KASOWNIK w pracy !!

Data: 2009-11-03 12:15:49
Autor: boukun
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hcor63$neq$1news.onet.pl...
Jak codziennie w dni robocze , kasownik rano nie kasuje postow , co oznac\za ni mniej ni wiecej tylko tyle , ze pewnie teraz musi zamiatac ulice i pracowac na suchy chleb i denaturat , ktorym sie racy a ktory wyzarl mu mozg do reszty . Za pare godzin pewnie znowu wroci i skasuje moje posty .
Mam pytanie do grupy . Kogo jeszcze kasuje ? ciekawi mnie to o tyle , ze odpowiedz na to pytanie oraz pare innych faktow z "zycia " grupy , oraz wyniki kilku moich "eksperymentow " pozwola z duzym prawdopodobienstwem ustalic osobe .

cyc

A mi to śmierdzi kupą. Wczoraj napisał do mnie na priva z anonimowego adresu, a wczoraj najwyraźniej nie był w pracy, tylko na chorobowym:

-- -- - Original Message -- -- - From: "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com>
  Date: Mon, 02 Nov 2009 16:35:20 +0100
  From: =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Nied=BCwiecki?= <boukun@neostrada.pl>
  To: Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>
  Subject:
   =?iso-8859-2?Q?Re:_Wypowied=BC=2C_kt=F3ra_zas=B3uguje_na_wyj=B1tkow=B1_?=
  =?iso-8859-2?Q?uwag=EA?=

Your message cannot be delivered to the following recipients:

  Recipient address: tzva.adonai1@lycos.com
  Reason: Remote SMTP server has rejected address
  Diagnostic code: smtp;550 5.2.1 RACT 193.110.120.20: Mailbox is inactive: <tzva.adonai1@lycos.com>
  Remote system: dns;rmail.lycosmail.lycos.com (TCP|10.10.2.14|55218|209.202.254.41|25) (mail-rmail15.bo3.lycos.com ESMTP welcome to Lycos[tm] ready)

 Date: Mon, 02 Nov 2009 16:35:20 +0100
 From: =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Nied=BCwiecki?= <boukun@neostrada.pl>
 To: Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>

[...]

To Ty z kupa korespondujesz prywatnie ? .

cyc

 Date: Mon, 02 Nov 2009 16:35:20 +0100
 From: =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Nied=BCwiecki?= <boukun@neostrada.pl>
 To: Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>

[...]

He, he, pierwszy raz do mnie napisał, ale widocznie nie oczekiwał odpowiedzi...
Wcześniej już 31. października dostałem ni stąd ni zowąd wiadomośc od mkarwana:
Witam,
Gdy dzisiaj (w sobotę) około 10 w psp pojawił się kupa moje listy znowu
zostały skasowane.
Wniosek jest oczywisty.
Kupa dostał polecenie kasowania moich listów.
Wcześniej kasował listy innych.
Jego celem od początku było sianie zamętu psp w celu rozbicia grupy.
Używa do tego anonymizera x-privat, który ukrywa IP.
Kupa jest tchórzem i dlatego ukrywa swoje IP.

Wysyłam ten list ponieważ od piątku kupa zawzięcie kasuje moje listy w
grupach dyskusjynych.

Pozdrawiam

mk

Ale mkarwan miał chyba jednak rację!

boukun

 Date: Mon, 02 Nov 2009 16:35:20 +0100
 From: =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Nied=BCwiecki?= <boukun@neostrada.pl>
 To: Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>

[...]

O ? ......mkarwan mial racje ? ciekawy jestem w czym ? bo to mu sie rzadko zdarza .

cyc

Data: 2009-11-03 16:04:07
Autor: Piotr
KASOWNIK w pracy !!
Dnia Tue, 3 Nov 2009 15:09:19 +0100, cyc napisał(a):

O ? ......mkarwan mial racje ? ciekawy jestem w czym ? bo to mu sie rzadko zdarza .

Hm.
Rzadko cycu, to się tobie zdarza mieć rację...
Piotr

Data: 2009-11-03 17:24:43
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1sxsthlhtnce9.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ta rzadkosc zalezy do tego kto mnie czyta i jakie ma poglady .
Jest wielu , ktorzy uznaja moja a nie Twoja i mkarwanowa  prawde .

cyc

Data: 2009-11-03 22:12:27
Autor: zw
KASOWNIK w pracy !!
"Jeżeli ktoś twierdzi że coś jest i to jest, to to jest prawda.
Jężeli ktoś twierdzi, że coś jest i tego nie ma, to jest kłamstwo"
- Klasyczna definicja prawdy.
Jeżeli, ktoś twierdzi, że racja zależy od tej osoby, która czyta post, ten po prostu rozmija się z prawdą.
Pozdr.
zw

Data: 2009-11-03 16:04:57
Autor: Tzva Adonai
KASOWNIK w pracy !!
Wczoraj napisał do mnie na priva

Nie tylko do ciebie, parchu, ale do każdego użytkownika psp, nawet do mkarwana..
Używanie serwerów neostrady to woda na młyn kasownika, bo tylko te serwery
przepuszczają cancele...

Data: 2009-11-03 16:10:13
Autor: Piotr
KASOWNIK w pracy !!
Dnia Tue, 03 Nov 2009 16:04:57 +0100, Tzva Adonai napisał(a):

Nie tylko do ciebie, parchu, ale do każdego użytkownika psp, nawet do mkarwana..
Używanie serwerów neostrady to woda na młyn kasownika, bo tylko te serwery
przepuszczają cancele...

I chciało ci się zjąć mój nospam z adresu... Jestem wzruszony, he, he... Piotr

Data: 2009-11-03 17:23:25
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rried32p179y.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A po co uzywasz wlasnego i uzywanego adresu do zakladania konta na ta grupe ? .
Ja nawet nie pamietam gdzie mam zalozony adres e-mail jaki potrzebny jest aby tu funkcjonowac , ani hasla nie pamietam . Jakby co to zaloze nowe konto .. Kto by tam sprawdzal poczte do ktorej ma dostep kazdy grupowicz tej grupy .. To tak jakbys sobie petle na szyje zalozyl .
Kasownik dzisiaj widac na delegacji bo jakos nie broi a moze zamkneli go w wariatkowie ?

cyc

KASOWNIK w pracy !!