KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM śWIATA POZONDKU JEST MOZLIWE...!!!

Data: 2010-01-22 16:11:16
Autor: Polok_Prawdziwy
KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM śWIATA POZONDKU JEST MOZLIWE...!!!

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/ze-szpitali-na-haiti-gina-dzieci,1428731,6765

I niegodejcie, zeto Polcki niedotycy...!!

"POLOWANIA NA SKURKI" w Łodzi som cystym psykładem wspułcesnego
BARBAZYńSTWACKAPITULISTYCNEGO...!!!

Data: 2010-01-22 11:55:54
Autor: Hans Kloss
KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM �WIATA POZO NDKU JEST MOZLIWE...!!!
Polok_Prawdziwy napisał(a):

"POLOWANIA NA SKURKI" w �odzi som cystym psyk�adem wspu�cesnego
BARBAZY�STWACKAPITULISTYCNEGO...!!!

 A czym było, padalcu, wszczepianie ludziom w prylu wirusów zapalenia
wątroby (zgon po kilku- kilkunastu latach) z powodu "braku dewiz" na
strzykawki jednorazowe?
J-23

Data: 2010-01-22 22:19:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 20:55, Hans Kloss pisze:
Polok_Prawdziwy napisał(a):

"POLOWANIA NA SKURKI" w �odzi som cystym psyk�adem wspu�cesnego
BARBAZY�STWACKAPITULISTYCNEGO...!!!

  A czym było, padalcu, wszczepianie ludziom w prylu wirusĂłw zapalenia
wątroby (zgon po kilku- kilkunastu latach) z powodu "braku dewiz" na
strzykawki jednorazowe?
J-23

To raczej wina niedbalstwa pielęgniarek a nie systemu. - Jednorazowe strzykawki były w aptekach i kosztowały grosze .

Data: 2010-01-22 14:03:09
Autor: Hans Kloss
Jadrys napisał(a):

To raczej wina niedbalstwa pielęgniarek a nie systemu. - Jednorazowe
strzykawki były w aptekach i kosztowały grosze .

To raczej owe  (rzekome bo nie udowodnione) porywanie dzieci ma g....
wspólnego z tzw "kapitalizmem", którego na zresztą na Haiti nigdy nie
było. A strzykawek jednorazowych nie było pod dostatkiem w szpitalach
choćby w czasie tzw "stanu wojennego" i przez to mnóstwo osób zarażono
w tym czasie owym wirusem, odpornym na autoklawowanie.
J-23
PS. Wymordowanie trzech milionów ludzi tylko dlatego ze nosili okulary
(Kambodża) też nic wspólnego z socjalizmem nie ma? A może odkopywane
tam stosy ludzkich szkieletów to ludzie zamordowani przez
"kapitulistów"?

Data: 2010-01-22 23:38:25
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

Jadrys napisał(a):

[...]

Jesce dotego musis II wojnemświatowom, I wojnemświatowom, syćkie inkse
pomniejse wspułcesnych casuw dodać...

Łocywistałocywistość, ło casach wceśniejsych niewspominom, bo wceśnij
fełdaliści i inkse były...

PS - dychnij sem lepij, boś napewno zmencony tym transportem świniokuw ty
KAPITULISTO ŁODPUSTOWY...

Data: 2010-01-22 14:55:06
Autor: Hans Kloss
On 22 Sty, 23:38, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:

Jesce dotego musis II wojnemświatowom
... wywołana wspólnie i w porozumieniu przez narodowego socjalistę
Hitlera i komunistycznego socjaliste Stalina ;).

I wojnemświatowom,
Nie miala nic wspolnego z kapitalizmem ani z socjalizmem. To byla
wojna wydana monarchiom przez państwa demokratyczne i przez nie
(konkretnie przez france) sprowokowana.

syćkie inkse  pomniejse wspułcesnych casuw dodać...
Na przyklad wojne w Korei, gdy wojska chin komunistycznych próbowaly
podbic  niepodlegle panstwo bo bylo "kapitalistyczne"? Albo Wietnam,
to samo tylko do spolki z komunistycznym Wietnamem północnym?
J-23

Data: 2010-01-22 23:47:58
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 23:03, Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

[...]

PS. Wymordowanie trzech milionĂłw ludzi tylko dlatego ze nosili okulary
(KambodĹźa) teĹź nic wspĂłlnego z socjalizmem nie ma? A moĹźe odkopywane
tam stosy ludzkich szkieletĂłw to ludzie zamordowani przez
"kapitulistĂłw"?

No tak, ta twierdza ortodoksyjnego kapitalizmu jaki jest Haiti to dla ciebie nie kapitalizm...

Pozwolę sobie zauważyć że teraz, w chwili obecnej tez się zdarzaje zakażenia w szpitalach.

Pol Pot nie miał nic wspólnego z idea socjalizmu/komunizmu. - Był obłąkanym mordercą

Data: 2010-01-22 15:06:15
Autor: Hans Kloss
On 22 Sty, 23:47, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

No tak, ta twierdza ortodoksyjnego kapitalizmu jaki jest Haiti to dla
ciebie nie kapitalizm...

Chybaś oszalał człowieku. "Kapitalizm" to potoczna nazwa ustroju
gospodarczego opartego na swobodnej i dobrowolnej wymianie towarów i
usług. A na Haiti masz rządy satanistów voodoo którzy tyle maja
wspólnego ze swobodną wymiana co ja z dziełami zebranymi Lenina.

Pozwolę sobie zauważyć że teraz, w chwili obecnej tez się zdarzaje
zakażenia w szpitalach.

W prylu one się zdarzały MASOWO, tysiącami i dziesiątkami tysięcy.. A
ludzie umierali po cichu, po latach, nieraz nie kojarząc nawet swojej
śmierci z pryloskim syfem szpitalnym.

Pol Pot nie miał nic wspólnego z idea socjalizmu/komunizmu.
Kpisz czy o droge pytasz?

