POPODAJOM...!!!

Data: 2010-03-04 09:43:22
Autor: Polok_Prawdziwy
KAPITULISTY (ŁODPUSTOWE ZRESTOM) - JUS NIEDŁUGO I WASE FIRMY TES POPODAJOM...!!!

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7619861,Swarzedz_wyprzedaje_krzesla_na_Allegro.html

Ale niepsejmujcie siem, pseca teroski mocie KAPITULIZM I DEMOKRACYJEM i nikt wom
pośmietnikach sukać niezabroni...!!!

Data: 2010-03-04 10:13:06
Autor: Piotr

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.000002be.4b8f72aanewsgate.onet.pl...

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7619861,Swarzedz_wyprzedaje_krzesla_na_Allegro.html

Ale niepsejmujcie siem, pseca teroski mocie KAPITULIZM I DEMOKRACYJEM i nikt wom
pośmietnikach sukać niezabroni...!!!

A to za twoich rządów komuszku, ktoś zabraniał?
Piotr

Data: 2010-03-04 12:59:14
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
> pośmietnikach sukać niezabroni...!!!

A to za twoich rządów komuszku, ktoś zabraniał?

Pietrosek siem łodnolozł...!

- ŁOKACEBLADE I MARYNAMATKABOSKONIGDYNIEMOLESTOWANO...!!!

a skonześ ty siem łodnalozł - łodtajołeś cyco...?

A moze w kiosku RUCHU robotem teroski mos...?

Ale dozecy..

- łocywistałocywistość, ze wuwcas zebrokuw i śmietnikoży niebyło...!

Wto INO CHCIOŁ, robotem sem wybrać mugł i swojom psysłość nadługie lata dopsodu
zaplanować...

Data: 2010-03-04 15:13:34
Autor: Piotr

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.000002dc.4b8fa092newsgate.onet.pl...

- łocywistałocywistość, ze wuwcas zebrokuw i śmietnikoży niebyło...!

Wto INO CHCIOŁ, robotem sem wybrać mugł i swojom psysłość nadługie lata dopsodu
zaplanować...

Smietniki musiały być, bo gdzieżyś indziej się wychował i szlify czerwonego pyskacza zdobył?
Piotr
PS. Byłem na odwyku. :-)

Data: 2010-03-04 20:42:47
Autor: Polok_prawdziwy
KAPITULISTY (ŁODPUSTOWE ZRESTOM) - JUS NIEDŁUGO I WASE FIRMY TES POPODAJOM...!!!
Piotr wrote:

PS. Byłem na odwyku. :-)

ŁOMATKONIEMOLESTOWANO...!!!

- to teroski ani łokowitki, ani Maryn zazywać nieśmis...!?

Topo starej znajomości ci powim, zeci troseckem wspułcujem, nobo cincko jest
bez wirtułalnej zecywistości to syćko trowić...

A planowały my z MH na jakomsik piknom imprezkem zwiosny ciem zaprosić,
cobyś sem pospozirać mugł, jako siem wspułcesne komunisty-kapitulisty i
chopy prawdziwe zabowiać umiom...

A powim ci, ze MH włości tes łokrutne mo i bibem mogłybymy, jak nieumie w
pensjunatach, to uniego wyprawiać...

Data: 2010-03-04 22:31:30
Autor: Piotr
Dnia Thu, 04 Mar 2010 20:42:47 +0100, Polok_prawdziwy napisał(a):

A planowały my z MH na jakomsik piknom imprezkem zwiosny ciem zaprosić,
cobyś sem pospozirać mugł, jako siem wspułcesne komunisty-kapitulisty i
chopy prawdziwe zabowiać umiom...

Nie?! :-)
Mówisz, że mógłbym popatrzeć jak dwa pajączki różowe się upijają, jak
wieprzki(też różowe)?
A jakaż to atrakcja? Wałkuna se weź ta, to prowincjonalny gadżeciarz i może mu zaimponujeta.
Piotr
--
Z tęsknoty za czerwonym kapitalizmem to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-04 22:43:24
Autor: Polok_prawdziwy
Piotr wrote:

[...]

Toino takom "zabawem" znos...?

- niemom nic pseciwko, cobyś siem, jak WIEPSZ łochloł, noale pseca nałodwyku
byłeś i pić nieśmis...!?

Niechci wisi - mozes siem zerżnońć, az padnies...

Ino skoda troseckem, bo nojwinkse uciechy puźnym wiecorem som, a dotond
niewytsymos...

Ale po starej znajomości wyślemy wturegoś tseźwego sofera, cobyciem dodom
łodwiuzł...

Ps - nochebaze wpensjunacie nauciechy łostanies, to poślem ci jakomsik
Marynem - moze nadranem ci wstanie i poźgos sem trochem...

Data: 2010-03-05 03:27:29
Autor: MH
Piotr wrote:

> [...]

chopy prawdziwe zabowiać umiom...

A powim ci, ze MH włości tes łokrutne mo i bibem mogłybymy, jak nieumie w

==================

Haaa ... , Witom Ciem Kumie !!!  Wis kejzek bywoł ?... Dopiro com łod Kacapuw
psylecioł , bom straśliwe bizmesy tam rospocon ....  Zawiele bebloł niebemdem ,
bom jeze całkowitej psytomności niełodzyskoł ... Pisdroniowa psyniesła bańkem
skisłego mlecka i pedziała mojej Marynie cobym zazywoł , to psytomność sybko
siem wróci... Kiedy bedzies umnie ??

MH

Data: 2010-03-05 10:05:53
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Cha...!!1
- toś cheba piknych zecy podzył...!

Tes lubiem z Kacapami bizmesy robić, tonie co nase kapitulisty łodpustowe,
- Kacap, jak chce, to chce...!!!
Jak powi "da", to nima "niet"...!!!

Pamintos, jak ci prawiłem, co Kacapy roz dutki w starym kufse psywiosły, cobysem
łoscypkuw, kierpcuw i fyrlacek łodemnie nakupić...

A uciechy psytych bizmesach...!

Musem zakońcyć, bo trombita mi bucy, ale zameldujem siem rychło...

--

KAPITULISTY (ŁODPUSTOWE ZRESTOM) - JUS NIEDŁUGO I WASE FIRMY TES POPODAJOM...!!!