KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI

Data: 2009-05-05 11:23:35
Autor:
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI
Kasa - bez pracy , biznes bez inwestycji kto nie marzy o takim biznesie jesli sądzisz ze takie coś istnieje i ze na to trafiłes .................to masz rację teraz stoisz przed taką szansą własnie wtedy kiedy jest kryzys , kiedy przetrwają jedynie firmy mocne , takie które własnie teraz potrafia się dobrze reklamowac , dobrze identyfikowac , potrafia przyciagnąc klienta jednym z takich elementów jest wizytówka papierowe wizytówki .... ile ich w zyciou dostałeś ?
ile masz i zachowałes i z jakich powodów ?
moze ze wzgledu na firmę a moze ze względy na forme wizytówki ?

metalowa wizytówka z logiem firmy , danymi adresowymi mozliwośc dwustronnego grawerowania przykład :
robisz naprawę samochodu , koleś doczepia ci do kluczy taki breloczek jak ci się fura zepsuje ( albo rower dla ekologów ) ponownie to do kogo zadzwonisz ?
gdzie bedziesz szukał papierowych, zadrukowanych kartoników ?

biura nieruchomosci !
zastój totalny ,ale jak juz masz klienta to zrób tak aby pamietał o tobie będac agentem nieruchomosci i mając takie wizytówki jesteś lepszy od tego co daje papierki ( no chyba ze zielone i ze zdjeciami prezydentów )

mozna tak w nieskonczonosc mozna dla siebie to zrobic ale i mozna na tym zarobić kasę znajdujesz klienta i kasa leci przychodzi zlecenie i kasa leci nic nie inwestujesz i kasa leci a to tylko jeden z kliku tysięcy artykułow którymi dysponuję moje dane na wizytówce

http://img378.imageshack.us/img378/4452/wizytwkab.jpg

Data: 2009-05-05 13:36:50
Autor: A.L.
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI
On Tue, 5 May 2009 11:23:35 +0000 (UTC), " "
<laser.print@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Kasa - bez pracy , biznes bez inwestycji kto nie marzy o takim biznesie jesli sądzisz ze takie coś istnieje i ze na to trafiłes .................to masz rację teraz stoisz przed taką szansą

te wizytowk iza darmo?

A.L.

Data: 2009-05-05 18:57:03
Autor:
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI
A.L. <alewando@aol.com> napisał(a):
te wizytowk iza darmo?

A.L.

bardzo dobre pytanie bardzo dobre i juz odpowiadam nie za darmo nie sa podałem wczesniej link do aukcji tam była cena ale skoro jest to problem to daję ponownie link http://www.allegro.pl/show_item.php?item=628397420

oczywiscie cena na allegro jest ceną promocyjną mającą na celu to aby w ciagu 2 godzin zapoznało sie z moją ofertą juz 1100 osób przy takiej oglądalnosci osiagne cel jaki sobie złozyłem ( chyba )

Data: 2009-05-05 22:17:41
Autor: Kapsel
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI
Tue, 5 May 2009 18:57:03 +0000 (UTC), laser.print.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

te wizytowk iza darmo?

bardzo dobre pytanie bardzo dobre i juz odpowiadam nie za darmo nie sa

W tytule stoi że biznes bez inwestycji, dlatego pewnie powyższe pytanie.

oczywiscie cena na allegro jest ceną promocyjną mającą na celu to aby w ciagu 2 godzin zapoznało sie z moją ofertą juz 1100 osób przy takiej oglądalnosci osiagne cel jaki sobie złozyłem ( chyba )

Oczywiście oczywiście. Aukcję obejrzy jeszcze kolejnych 100 000 luda i
jeśli twoim celem jest żeby wszyscy o nich się dowiedzieli - owszem,
osiągniesz go. W ogóle stwierdzam, że jesteś niezniszczalny. Robisz ten biznes na
wizytówkach  już parę miesięcy, raz już na grupie tłumaczyliśmy ci co to
jest spam i dlaczego nie powinieneś tu wrzucać co chwila swoich reklam, ale
jesteś kompletnie niereformowalny. Brak mi słów po prostu. Ale zaraz się
nadzieję na celną ripostę z komentarzem, cóż znaczy mój nick po starogrecku
:|

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-05-05 20:34:02
Autor:
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI
a ja wielokrotnie ,,wam " odpowiadałem ze to grupa biznes czyli ....biznes  to co ja robie ( od własnie wielu miesięcy ) to tez biznes wizytówka to nieodłączny element biznesu i to tez ,,wam " reformatorom wiele razy tłumaczyłem szkoda ze zaden nic z tego nie skumał a tak z innej beczki no powiedz sam , jak mozna sie nazwać SAMEMU , BEZ PRZYMUSU DUPA , tak jak koles o ksywce anus i nie spamowac i się innym reformatorom nie wydawac smiesznym czy to brak wiedzy ?
brak pojecia ?

