KASOWNIK w pracy !!

Data: 2009-11-03 09:55:25
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!
Jak codziennie w dni robocze , kasownik rano nie kasuje postow , co oznac\za ni mniej ni wiecej tylko tyle , ze pewnie teraz musi zamiatac ulice i pracowac na suchy chleb i denaturat , ktorym sie racy a ktory wyzarl mu mozg do reszty . Za pare godzin pewnie znowu wroci i skasuje moje posty .
Mam pytanie do grupy . Kogo jeszcze kasuje ? ciekawi mnie to o tyle , ze odpowiedz na to pytanie oraz pare innych faktow z "zycia " grupy , oraz wyniki kilku moich "eksperymentow " pozwola z duzym prawdopodobienstwem ustalic osobe .

cyc

Data: 2009-11-03 08:28:37
Autor: Antenka
KASOWNIK w pracy !!
On 3 Lis, 09:55, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Już wróciłam i zaczynam brać się do ostrego cięcia...Zacznę od ciebie
Cycu...Uwaga zaczynam! :-E

Antenka :-D

Data: 2009-11-03 17:37:03
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:efca8475-1b81-487c-9c8c-926ed9fd5d7dk19g2000yqc.googlegroups.com...
On 3 Lis, 09:55, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

E tam . Ciebie akuratnie nie posadzam .
Myslalem przez chwile , ze to mkarwan ale juz wiem , ze to tez nie on .
Za jakis czas  dojde do tego .

cyc

Data: 2009-11-03 10:05:12
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!
cyc pisze:
[...]

Kasowani są wszyscy.. Odbywa się to w ten sposób jak napisał "The Boss" - kasowanych jest paru userów których on ma spamerów, i ci co sie podłączają do ich wątków.

Data: 2009-11-03 10:27:42
Autor: awe
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hcor63$neq$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
za glupi na to jestes. nie slyszales nic o pozorowanych dzialaniach. to pewnie cvel kasuje
awe

Data: 2009-11-03 10:32:41
Autor: cirrus
KASOWNIK w pracy !!
[...]

Wszystkich, ostatnio nawet Azora i Antenkę, pewnie dla zmyłki. To wyraz bezsilności w normalnej dyskusji podlany sosem rzekomej troski o "czystość" usenetu ( w co sam chyba nie wierzy). Mógłby przecież kasować posty z wyrazami kurwa, albo dupa. Współczuje temu niedorobionemu cenzorowi.

--
stevep

Data: 2009-11-03 11:34:22
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!
cirrus pisze:

[...]

A ja go podziwiam za zaangażowanie.

Data: 2009-11-03 12:11:26
Autor: boukun
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcp0vb$9ag$2news.onet.pl...
cirrus pisze:

[...]

To choroba,,, PiSowska...

boukun

Data: 2009-11-03 08:31:17
Autor: Antenka
KASOWNIK w pracy !!
On 3 Lis, 12:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:hcp0vb$9ag$2news.onet.pl...

> A ja go podziwiam za zaangażowanie.

To choroba,,, PiSowska...

boukun

Sugerujesz, że sam Żebro się w to zaangażował? :D

Antenka

Data: 2009-11-03 21:05:23
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!

cirrus pisze:

[...]

Być może.. Oczywiście nie pochwalam tego co robi, ale jednak widzę że recenzent podchodzi do swojej powinności bardzo sumiennie, i tym mi właśnie imponuje.

Data: 2009-11-04 09:00:52
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!

cirrus pisze:

[...]

Chyba zartujesz !.
Czy Rywin tez Ci zaimponowal ? Nie tak skala , nie ten rodzaj dzialalnosci oczywiscie ale tez dzialnie na szkode innych .

cyc

Data: 2009-11-04 21:28:43
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!
cirrus pisze:

[...]

P.Rywin to zwykły złodziej, a recenzent na psp to ideowiec.

Data: 2009-11-04 21:35:53
Autor: matador
KASOWNIK w pracy !!
jadrys pisze:

P.Rywin to zwykły złodziej, a recenzent na psp to ideowiec.

P. Rywin ? Chyba Lew R. raczej...
Zapomniałeś, że prokurator skrócił mu nazwisko?

matador.

Data: 2009-11-04 21:48:53
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!
matador pisze:
jadrys pisze:

P.Rywin to zwykły złodziej, a recenzent na psp to ideowiec.