 - Był obłąkanym mordercą

Jak każdy prawdziwy  komuch. A co do "wspólnoty" to znam osobiście
człowieka który z nim we Francy studiował. Pol Pot był już wtedy
zaciekłym, ortodoksyjnym komuchem, wyznawca obłąkanych "teorii"
niejakiego Sartre'a a potem niejakiego Mao Zedonga. Zakładał
komunistyczna partie Kambodzy jeszcze w latach 60tych gdy Kambodza
byla monarchia. Jak on nie był komuchem to znaczy że zadnych komuchow
nigdy na swiecie nie było ;).
J-23

Data: 2010-01-23 09:24:10
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 03:41, zeusx pisze:

[...]

Niestety, tylko skromny sympatyk.

Data: 2010-01-23 09:22:36
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 00:06, Hans Kloss pisze:
[...]

"Kapitalizm" to raczej potoczna nazwa ustroju w którym pasożyty żyją z pracy innych. - Na Haiti właśnie takie coś jest praktykowane... kapitalizm pełną gębą.

[...]

Masz jakiś dostęp do statystyk takiego stanu rzeczy? Jeśli tak to proszę o link, ew. źródło tych informacji.

Pol Pot nie miał nic wspólnego z idea socjalizmu/komunizmu.

Kpisz czy o droge pytasz?

Nic z tych rzeczy, - takie są fakty.

[...]

Tak na studiach to Pol Pot był rzeczywiście prawdziwym komunistą. Jednak po dojściu do władzy stał się tylko sprawcą masowych mordów.

A prawdziwi komuniści niosą dobro, właśnie na tym polega ta idea. i byli/są prawdziwi komuniści: Ikonowicz, Gandhi, Guevara, Matka Teresa itd..

Data: 2010-01-23 11:23:27
Autor: Hans Kloss
KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM WIATA POZONDKU JEST MOZLIWE...!!!
On 23 Sty, 09:22, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

"Kapitalizm" to raczej potoczna nazwa ustroju w kt rym paso yty yj z
pracy innych. - Na Haiti w a nie takie co jest praktykowane...
kapitalizm pe n g b .

Z niewolnictwem ci się bardzo pomyliło...albo z socjalizmem który jest
niewolnictwa formą współczesną.

Masz jaki dost p do statystyk takiego stanu rzeczy? Je li tak to prosz
o link, ew. r d o tych informacji.
Jaki link skoro żadnych tego typu statystyk wtedy nie prowadzono?  Tzn
jakieś były pewnie, prowadzone przez każdy szpital oddzielnie. Mi
wystarczy przykład mojego własnego ojca i znajomej z pracy. Plus dwie
znane mi osoby które zakażono w szpitalu jakimiś bakteriami po czym z
braku dewiz na "kapitalistyczne" antybiotyki dostały posocznicy i
poszły do piachu. Antybiogram wskazywal na 100% że można je było
wyciągnąć z tego. Trumny zasypano wapnem, w statystykach pryloskiego
syfu nikt ich ująć nie raczył na pewno. Dziś by o nich trąbili w
gazetach przez tydzień, wtedy...szkoda słów.

byli/s prawdziwi komuni ci: Ikonowicz,
ROTFL
 Gandhi,
hinduistyczny fanatyk
 Guevara,
Taki sam rzeźnik jak Pol Pt tylko znacznie mniejsze miał możliwości
realizacji swojej pasji
> Matka Teresa itd..
A odczepżesz ty się od katolickiej zakonnicy i nie obrażaj jej z łaski
swojej.
J-23

Data: 2010-01-23 22:37:58
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Acha...

- fakt, łokrutne tysionce tosom...!!!

CIUL JEZEś NIEMOżLIWY...!!!

- i NENDZOż wdodatku...!!!

Data: 2010-01-23 13:46:11
Autor: zbig
On 23 Sty, 22:37, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Hans Kloss wrote:
> [...]
> znane mi osoby które zakażono w szpitalu jakimiś bakteriami po czym z
> braku dewiz na "kapitalistyczne" antybiotyki dostały posocznicy i

Dowodem na to, ze teraz jest dużo lepiej, nie jest przyrost naturalny.
Skad to ci do głowy przyszło. W Indiach jest zajebisty i ludzie mra
jak muchy. Takim miernikiem może być np. średnia długosc życia , która
w III RP wzrosła znacznie.
Chyba jednak przeceniłem twój zdrowy rozsądek :)

Data: 2010-01-23 23:11:27
Autor: Polok_prawdziwy
zbig wrote:

> [...]

w III RP wzrosła znacznie.
Chyba jednak przeceniłem twój zdrowy rozsądek :)

Nie, niepseceniłeś...

- łodpedzi dowom, na poziomie bebloka...

Aze ten BRUNER nic inksego pojońć niepotrafi, to musem,
łocywistałocywistość, doniego siem dopasować...

Racjem mos - psyrost miernikiem niejest...

Długość zycio, łocywiście...

Jaksiem temu psypatsys, to stwierdzić mozes, ze łodkond takowe statystyki
prowadzone som, tosiem długość zycio wydłuzo...

Ale powinieneś ruwniez inkse cynniki pod uwagem brać, jak napsykład
psyzwycajenia i sposub zycio Narodu...

Łokowitka, fajcenie, łodzywianie itd...

Data: 2010-01-23 14:23:03
Autor: zbig
On 23 Sty, 23:11, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
zbig wrote:

> [...]

prowadzone som, tosiem długość zycio wydłuzo...

Ale powinieneś ruwniez inkse cynniki pod uwagem brać, jak napsykład

Nie rozumiem o co ci chodzi. To teraz nie ma wódki? Jest. Wg wskaźnika
porównawczego można jej kupić znacznie więcej ni z za Peerelu.
Papierosy znacznie podrożały, ale masz gatunki jakie chcesz. Ja
paliłem za tamtych czasów więc okropnie zazdroszczę tym , którzy to
robią teraz.
A odżywianie. tak jak teraz można sie pożywic nigdy nie było. Dziś w
Auchan widziałem ostrygi. Wybór  produktów jest niemal nieograniczony..
Wystarczy wejśc do pierwszych lepszych delikatesów. Tylko mi nie mów ,
że nie wszystkich na to stać bo tak było i  zawsze będzie.