heheh
ale to juz inna opowiesc a teraz bedzie podsuwanie , morał albo jak kto woli rezime grupa biznes jest moim subiektywnym zdaniem do tego aby poruszac sprawy biznesu wiec słowo ,,spam " w odniesieniu do biznesu i tego co robie jest trochę bez pojecia ale nich ci bedzie tylko prosba: nie mów ze spamuje grupę bo to nie jest prawda spamuje cały internet a nie grupę i to jedną daje ogłoszenia gdzie się da fora , grupy , portale ....wszystko wiec prosba , nie mów ze spamuje grupe a skoro ,,spamuje " a wszyscy wiemy jakie to przestępstwo spam to moze niech mnie prokurator sciga ?
moze własciwe ,,organy " tym zainteresuj ?
ukrywanie przestepcy to tez przestepstwo skoro ja spamuje to ty mnie scigaj ale daj se siana z pouczeniami łokej ?
pytam ? czy łokej ?

Data: 2009-05-05 23:12:21
Autor: Kapsel
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI
Tue, 5 May 2009 20:34:02 +0000 (UTC), laser.print.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

a ja wielokrotnie ,,wam " odpowiadałem ze to grupa biznes czyli ....biznes  to co ja robie ( od własnie wielu miesięcy ) to tez biznes wizytówka to nieodłączny element biznesu

Analogicznie do tych wizytówek możnaby reklamować viagrę - w końcu na niej
też można zrobić biznes niemały.
i to tez ,,wam " reformatorom wiele razy tłumaczyłem

Żadnym tam reformatorom, ludzie po prostu chcą w usenecie pogadać, na tej
grupie dyskutuje się akurat o biznesie, a nie daje ogłoszenia z propozycją
sprzedaży. A już na pewno nie wielokrotnie te same ogłoszenia.

tylko prosba: nie mów ze spamuje grupę bo to nie jest prawda

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Niemniej nie mam już nadziei, że jakkolwiek rozumiesz istotę problemu.
Cokolwiek tu napiszę, wizytówki wrócą i tak. W plonkach jedyny ratunek.

spamuje cały internet a nie grupę i to jedną daje ogłoszenia gdzie się da fora , grupy , portale ....wszystko wiec prosba , nie mów ze spamuje grupe

Jakbyś srał na chodniki, w taksówkach i w domu na dywan, to też mam nie
opowiadać, że znam takiego co widziałem takiego co sra po chodnikach, bo
robi to przecież nie tylko tam?

[...]

Spam raczej się nie kwalifikuje pod przestępstwo, niemniej nie jestem
prawnikiem. Niemniej nie biega o to, żeby kogoklwiek sądzić, chodzi o to
żeby trochę savoir vivre'u w sieci było. Nota bene - parokrotnie zgłaszałem twoje pseudowitryny z tymi wizytówkami i
admini wywalali. Do allegro też zgłoszę, obstawiam że aukcja poleci. Tyle
jeszcze zrobić mi się chce.

ale daj se siana z pouczeniami łokej ?
pytam ? czy łokej ?

Okej, więcej już nie będę z tobą dyskutować.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-05-05 21:20:40
Autor:
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI

hła hła , hła to ze dnosiłes to wierze wygladasz mi na takiego co wspólpracuje to wierze ale ze coś poleciało bo donosiłes to kit nic mi nigdy nikt nie wywalił ale staraj się zrób tak zeby poleciało z allegro spróbuj , moze ci sie uda hła , hła , hła --

Data: 2009-05-05 21:32:50
Autor:
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI

a swoja drogą to cię podziwiam tak otwarcie przyznać się ze dnonosiłes to naprawdę trzeba mieć odwage bolek idzie w zaparte i sie przyznac nie chce a ty donosiłes i masz odwage powiedziec : ,,tak donosiłem ,byłem ijestem szuja "

no brawo kapsel teraz to juz jak pojdziesz siedzieć za to ze ukrywasz spamera to ci w piedlu dadzą pod prysznicem tam  ,,lubia " dnosicieli no i twoja niewiedza jest powalająca pieprzysz o spamie a nie masz pojecia czy to łamanie prawa czy nie pajac jestes --

Data: 2009-05-05 15:55:57
Autor: Ianus

Użytkownik <laser.print@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtp7jm$pdt$1inews.gazeta.pl...
metalowa wizytówka z logiem firmy , danymi adresowymi
mozliwośc dwustronnego grawerowania

ciekawe ile waży taka wizytówka, albo cały wizytownik - najlepszy byłby w stalowych okładkach...

