KAREN, WINDOWS

Data: 2009-12-07 15:50:03
Autor: a w
KAREN, WINDOWS
Witam

Jakiś czas temu firma KAREN odmówiła mi naprawy zakupionego u nich
sprzętu.
Wolała 2 razy odsyłać komputer kurierem, niż otworzyć pudełko (nawet
nie zajrzano do niego).

Kupiłam nowy dysk - bo to właśnie uszkodzenie pierwszego okazało się
usterką (swoją drogą, firma KAREN wybrnęła by z sytuacji honorowo
naprawiając mój komputer za koszty porównywalne do tych, jakie
poniosła opłacając krążącego kuriera:)

Okazało się - naturalnie już po uszkodzeniu dysku, że powinnam
wcześniej nagrać na płytę plik systemowy (?) który był na pulpicie
(płyty z Windowsem Vistą, który był już zainstalowany naturalnie nie
było w pudełku, informacji o konieczności wypalenia tej płyty
również).

Czy tego mojego oryginalnego Windowsa, za którego zapłaciłam, również
utraciłam bezpowrotnie ?

Data: 2009-12-07 18:05:18
Autor: witek
KAREN, WINDOWS
a w wrote:

[...]

Założe się, że była taka informacja. Może nie na pudełku i nie waląca w nos przy pierwszym otwarciu. Sam windows ją gdzieś tam wyświetla przy pierwszym czy którymś tam uruchomieniu.

Czy tego mojego oryginalnego Windowsa, za którego zapłaciłam, również
utraciłam bezpowrotnie ?

Jak kupowałem sprzed u della czy HP to na ich stronie mozna było złożyć zamówienie, aby przysłali nowy "recovery disc", czyli dokładnie to co miałas wypalić. Jak KAREN tego nie "obsługuje" to windowsa straciłaś. Uroki wersji OEM.
Jak chcesz się bic z KAREN przed sądem to droga wolna, pewnie po paru latach wygrasz.

Data: 2009-12-08 00:15:57
Autor: X-Man
KAREN, WINDOWS
Witam
Windowsa nie tracisz masz przecież na spodzie laptopa nalepkę z kluczem licencyjnym możesz użyć normalnej OEMowej płytki systemu na jaki masz licencję (wójek torrent się kłania) i zainstalować z niej system używając klucza z nalepki.
Możesz też pożyczyć od kogoś kto ma identycznego/podobnego laptopa zestaw płytek recovery i przywrócić system. Swoją drogą opisujesz tu niezadowolenie z serwisu firmy Karen a nie podajesz powodów dla jakich odmówiono ci wykonania usługi, raczej nie sądzę żeby robili ci specjalnie pod górkę jeśli laptop był na gwarancji i miałaś dowód zakupu.

Pzdr
Piotrek

Data: 2009-12-14 14:45:13
Autor: Michał Gut
KAREN, WINDOWS

zadzwonić do microsot polska i wszystko będziesz wiedzieć, podać nr licencji
jak już nie chcesz ściągać z netu to powinni wysłać nośnik pocztą

naiwny:)

Data: 2009-12-14 16:39:33
Autor: Jacek_P
KAREN, WINDOWS
"Michał Gut" napisal:

> zadzwonić do microsot polska i wszystko będziesz wiedzieć, podać nr > licencji
> jak już nie chcesz ściągać z netu to powinni wysłać nośnik pocztą

naiwny:)

Dlaczego naiwny? Sam kilka razy tak zalatwialem. Koszt oryginalnego nosnika
bez klucza ostatnim razem wynosil ok. 20 zl.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-12-15 13:50:33
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
KAREN, WINDOWS
Jacek_P pisze:
"Michał Gut" napisal:
[...]

Mi proponowali za 100zł, ale już nieaktualne bo XP zostało wycofane,
więc nie ma nośników.

--
Przemysław Adam Śmiejek

KAREN, WINDOWS