Data: 2010-01-24 00:31:34
Autor: Polok_prawdziwy
zbig wrote:

[...]

ŁOJEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEPSEMOLESTOWANO...!!!

- acyjo godom, ze łokowity nima, cy niebyło...!?

Miejsce, łokazje i sposub delektowanio siem tym napojem mo istotny wływ na
zdrowie...!!!

Kiedysik niebyło łokazji, coby siem chopy naumur niezalewały...
Ai censtotliwość delektowanio...

Jak sem statystycnie poruwnos, to Maryny dłuzej psyzyciu siem tsymajom, a
wis pocemu...?

Meni "uzywek" wzyciu uzywały...

Winksości niestać...!!!

http://biznes.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/dwoch-trzecich-polakow-nie-stac-na-wakacje,1426415,4199

A efekty tego za 20-30 lot łobacymy...

Data: 2010-01-23 16:44:26
Autor: zbig
On 24 Sty, 00:31, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
zbig wrote:
> [...]

> Wystarczy wejśc do pierwszych lepszych delikatesów. Tylko mi nie mów ,
> że nie wszystkich na to stać bo tak było i  zawsze będzie.

Z tych samych badań:
"Polska była w 2008 r. na średnim poziomie w Unii Europejskiej jeśli
chodzi o odsetek populacji znajdujący się na granicy ryzyka biedy -
wynika z badań Eurostatu
Zarówno średnia dla Unii, jak i wynik Polski to 17 proc. Granica
ryzyka biedy to, według UE, dochód odpowiadający 60 proc. mediany
dochodów dorosłych. Mediana w tym wypadku określa minimalną wysokość
zarobków, jakie osiąga lepiej zarabiająca połowa dorosłych obywateli."
Średni poziom to chyba nieźle. I ten odsetek - 17 procent . Oznacza
to ,ze aż 83 % nie jest zagrozonych. Zauwż. !7 % jest zagrozonych ,
nie oznacza to jednak, ze w ubóstwo popadną,

Data: 2010-01-24 22:12:39
Autor: Polok_prawdziwy
zbig wrote:

"Polska była w 2008 r. na średnim poziomie w Unii Europejskiej jeśli
chodzi o odsetek populacji znajdujący się na granicy ryzyka biedy -

Nowłaśnie - w 2008-mym...!!!

- nierub zsiebie Trutki Kamińckiej ZBIGU, boś niegupielok jest...

Data: 2010-01-23 18:09:04
Autor: Hans Kloss
KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM WIATA POZONDKU JEST MOZLIWE...!!!
Polok_prawdziwy napisał(a):

- fakt, �okrutne tysionce tosom...!!!
Poszukaj sobie półmózgu statystyk zachorowań na żółtaczkę zakaźną za
komuny. A zresztą... naści menelu, taki umysłowy niedojda jak ty ma
pewnie problemy nawet ze znalezieniem własnego chuja w rozporku:
www.pzh.gov.pl/oldpage/przeglad_epimed/58-1/581_01.pdf

Zachowane dane  niestety  nie pozwalają odróżnić zakażeń wirusem typu
A (związanym z wszechobecnym w prylu brudem, syfem i malarią w
przetwórstwie żywności i w knajpach) od zakażeń wirusami typu B,C i D,
związanych z brudem, syfem i malarią w pryloskich szpitalach.
Ogólnopolskich statystyk zachorowań (i zgonów) na żółtaczkę
wszczepienną czyli typu B, C i D z okresu prylu prawdoopodobnie NIE
MA, bo ich pryloskie chamstwo nie notowało i nie rozróżniało.
Chociaż... tu masz śmieciu jakiś slad: prometeusze.pl/tekstowe/
zakazenia_szpitalne.doc
Cytuję: "Po wprowadzeniu szczepień i upowszechnieniu sprzętu
jednorazowego użytku nastąpił znaczący spadek liczby świeżych zakażeń.
Współczynnik zapadalności na WZW typu B w latach 80. wynosił 42-45/100
tys. ludności, pod koniec lat 90. (1997 r.) już 12,5/100 tys.
mieszkańców, a w 2002 roku 8-9-krotne mniej niż przed ich
wprowadzeniem i wynosił 5,02/100 tys."
Już się doliczyłeś owych dziesiątków tysięcy, bezmózgi chamie?

CIUL JEZE� NIEMO�LIWY...!!!
A kim ty jesteś śmieciu, nadstawiający zadu szwabskim pedrylom?

- i NENDZOďż˝ wdodatku...!!!
Hehe, tu cie boli szmaciarzu że w odróżnieniu od pryloskich  chamów
zbuntowanych radzę sobie w trzeciej erpe tak, że lepiej nie trzeba.
Nie umiesz pracować głową, musisz odbytem ;)
J-23

Data: 2010-01-24 22:09:38
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

Polok_prawdziwy napisał(a):

[...]

Uchmmm...

- ajakto siem mo do..., napsykład śmiertelności nadrogach w kapituliźmie
współcesnym - było wuwcas rocnie wincyj łofiar zułtacki, cy wincyj jest
teroski łofiar śmiertelnych nadrogach...?

- i NENDZOďż˝ wdodatku...!!!
Hehe, tu cie boli szmaciarzu że w odróżnieniu od pryloskich  chamów
zbuntowanych radzę sobie w trzeciej erpe tak, że lepiej nie trzeba.
Nie umiesz pracować głową, musisz odbytem ;)

Cobyniebyło, toci współcujem...

- musis mieć wiecnie boloncom sparkem....

Atak dlo ciekawości pytom - jak ciem tak świeżo psepucujom, zdazo cisiem
tracić cołkie zimnioki...?

