KASOWNIK w pracy !!

Data: 2009-11-03 08:28:37
Autor: Antenka
KASOWNIK w pracy !!
On 3 Lis, 09:55, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Jak codziennie w dni robocze , kasownik rano nie kasuje postow , co oznac\za
ni mniej ni wiecej tylko tyle , ze pewnie teraz musi zamiatac ulice i
pracowac na suchy chleb i denaturat , ktorym sie racy a ktory wyzarl mu mozg
do reszty . Za pare godzin pewnie znowu wroci i skasuje moje posty .
Mam pytanie do grupy . Kogo jeszcze kasuje ? ciekawi mnie to o tyle , ze
odpowiedz na to pytanie oraz pare innych faktow z "zycia " grupy , oraz
wyniki kilku moich "eksperymentow " pozwola z duzym prawdopodobienstwem
ustalic osobe .

cyc

Już wróciłam i zaczynam brać się do ostrego cięcia...Zacznę od ciebie
Cycu...Uwaga zaczynam! :-E

Antenka :-D

Data: 2009-11-03 17:37:03
Autor: cyc
KASOWNIK w pracy !!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:efca8475-1b81-487c-9c8c-926ed9fd5d7dk19g2000yqc.googlegroups.com...
On 3 Lis, 09:55, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

E tam . Ciebie akuratnie nie posadzam .
Myslalem przez chwile , ze to mkarwan ale juz wiem , ze to tez nie on .
Za jakis czas  dojde do tego .

cyc

KASOWNIK w pracy !!