P. Rywin ? Chyba Lew R. raczej...
Zapomniałeś, że prokurator skrócił mu nazwisko?

matador.

My mówimy o sprawie za którą p.Rywin został już skazany.

Data: 2009-11-05 08:59:55
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!

cirrus pisze:

[...]

Jaki tam ideowiec . To zwyczajny psychopata , ktory uzurpowal sobie prawo do narzucania innym swojej woli . Czyta bolszewicka robota .

cyc

Data: 2009-11-05 20:03:12
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!

cirrus pisze:

[...]

No taki ideowiec którego idea jest oczyszczenie psp z spamerów.. tylko doprawdy nie rozumiem dlaczego on kasuje również Ciebie.

Data: 2009-11-06 05:55:29
Autor: cirrus
KASOWNIK w pracy !!
cirrus pisze:
[...]

Bo nie modli się do PiS-u.

--
stevep

Data: 2009-11-06 19:57:02
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!

cirrus pisze:

[...]

Coś w tym może być.. Jakoś nikt z z grupowych ortodoksyjnych wyznawców PiS-u nie był kasowany.

Data: 2009-11-06 09:03:11
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcv7hg$d8b$3news.onet.pl...

No taki ideowiec którego idea jest oczyszczenie psp z spamerów.. tylko doprawdy nie rozumiem dlaczego on kasuje również Ciebie.

Co dowodzi , ze nie chodzi mu o "spamerow" tylko o  ideologiczne preferencje lub o jego umyslowe "fiksum dyrdum " . Pozatym nie tylko ja nie jestem w gronie kasowanych spamerem .

cyc

Data: 2009-11-06 20:03:20
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!
cyc pisze:
[...]

Myślę że część "kasowanych" mogła sie kasować wzajemnie.

Data: 2009-11-04 21:28:35
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!
cirrus pisze:
[...]

Pewnie esesman sumiennie gazujący żydów też by ci pasował.

Esesman to nie, ale zawsze doceniałem dobrą sumienną robotę.

Data: 2009-11-03 15:42:07
Autor: cirrus
KASOWNIK w pracy !!
cirrus pisze:
[...]

W złej i glupiej sprawie.

--
stevep

Data: 2009-11-03 17:39:10
Autor: u2
KASOWNIK w pracy !!
cirrus pisze:

A ja go podziwiam za zaangażowanie.

W złej i glupiej sprawie.

Szybko się zmęczy, tak jak każdy prawdziwy stachanowiec :)

Data: 2009-11-03 21:05:33
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!

cirrus pisze:

[...]

Bo ja wiem? Nie jest to tak bardzo jednoznaczne.

Data: 2009-11-04 21:28:26
Autor: jadrys
KASOWNIK w pracy !!
cirrus pisze:
cirrus pisze:
[...]

Jasne, pewnie to robi dla idei.

W rzeczy samej... Chyba masz rację.

Data: 2009-11-03 12:15:49
Autor: boukun
KASOWNIK w pracy !!

[...]

A mi to śmierdzi kupą. Wczoraj napisał do mnie na priva z anonimowego adresu, a wczoraj najwyraźniej nie był w pracy, tylko na chorobowym:

-- -- - Original Message -- -- - From: "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com>
  Date: Mon, 02 Nov 2009 16:35:20 +0100
  From: =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Nied=BCwiecki?= <boukun@neostrada.pl>
  To: Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>
  Subject:
   =?iso-8859-2?Q?Re:_Wypowied=BC=2C_kt=F3ra_zas=B3uguje_na_wyj=B1tkow=B1_?=
  =?iso-8859-2?Q?uwag=EA?=

Your message cannot be delivered to the following recipients:

  Recipient address: tzva.adonai1@lycos.com
  Reason: Remote SMTP server has rejected address
  Diagnostic code: smtp;550 5.2.1 RACT 193.110.120.20: Mailbox is inactive: <tzva.adonai1@lycos.com>
  Remote system: dns;rmail.lycosmail.lycos.com (TCP|10.10.2.14|55218|209.202.254.41|25) (mail-rmail15.bo3.lycos.com ESMTP welcome to Lycos[tm] ready)

 Date: Mon, 02 Nov 2009 16:35:20 +0100
 From: =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Nied=BCwiecki?= <boukun@neostrada.pl>
 To: Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>

[...]