Duzo łotym słysołem, ze ponosik cołkie zimnioki zdupy wypadajom, rozkracony
siem chodzi i jak siem gembem łotwiro, to psy wienksym wietse pseciongu
siem dostaje...

Coci powim, to uwazać musis - baby, asfaldy, pedafile i podorasty AIDAS
majom - mogom ciem psytym zarobkowaniu zarazić...

Data: 2010-01-24 20:45:41
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 20:23, Hans Kloss pisze:
[...]

Współczesne niewolnictwo to kapitalizm. Taki wiecznie nienażarty ryj kapitalistyczny nie byłby kapitalistą bez swoich niewolników.

[...]

Wez tez pod uwagę że to było kilkadziesiąt lat temu. - Wtedy medycyna była na całym świecie na niższym poziomie niż teraz. i być może ustrój nie mial z tym nic wspólnego.

> [...]

realizacji swojej pasji
  >  Matka Teresa itd..
A odczepżesz ty się od katolickiej zakonnicy i nie obrażaj jej z łaski

Jeszcze do tego grona można zaliczyć Jezusa Chrystusa. Im wszystkim przyświecała ta sama idea, - pomoc najsłabszym, czyli główne założenie idei komunistycznej.. Nic na to nie poradzę że ty Hans masz wypaczone pojęcie o komunizmie..

Data: 2010-01-24 13:23:41
Autor: Hans Kloss
Jadrys napisał(a):

Współczesne niewolnictwo to kapitalizm. Taki wiecznie nienażarty ryj
kapitalistyczny nie byłby kapitalistą bez swoich niewolników.

Nic nie poradzę jadrysiu że masz kompletnie wypaczone pojęcie o tzw
"kapitalizmie (btw. nienawidzę tej absurdalnej nazwy). "Kapitalista"
czyli uczestnik gry rynkowej byłby nikim, owszem, ale bez KONSUMENTÓW,
niewolnicy nie są mu do niczego potrzebni. Natomiast bez ludzi którzy
kupują jego produkty byłby autentycznym zerem, dlatego wyłazi wręcz ze
skóry aby produkować to co ludzie chcą kupić. I dzięki tej jego
obrzydliwej pazerności na świecie dzieje się autentyczny  POSTĘP- i
tylko dzięki niej. Niedowiarkom radzę przestudiować listę wynalazków
dokonanych i wdrożonych w państwach komunistycznych oraz innych nie
stosujących się do reguł wolnego rynku (np. arabskich dzikolandii).
Zaręczam ze to nie będzie długa lektura.
J-23

Data: 2010-01-24 22:32:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Jadrys napisał(a):

[...]

-- --
Pieknie jest zaszczepiac ludzkie uczucia miernocie napedzanej
przez chciwosc i zazdrosc.

AR

Data: 2010-01-24 23:46:13
Autor: Jadrys
Jadrys napisał(a):

[...]

Oczywiście tylko jaki/który wiecznie nienażarty kapitalistyczny ryj da sobie zaszczepić ludzkie uczucia?

Data: 2010-01-24 23:43:33
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-24 22:23, Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

[...]

Naprawdę ty Hans widzisz tylko iluzję, swoje wyobrażenie o kapitalistach. A prawda jest taka ze w przyrodzie nic nie ginie, nie ma nic za darmo.. Weźmy dla przykładu takiego prezesa Banku PKO S. A. , - jak myślisz skąd ten pasożyt bierze te pensje dla siebie? Otóż wiedz że on dopisując sobie kolejne zero do stanu swojego konta pozbawia wielu ludzi możliwości zakupu leków, węgla na zimę czy chleba. Ci biedacy są jego niewolnikami, oni pracują na tego darmozjada.  Taki jest współczesny wyzysk, współczesny kapitalizm.  I zaręczam Ci że bez tych niewolników ten pasożyt będzie nikim. Będzie zwykłym zerem.

Data: 2010-01-24 15:24:10
Autor: Hans Kloss
KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM WIATA POZONDKU JEST MOZLIWE...!!!
On Jan 24, 11:43 pm, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Naprawd ty Hans widzisz tylko iluzj , swoje wyobra enie o
kapitalistach.
Kto skonstruował, oprogramował, wyprodukował i sprzedał miliony
komputerów na całym świecie? Moja iluzja "kapitalistów" czy te z
może...strach pomyśleć.... ONI SAMI i wynajęci przez nich ludzie? Do
reszty odnosić się nie miałem zamiaru albowiem nie ma to najmniejszego
sensu...co ma wspólnego z kapitalizmem prezes (państwowego w gruncie
rzeczy) PKO SA? A jeśli nawet uważasz prezesów banków za darmozjadów
to jak wyjaśnisz fenomen banków które pod kierownictwem jednego
"darmozjada" przynoszą zyski i dają zadowolenie swoim klientom,
kierowane przez innego "darmozjada"  przynoszą straty i rujnują ludzi
którzy umieścili w nich swoje oszczędności? I skąd u ciebie
przekonanie ze dyrektor czy prezes banku jest "darmozjadem"?

A prawda jest taka ze w przyrodzie nic nie ginie, nie ma nic za darmo.
Innymi słowy: nie ma czegoś takiego jak: darmowe szkolnictwo, darmowe
leki, darmowa tzw "słuzba zdrowia"- słusznie!!!! Nie istnieją tez
darmowe obiady. Może jest jeszcze dla ciebie nadzieja....