JS

Data: 2009-05-05 16:41:17
Autor:
Ianus <USUNianus@op.pl> napisał(a):
ciekawe ile waży taka wizytówka, albo cały wizytownik - najlepszy byłby w stalowych okładkach...

myślę ze dasz sobie rade , tak z pewnoscią dasz sobie radę podobne cieniasy brały na klatę po 5 wizytówek i tylko jeden zarobił na drewniane okładki ( przygniotło mu klatę i zszedł bidulek )

wiec spoko i nie trzęś tak tą suchą ....dupką a teraz mozna juz i na allegro sobie nabyć

Data: 2009-05-05 20:08:28
Autor: Ianus

Użytkownik <laser.print@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtpq7d$qls$1inews.gazeta.pl...
a teraz mozna juz i na allegro sobie nabyć

Nie dość że spamer to jeszcze prymitywny.

JS

Data: 2009-05-05 18:19:43
Autor:
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI

Nie dość że spamer to jeszcze prymitywny.

spamer ???
czyję sie obrazony eee, zartuję taki cienias co ma obawy czy targnie na klatę wizytówke to chyba mnie obrazic nie moze rozumiem ze ,,sapmer" to miała być inwektywa ?
nie , nie pytaj co to znaczy , ja sam nie mam pojecia co to jest
tak tylko pytam , tak sobie gawędzimy to i zapytalem a swoja drogą jaka ta młodziez dzisiejsza nie dość ze pryszcze to jakie złośliwe jak swinska grypa --

Data: 2009-05-05 18:30:02
Autor:
he, He , HE ale mnie powaliło
kolesiu ianus ja wiem ze wiedza to dla ciebie pojecie odległe zdaje sobie sprawę ze pojęcie łacina to ci się  ,,kojarzy "

trudno ale jak zobaczyłem twój nick to mało nie spadłem z krzesła ahahahahah

ianus co oznacza słowo ,,anus " po łacinie pewnie pojecia bladego nie masz oswiecę wiec twoja skołataną i potaraganą anus znaczy po łacinie tyle co  odbtnica czyli dupa przyjecie tak ładnie brzmiacego nicku ianus znaczy ni mniej ni wiecej jak i dupa jak mało wyobrazni i jak bardzo nawalone we łbie trzeba aby sobie taki nick bez pojęcia przybrać to juz zajęcie dla psychologów czy psychiatrów ja się nie bedzę wypowiadał ale powiem tak UBAWIŁES MNIE SETNIE --

Data: 2009-05-06 18:14:35
Autor: SALAMON
laser.print@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

jednym z takich elementów jest wizytówka papierowe wizytówki .... ile ich w zyciou dostałeś ?
ile masz i zachowałes i z jakich powodów ?

Kilka razy w miesiącu dostaję metalowe wizytówki - przyklejone do koperty.
Zawsze od tej samej firmy (operator pocztowy).
Zgadnij, ile z nich zachowałem? ;-))

pozdrawiam
SALAMON

Data: 2009-05-07 15:07:38
Autor:
SALAMON <salamon@poczta.beztego.fm> napisał(a):
[...]

qurna to masz tak jaj
kilka razy w miesiącu dostaje róznego typu bilety np narodowego banku polskiego , a to znów z prezydentami a to z królową angielską ty masz pojecie ile z nich sobie zatrzymałem ?
zgadnij ponoć sa ludzie którzy to zbierają ale nam to na grzyba ?

ty wiesz co ?
zadzwon do Elki albo do Baraka i powiedz im zeby tego nie drukowali bo my tego nie zbieramy jednak jak ktoś zbiera to moze sobie kupic na tym ponoc polega wolnosc i wolny rynek wiec kto chce i zbiera a ma siłe podniesc na klate taka wizytówkę to niech ma http://www.allegro.pl/show_item.php?item=628397420

Data: 2009-05-07 22:28:44
Autor: Qwerty
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI
laser.print@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Kasa - bez pracy , biznes bez inwestycji
Spierdalaj

Data: 2009-05-07 21:31:39
Autor:
KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI
Qwerty <kojletjo@jadamspam.pl> napisał(a):
Spierdalaj

nie wiem ja sie to robi ale mam nadzieje ze ty robisz to czesto ciekawe skąd takie przekonanie ?
juz wiem !!
słomka ci z bucików wystaje to chyba dlatego taki prosty , prymitywny zeby nie powiedziec prostacki jezyk ale tez cię lubie nie mam  problemów i toleruje odmieniców podobnych do ciebie --

KASA BEZ PRACY - BIZNES BEZ INWESTYCJI