KAREN, WINDOWS

Data: 2009-12-07 18:05:18
Autor: witek
KAREN, WINDOWS
a w wrote:

Okazało się - naturalnie już po uszkodzeniu dysku, że powinnam
wcześniej nagrać na płytę plik systemowy (?) który był na pulpicie
(płyty z Windowsem Vistą, który był już zainstalowany naturalnie nie
było w pudełku, informacji o konieczności wypalenia tej płyty
również).

Założe się, że była taka informacja. Może nie na pudełku i nie waląca w nos przy pierwszym otwarciu. Sam windows ją gdzieś tam wyświetla przy pierwszym czy którymś tam uruchomieniu.

Czy tego mojego oryginalnego Windowsa, za którego zapłaciłam, również
utraciłam bezpowrotnie ?

Jak kupowałem sprzed u della czy HP to na ich stronie mozna było złożyć zamówienie, aby przysłali nowy "recovery disc", czyli dokładnie to co miałas wypalić. Jak KAREN tego nie "obsługuje" to windowsa straciłaś. Uroki wersji OEM.
Jak chcesz się bic z KAREN przed sądem to droga wolna, pewnie po paru latach wygrasz.

KAREN, WINDOWS