We my dla przyk adu takiego prezesa Banku PKO S. A. , -
jak my lisz sk d ten paso yt bierze te pensje dla siebie? Ot wiedz e
on dopisuj c sobie kolejne zero do stanu swojego konta pozbawia wielu
ludzi mo liwo ci zakupu lek w, w gla na zim czy chleba.
Co ty bredzisz człowieku? Już pomijając absurdalność nazywania
pasożytem człowieka który ciężko pracuje i od którego pracy zależy los
tysięcy rodzin... jego pensja pochodzi z zaokrąglenia w dół szóstego
miejsca po przecinku procentów od twoich oszczędności w tym banku. W
jaki sposób pozbawia to kogokolwiek możliwości zakupu czegokolwiek to
już pozostanie tajemnica twojego pokrętnego umysłu. Ale za to łatwo
powiem ci w jaki sposób działalność owego banku UMOŻLIWIA ludziom
zakup leku. To proste- przychodzi przedsiębiorca "kapitalista" dostaje
w banku kredyt, za który to kredyt buduje fabrykę (na początek
fabryczkę) leków itditp. Bez tego kredytu mógłby ów lego produkować
najwyżej u siebie w piwnicy i leczyć nim teściową a ty zdychałbyś na
jakieś banalne choróbsko, mając kilometr dalej ratunek i nawet o tym
nie wiedząc.
Nie wierzysz że to możliwe? Znajdź sobie na sieci choćby historię
wrocławskiego Hasco-Leku,  podobnych firm są w Polsce tysiące i
dziesiątki tysięcy.
J-23

Data: 2010-01-26 14:31:10
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-25 00:24, Hans Kloss pisze:
[...]

Nawet w PRL miał swój komputer.. Odra 1 się nazywał. A więc prosty przykład że to nie zasługa kapitalizmu ze komputery sa na świecie. .

Kapitalizm ma wspólne to że bank zdziera na każdym kroku skórę z biedaków żeby prezes-darmozjad mógł sobie dopisać kolejne zera na koncie.

Prezes jest darmozjadem ponieważ jest to funkcja całkowicie zbędna. W praktyce prezes i tak o niczym nie decyduje w pojedynkę.  Logiczna by była funkcja prezesa tylko w bankach czysto prywatnych, - właściciel, albo osoba o największych udziałach zasiada na fotelu prezesa i rządzi..

[...]

Jednak za te darmowe dla jednych rzeczy ktoś musi płacić.  Tak samo z pensją pana prezesa-darmozjada.

[...]

W istocie, masz rację.. Tysiące ludzi.. Pewnie ten darmozjad czułby sie nie aż tak bogaty gdyby miał mniej duszyczek do skubania.

Data: 2010-01-26 06:48:30
Autor: zbig
On 26 Sty, 14:31, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Nawet w PRL miał swój komputer.. Odra 1 się nazywał. A więc prosty
przykład że to nie zasługa kapitalizmu ze komputery sa na świecie.. .

Takiego komputera nie było
Odra serii 1300 nie była polskim komputerem. był on produkowany na
licencji ICL.
Był taki konstruktor - geniusz. nazywal się jacek Karpiński.
skonstruował on mikrokomputer o bardzo wysokich parametrach
technicznych. Niestety, na skutek nieuzasadnionych szykan i  i
przesladowań konstruktora przez aparat państwowy produkcja na masową
skalę nigdy nie ruszyła.
Po wielu bezowocnych próbach uruchomienia produkcji i kariery w kraju,
zrezygnowany karpiński wyjechał na zachód , gdzie wdrożył kilka swoich
wynalazków.
Tak właśnie wyglądała gospodarka w wykonaniu PZPR.

Data: 2010-01-26 21:19:35
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-26 15:48, zbig pisze:
[...]

Nie bierzesz zbigu tego pod uwagę że działo się to dawno temu... Wtedy komputer nie był artykułem pierwszej potrzeby. Z pewnością na dzień dzisiejszy taki nowator w dziedzinie komputeryzacji byłby hołubiony przez najwyższych dostojników w kraju.

To nie wina PZPR-u a raczej tego szatańskiego  układu RWPG..

Data: 2010-01-26 12:56:55
Autor: Hans Kloss
Jadrys napisał(a):
Nawet w PRL miał swój komputer.. Odra 1 się nazywał. A więc prosty
przykład że to nie zasługa kapitalizmu ze komputery sa na świecie.. .

Nawet ci mogę napisać z którego ajbiema zerżnięty żywcem przez nasz
"wywiad gospodarczy". Mój teść pracował przez czas jakiś przy montażu
i obsłudze tych cudów techniki, złożonych oczywiście w znacznej części
z kradzionych (tzn kupowanych nielegalnie wbrew zakazom COCOM)
podzespołów.

Kapitalizm ma wspólne to że bank zdziera na każdym kroku skórę z
biedaków żeby prezes-darmozjad mógł sobie dopisać kolejne zera na koncie.

Przecież "biedak" nie ma obowiązku trzymania swoich oszczędności w
banku- może je zabunkrować w skarpecie albo pożyczyć sąsiadowi na
procent wyższy niż bankowy albo zainwestować w zyskowne
przedsięwzięcie i przestać być biedakiem albo... ZILION INNYCH
MOŻLIWOŚCI.

Prezes jest darmozjadem ponieważ jest to funkcja całkowicie zbędna.
Tajest. Podobnie jak funkcja kierownika budowy, dyrektora zakładu,
władcy państwa, generała w wojsku...

 Logiczna by była funkcja prezesa tylko w bankach czysto prywatnych, - właściciel,
albo osoba o największych udziałach zasiada na fotelu prezesa i rządzi..
I to się wlaśnie jadrysiu nazywa KAPITALIZM.
Niemniej nawet te kulawe państwowe banki pozbawione naczelnego wodza
trafiłby szlag. I uwierz mi na słowo, takiego wodza który
poprowadziłby bank do sukcesu nie jest łatwo znaleźć, o woele łatwiej
o partacza który bank do ruiny doprowadzi. Nie zanasz się na
bankowosci więc zapewne uważasz że prezesem banku może zostać każdy.
Tymczasem jest to taka sama prawda jak twierdzenie ze każdy może sam
sobie oprogramować swój komputer.

 Tak samo z pensją pana prezesa-darmozjada.
Ów prezes jest darmozjadem jedynie w twoim mniemaniu. Tzn. on MOŻE być
darmozjadem ale wtedy doprowadzi bank do ruiny. Ile musisz zapłacić
człowiekowi znającemu się porządnie  na bankowości aby poprowadził
bank CUDZY (niechby i państwowy) zamiast zakładać własny?