To Ty z kupa korespondujesz prywatnie ? .

cyc

 Date: Mon, 02 Nov 2009 16:35:20 +0100
 From: =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Nied=BCwiecki?= <boukun@neostrada.pl>
 To: Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>

[...]

He, he, pierwszy raz do mnie napisał, ale widocznie nie oczekiwał odpowiedzi...
Wcześniej już 31. października dostałem ni stąd ni zowąd wiadomośc od mkarwana:
Witam,
Gdy dzisiaj (w sobotę) około 10 w psp pojawił się kupa moje listy znowu
zostały skasowane.
Wniosek jest oczywisty.
Kupa dostał polecenie kasowania moich listów.
Wcześniej kasował listy innych.
Jego celem od początku było sianie zamętu psp w celu rozbicia grupy.
Używa do tego anonymizera x-privat, który ukrywa IP.
Kupa jest tchórzem i dlatego ukrywa swoje IP.

Wysyłam ten list ponieważ od piątku kupa zawzięcie kasuje moje listy w
grupach dyskusjynych.

Pozdrawiam

mk

Ale mkarwan miał chyba jednak rację!

boukun

 Date: Mon, 02 Nov 2009 16:35:20 +0100
 From: =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Nied=BCwiecki?= <boukun@neostrada.pl>
 To: Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>

[...]

O ? ......mkarwan mial racje ? ciekawy jestem w czym ? bo to mu sie rzadko zdarza .

cyc

Data: 2009-11-03 16:04:07
Autor: Piotr
KASOWNIK w pracy !!
Dnia Tue, 3 Nov 2009 15:09:19 +0100, cyc napisał(a):

O ? ......mkarwan mial racje ? ciekawy jestem w czym ? bo to mu sie rzadko zdarza .

Hm.
Rzadko cycu, to się tobie zdarza mieć rację...
Piotr

Data: 2009-11-03 17:24:43
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1sxsthlhtnce9.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ta rzadkosc zalezy do tego kto mnie czyta i jakie ma poglady .
Jest wielu , ktorzy uznaja moja a nie Twoja i mkarwanowa  prawde .

cyc

Data: 2009-11-03 22:12:27
Autor: zw
KASOWNIK w pracy !!
"Jeżeli ktoś twierdzi że coś jest i to jest, to to jest prawda.
Jężeli ktoś twierdzi, że coś jest i tego nie ma, to jest kłamstwo"
- Klasyczna definicja prawdy.
Jeżeli, ktoś twierdzi, że racja zależy od tej osoby, która czyta post, ten po prostu rozmija się z prawdą.
Pozdr.
zw

Data: 2009-11-03 16:04:57
Autor: Tzva Adonai
KASOWNIK w pracy !!
Wczoraj napisał do mnie na priva

Nie tylko do ciebie, parchu, ale do każdego użytkownika psp, nawet do mkarwana..
Używanie serwerów neostrady to woda na młyn kasownika, bo tylko te serwery
przepuszczają cancele...

Data: 2009-11-03 16:10:13
Autor: Piotr
KASOWNIK w pracy !!
Dnia Tue, 03 Nov 2009 16:04:57 +0100, Tzva Adonai napisał(a):

Nie tylko do ciebie, parchu, ale do każdego użytkownika psp, nawet do mkarwana..
Używanie serwerów neostrady to woda na młyn kasownika, bo tylko te serwery
przepuszczają cancele...

I chciało ci się zjąć mój nospam z adresu... Jestem wzruszony, he, he... Piotr

Data: 2009-11-03 17:23:25
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rried32p179y.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A po co uzywasz wlasnego i uzywanego adresu do zakladania konta na ta grupe ? .
Ja nawet nie pamietam gdzie mam zalozony adres e-mail jaki potrzebny jest aby tu funkcjonowac , ani hasla nie pamietam . Jakby co to zaloze nowe konto .. Kto by tam sprawdzal poczte do ktorej ma dostep kazdy grupowicz tej grupy .. To tak jakbys sobie petle na szyje zalozyl .
Kasownik dzisiaj widac na delegacji bo jakos nie broi a moze zamkneli go w wariatkowie ?

cyc

KASOWNIK w pracy !!