W istocie, masz rację.. Tysiące ludzi.. Pewnie ten darmozjad czułby sie
nie aż tak bogaty gdyby miał mniej duszyczek do skubania.
Bank cię skubie? NIE KORZYSTAJ Z JEGO USŁUG, to przecież całkiem
proste...
J-23

Data: 2010-01-26 16:14:48
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjmqra$d9n$1news.onet.pl...
[...]

Był już taki eksperyment, że szewc zamiast szyć buty zostawał dyrektorem fabryki, a szwaczka dyrektorem teatru, nie trzeba ci chyba przypominać wyników tego eksperymentu.

--
stevep

Data: 2010-01-26 21:21:46
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-26 16:14, cirrus pisze:

[...]

Rozumiem że to żart?

Data: 2010-01-27 16:05:00
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjnisq$l4q$2news.onet.pl...
[...]

Teraz to ty chyba już nie żartujesz, tylko po prost rżniesz głupa.

--
stevep

Data: 2010-01-23 15:18:41
Autor: raff
[...]

Matka Teresa sie w gorbie przewraca.

Sprytne. Byl komunista, ale jak zaczal grabic, mordowac to juz przestal byc.

Przypomina talmudyczne tlumaczenie Szewacha Wajsa: Jak zaczal wyrywac paznokcie i mordowac, to automatycznie przestal byc Zydem. a wiec nie ma zydowskich mordercow.

R.

Data: 2010-01-24 20:34:25
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 15:18, raff pisze:

[...]

Na pewno jest dumna z miana komunistki.

Tak, morderca, złodziej albo inny tego typu szubrawiec nie jest komunistą.. Jego postępowanie zaprzecza idei komunizmu.

Oczywiście że ten "Wajs" miał rację, - postępków jakiejś morderczej kanalii nie ma co utożsamiać z narodowością. Bandzior jest bandziorem a nie Żydem czy Polakiem.

Data: 2010-01-24 20:37:46
Autor: raff
[...]

ale on twierdzi ze jest Zydem do momentu jak zaczyna mordowac, potem juz przestaje.

R.

Data: 2010-01-24 20:48:56
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-24 20:37, raff pisze:
[...]

No i ma rację. Morduje nie Żyd tylko morderca.

Data: 2010-01-24 21:11:23
Autor: raff
Jadrys pisze:
[...]

No widzisz, Jadrys, Ty i te Twoje lewackie obwody w mozgu. To jest nie do wyleczenia ;)

R.

Data: 2010-01-24 21:16:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> schrieb im Newsbeitrag
Jadrys pisze:

> No i ma rację. Morduje nie Żyd tylko morderca.

No widzisz, Jadrys, Ty i te Twoje lewackie obwody w mozgu. To jest nie
do wyleczenia ;)

R.

  Jest, wystarczy niegrozny zabieg lobotomiczny, choc kilka gram
  olowiu byloby tansze.

  AR

Data: 2010-01-24 22:00:02
Autor: raff
KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM WIATA POZONDKU JEST MOZLIWE...!!!
  Jest, wystarczy niegrozny zabieg lobotomiczny, choc kilka gram
  olowiu byloby tansze.

  AR

Lepszym lekarstwem bylby kilogram uranu, trzebaby ich tylko zgromadzic w jednym miejscu.

R.

Data: 2010-01-24 21:48:44
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-24 21:11, raff pisze:
Jadrys pisze:
[...]

A wasze Prawickie poglądy sa niereformowalne.. Od zawsze staracie się wprowadzić odpowiedzialność zbiorową.

Data: 2010-01-24 21:50:13
Autor: raff
Jadrys pisze:
[...]

A wy nie ? Wszystkich kulakow zamkneliscie.

R.

Data: 2010-01-24 23:20:25
Autor: Jadrys
Jadrys pisze:
[...]

Bo sprawa kułaka jest jasna.. Kułak= winien.. Tak samo jak morderca= winien.

Data: 2010-01-25 09:47:56
Autor: cirrus
Jadrys pisze:
[...]

Kułak = dobry gospodarz, zaiste straszna to wina. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-26 14:04:12
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-25 09:47, cirrus pisze:

[...]

Raczej nie za dobre gospodarowanie byli prześladowani "kułacy".

Data: 2010-01-26 21:06:58
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-26 16:08, cirrus pisze:
[...]

Za żerowanie na parobkach i małorolnych chłopach.

Data: 2010-01-27 16:03:50
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjni12$i5t$2news.onet.pl...
[...]

A jak było to gospodarstwo rodzinne bez parobkow, to za co?

--
stevep

Data: 2010-02-10 22:08:59
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-27 16:03, cirrus pisze:

[...]

Nic, gdy kmieć nie trudnił się lichwą nie wykorzystywał innych do pracy na siebie to nie ma powodów żeby się czepiać.

Data: 2010-02-11 12:11:04
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkv79c$t26$3news.onet.pl...
[...]

I takim domiarów nie dawano za dobre gospodarowanie?

--
stevep

Data: 2010-01-25 09:46:52
Autor: cirrus
Jadrys pisze:
[...]

Eee, to przecież reżimy komunistyczna stosowały odpowiedzialność zbiorową.

--
stevep

Data: 2010-01-26 14:06:30
Autor: Jadrys

Jadrys pisze:

[...]

A w żadnym wypadku.. Nigdy nawet pseudokomuchy nie stosowali odpowiedzialności zbiorowej.

Data: 2010-01-26 16:10:05
Autor: cirrus
Jadrys pisze:
[...]

To pewnie o niedopuszczaniu dzieci akowców na studia to mi się śniło.

--
stevep

Data: 2010-01-26 21:08:44
Autor: Jadrys

Jadrys pisze:

[...]

Tylko jakimś dziwnym trafem prawie wszyscy oni maja wykształcenie. Jak to wytłumaczysz?

Data: 2010-01-27 16:01:48
Autor: cirrus
Jadrys pisze:
[...]

Możesz przytoczyć jakieś statystyki, z których czerpiesz swoją wiedzę na ten temat?

--
stevep

Data: 2010-01-23 22:35:12
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

W prylu one się zdarzały MASOWO, tysiącami i dziesiątkami tysięcy. A
ludzie umierali po cichu, po latach, nieraz nie kojarząc nawet swojej
śmierci z pryloskim syfem szpitalnym.

Acha....

- ino nieumim jednego zrozumieć ty FAJFUSIE NIEDOść ZE śMIERDZONCY, TO JESCE
GUPI...!!!

- cemu w PERELU naturalnypsyrost ciongle dodatni był, toroz,

adwa,
- jakosik NIGDZIE w Polcce grobuw masowych spotkać nieidzie...

Psytakich DZIESIONTKACHTYSIONCUW, to normalne cmentoże by niewyrobiały...

GUPIś HANSKLOS, jak rubisiowy KUń...!!!

Ps - juzem cito roz godoł - choćbyś sem na cole KAPITULISTA wytatełowoł, toi
tak NENDZOżEM łostanies - zagupiś na dutki...!!!

Data: 2010-01-23 08:47:22
Autor: zbig
KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM WIATA POZONDKU JEST MOZLIWE...!!!

To raczej wina niedbalstwa pielęgniarek a nie systemu. - Jednorazowe
strzykawki były w aptekach i kosztowały grosze .
Dwa zdania. jedna bzdura, jedno kłamstwo.
Tylko wyjątkowy jełop nie może  zauważyc, że wszelkie niedbalstwa,
niedociagniecia, braki,wypaczenia i tak dalej były tak immanentnie
związane z systemem, ze oddzielic tego nie sposób.
Co do strzykawek nie wiem, czy smiać sie czy płakać. Gdzie ty  chuju
jeden, (sorry nie moge sie powstrzymać czytając coś takiego) widziałeś
strzykawki i igły jednorazowe w Peerelu. To prawda ,ze były tanie, ale
ich kurwa jego mac, ni chuja nie było.
trzy sztuki wycyganione od znajomego znajomego przechowywane w domu
były jak relikwie- na wszelki wypadek .
Ciekawe tez dlaczego dziś tez kosztuja grosze a jest ich pod
dostatkiem.

Data: 2010-01-24 21:37:39
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 17:47, zbig pisze:

[...]

Złamany kutasie (sorry nie mogłem się powstrzymać czytając coś takiego), sam je kupowałem i nie miałem z tym żadnego problemu.

Dzisiaj nic w aptece nie kosztuje groszy.  Na normalne leki nadciśnieniowe to koszt z którym wielu musi się liczyć. W PRL-u kosztowały naprawdę grosze, o ile nie były zupełnie darmowe dla wielu chorych.

Data: 2010-01-25 08:11:19
Autor: zbig
On 24 Sty, 21:37, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-01-23 17:47, zbig pisze:

..

Z amany kutasie (sorry nie mog em si powstrzyma czytaj c co takiego),
sam je kupowa em i nie mia em z tym adnego problemu.
Łżesz jak pies, moze zdarzyło ci się kiedyć kupić ale problem był
bardzo duży

Dzisiaj nic w aptece nie kosztuje groszy.  Na normalne leki
nadci nieniowe to koszt z kt rym wielu musi si liczy . W PRL-u
kosztowa y naprawd grosze, o ile nie by y zupe nie darmowe dla wielu
chorych.
Sam biorę leki na nadciśnienie. Nie ucz ojca dzieci rodzić. Te leki ,
które i za PRL były tanie (starej generacji) i dzis są tanie. Leki
nowej generacji, których wtedy w ogóle nie było tanieją z miesiąca na
miesiąc.
Ja biorę np. 10 mg Tritace i płacę w swojej aptece (akurat na ten lek
i tę dawkę jest nadzwyczajna promocja)  ok 3,5 za 28 sztuk. Wychodzi
kilkanascie groszy za tabletkę. Te leki startowały jakieś cztery lata
temu za ok 30 zł.
Co do leków to niestety lekarze często przepisują leki droższe pomimo
istnienia dużo tańszych zamienników. Warto być dociekliwych i można
się zaopatrywać calkiem niedrogo.
Nie  mówię o lekach naprawdę bardzo drogich,których i za PRL nie było
można stosować właśnie ze względu na cenę.
Nie wspomnę o prawdziwych polowanieach na niektóre popularne dziś leki
- typu Quinax na kataraktę. Udalo mi się go kiedyś kupić na zachodzie.
Teraz Quinaxów masz wbród  - jakiej firmy chcesz.
O brakach takich prostych artykułów jak podpaski, wata, woda
utleniona, strzykawki napisano całe tomy i nie bedę się powtarzał.

Data: 2010-01-25 14:46:08
Autor: Hans Kloss
KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM WIATA POZONDKU JEST MOZLIWE...!!!
zbig napisał(a):
Łżesz jak pies [...]
Zbigniewie, mimo żeś komuch to zachowałeś  wspomnienia o naszej
pryloskiej "ojczyźnie" zadziwiająco zbieżne z moimi. Ja się czasem
zastanawiam, czy te wszystkie bekony, cycki i obesrane bace na pewno
żyły w tym samym prylu co my  czy też na ich potrzeby stworzono jakąś
wersję de luxe? A może to jacyś byli ormowcy, uprawnieni do zakupów w
sklepach za żółtymi firankami? Właśnie mi przypomniałeś jak onegdaj
pół Wrocławia zwiedziłem w poszukiwaniu podpasek dla mojej małżonki..
i to uczucie tryumfu gdy je wreszcie, po kilku godzinach szukania,
udało się kupić. Bezcenne, porównywalne chyba tylko z radością
zdobywcy kilku wianków (mnóstwo rolek nanizanych na papierowy
sznurek)  papieru toaletowego bez kolejki, bo i taki wyczyn mam na
swoim koncie ;).
J-23

Data: 2010-01-26 05:27:45
Autor: zbig
On 25 Sty, 23:46, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
zbig napisał(a):> Łżesz jak pies [...]

Zbigniewie, mimo żeś komuch to zachowałeś  wspomnienia o naszej
pryloskiej "ojczyźnie" zadziwiająco zbieżne z moimi.
Dletego własnie nie byłem, nie jestem i nie będę komuchem.

Data: 2010-01-26 14:43:08
Autor: Jadrys

.

[...]

Po pierwsza pies nie zwykł łgać, psy są najczęściej nie zakłamane. . Po drugie ja tylko mówię za siebie. - a ja nigdy nie miałem problemów z kopieniem w PRL-u strzykawek jednorazowych.

[...]

Ja biorę "Enarenal" 14 zł za 30 sztuk. Ale wystarczyć zaobserwować jak drogie są obecnie leki stojąc w kolejce w aptece. Rzadko kto płaci rachunek poniżej 100 zł.

Data: 2010-01-26 07:08:43
Autor: zbig
On 26 Sty, 14:43, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Ja biorę "Enarenal" 14 zł za 30 sztuk. Ale wystarczyć zaobserwować jak
drogie są obecnie leki stojąc w kolejce w aptece. Rzadko kto płaci
Ale są. Pytanie, dlaczego sa droższe niż na Zachodzie. Na to mógłby
np.odpowiedzieć p. Bolesław Iwabradyna Piecha.
Gdy Kopaczka skutecznie przeciwstawiła sie próbie drenażu państwa
przez firmy farmaceutyczne, to nagonke na nią przypuścili wszyscy  -
od SLD po PiS,
PS.
Enarenal to właśnie lek starej generacji. Nieźle działa ale może mieć
spore niekorzystne skutki uboczne. Poza tym musisz brać go dwa razy
dziennie.
Przerzuć się lepiej (pod kontrolą lekarza) na Tritace, Tertensief lub
Pritor (ten jest drogi ale są nieco tańsze zamienniki), albo
kombinacje tych leków.

Data: 2010-01-26 21:31:54
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-26 16:08, zbig pisze:
[...]

  Pani Kopacz to  jedyny jasny punkt w rządzie Tuska. I chyba najlepszy minister zdrowia po 89 roku.

Dzięki zbig, zasugeruję to swojemu lekarzowi.

Data: 2010-01-25 09:49:21
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjib2v$ja0$1news.onet.pl...
[...]

Jadrys, ja cię nie poznaje, antenka zadała ci szaleju, takie wyrażonka no, no.

--
stevep

Data: 2010-01-26 14:33:29
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-25 09:49, cirrus pisze:

[...]

Ale sam przyznasz Stefan że zostałem sprowokowany.

Data: 2010-01-26 16:11:48
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjmqv9$d9n$2news.onet.pl...
[...]

Ja nie pretenduje do miana świętego, ale jak ktoś nie używa wyrażonek to żadna prowokacja go nie ruszy.

--
stevep

Data: 2010-01-26 21:26:32
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-26 16:11, cirrus pisze:

[...]

Tak Stefan, bo psp to dla ciebie miejsce pracy (najprawdopodobniej), a dla mnie miejsce w którym można podyskutować, więc nie dziw się że u mnie  niekiedy emocje biorą górę.

Data: 2010-01-27 16:02:58
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjnj62$mf8$1news.onet.pl...
[...]

Moje miejsce pracy, skąd taki "genialny" wniosek?

--
stevep

Data: 2010-01-22 23:04:00
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

Polok_Prawdziwy napisał(a):

[...]

Aaaaa, Hansklos...!!!

- jus skońcyłeś ćwierci świniokuw do chłodni łonosić...?

Noto teroski wochemende mos - gupieloctwa beblać mozes...

To sugerujes, ze jednorazowe stsykawki łod XVIII-tego wieku w kapituliźmie
produkujom...?

Nieświadom tego byłem...

Ciongle myślołem, ze nojlepso dezymfekcjo, jakom wymiśliły, to wygotowywanie
stsykawek wielorazowego uzytku...

Nocuz..., myślem, zemi mojom cimnotem wybacys...

PS - a skalpele jednorazowego uzytku w kapituliźmie tes zawse miały...?

Data: 2010-01-23 03:46:42
Autor: zeusx

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:0vip27-7q8.ln1server.linuxfan.de...
[...]

Ja juz chyba wiem, czemu ty za tą czerwoną Polską tak tęsknisz. Leniem musiałeś być wielkim bo się nawet po polsku nie nauczyłeś pisać a uchodziło ci to na sucho.
Poddaję się , nie mam już siły cię czytać.
zx

Data: 2010-01-23 22:25:20
Autor: Polok_prawdziwy
zeusx wrote:

[...]

Musiołbyś siem z gramatyki jendzyka polckiego troseckem podciongnońć, tobyć
mie we syćkim zrozumieć mugł...

Data: 2010-01-22 16:42:03
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 16:11, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Kapitalizm  był, jest i będzie zawsze jedną z najgorszych rzeczy które dotykaja ludzkość.

Data: 2010-01-23 03:38:27
Autor: zeusx

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:39da.00000453.4b59c014newsgate.onet.pl...
I niegodejcie, zeto Polcki niedotycy...!!

"POLOWANIA NA SKURKI" w Łodzi som cystym psykładem wspułcesnego
BARBAZYńSTWACKAPITULISTYCNEGO...!!!

Błąd. To skutek materialistycznego wychowania dwóch pokoleń. Aż dziw bierze ,ze tylko tak to się skończyło.
zx

Data: 2010-01-23 22:23:43
Autor: Polok_prawdziwy
zeusx wrote:

[...]

A wiezys zeto "koniec"...?

- podziwej sem ino łostatnie scepienia na świnckom grypem...

KAPITULISTY...!!! - TO INO W WASYM śWIATA POZONDKU JEST MOZLIWE...!!!