KATASTROFA SMOLEŃSKA - Rząd ukrywa kluczowe dowody

Data: 2011-01-21 12:40:06
Autor: zażółcony
KATASTROFA SMOLEŃSKA - Rząd ukrywa kluczowe dowody
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:04d8.00000013.4d396de3newsgate.onet.pl...

- załoga samolotu TU 154 z 10 kwietnia dysponowała danymi dotyczącymi
podejścia do lądowania z 2009 r., podczas gdy członek załogi przygotowujący
się do lotu z premierem Donaldem Tuskiem z 7 kwietnia otrzymał także dane
najnowsze w istotny sposób różne i dużo bardziej precyzyjne;
Kto blokował załodze dostęp do najnowszych danych ?

- istnieje uzasadnione podejrzenie, iż kontrolerzy rosyjscy wprowadzali w błąd
pilotów, podając aż do momentu katastrofy, że samolot znajduje się "na kursie
i na ścieżce", czyli że prawidłowo podchodzi do lądowania;
Przecież nikt tego nie ukrywa. Specjaliści mają i mieli od dawna wszystko na tacy
a teraz dodatkowo jest to prezentowane w mediach.
Tylko mi nie mów, że to dzieki naciskom PiSu i Macierewicza to ujawniają :)))

- według relacji naocznego świadka uderzenie w brzozę nie wpłynęło na tor lotu
samolotu, więc nie mogło być przyczyną katastrofy;
Acha - czyli brzoza niezamierzonym zbiegiem okoliczności uprzedziła następujący
później zamierzony wybuch. Albo może ktoś specjalnie postawił tam brzozę wcześniej,
żeby mieć alibi na tezę o ataku terrorystycznym ... Swietnie to zaplanowali ....

I można tak w kółko, jak kto chce długo ...

Data: 2011-01-21 13:46:57
Autor: obserwator
zażółcony <red@xop.pl> napisał(a):
I można tak w kółko, jak kto chce długo ...

szczegolnie jak popiera strone ruska:))

Data: 2011-01-21 15:35:02
Autor: zażółcony

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihc2oh$7pk$1inews.gazeta.pl...
zażółcony <red@xop.pl> napisał(a):

I można tak w kółko, jak kto chce długo ...

szczegolnie jak popiera strone ruska:))

Kto popiera ?
Ja popieram ?

Świat na nas patrzy.
Rosjanie o tym wiedzą.
Cokolwiek Rosjanie sobie nie wymyślą i nie zrozbią - będzie to wyglądało
dużo profesjonalniej, niż ten wodospad idiotyzmów, jakimi PiS zalewa PO
i który kupują media.
Świat nic nie kuma, z tego, co sie tu u nas dzieje.
Za to kuma, co mówią Rosjanie.
I na razie tylko to moze kupić. Rząd Tuska robi bardzo dużo, by w tych
skrajnie niekorzystnych warunkach stworzyć specjalistom atmosferę
skupienia niezbędną do tego, by pchać prace cały czas dalej i dać
coś, co będzie profesjonalne i świat będzie mógł się tego chwycić.
A Rosjanie się cieszą - byle prowokacja, a u nas znów paraliż.
Myślę, że 'zaskoczyliśmy' ich jakością symulacji zrobioną przez
naszych ekspertów (takze jej stroną 'dla mas'). Życzyłbym sobie,
żeby PiS i media pomogły te prace w spokoju kontynuować.

Data: 2011-01-21 14:50:45
Autor: obserwator
KATASTROFA SMOLEŃSKA - Rząd ukrywa kluczowe dowody
zażółcony <red@xop.pl> napisał(a):

> szczegolnie jak popiera strone ruska:))

Kto popiera ?
Ja popieram ?

a nie? podaj mi przyklad panstwa nawet z trzeciego swiata, gdzie obywatele sa adwokatami odwiecznego swojego wroga, a prokuratorami wobec swoich rodakow?

[...]

juz tu podawane byly opinie osob z wielkiego swiata, co mysla o poczynaniach
rzadu Tuska. Nie czytales?

Świat nic nie kuma, z tego, co sie tu u nas dzieje.
Za to kuma, co mówią Rosjanie.

nie kuma, bo taki mamy rzad antypanstwowy.

I na razie tylko to moze kupić. Rząd Tuska robi bardzo dużo, by w tych

taaaak, rzad Tuska robi bardzo duzo, aby swiat sie z nas wysmiewal.

Data: 2011-01-21 15:21:09
Autor: MH
obserwator  <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

taaaak, rzad Tuska robi bardzo duzo, aby swiat sie z nas wysmiewal.

===============================

Masz rację. Szczególnie poprzez zaniechanie jakichkolwiek działań 10-go
każdego miesiąca.

MH

Data: 2011-01-21 16:08:30
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "obserwator " <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihc6g5$i7t$1inews.gazeta.pl...
> [...]

I na razie tylko to moze kupić. Rząd Tuska robi bardzo dużo, by w tych

taaaak, rzad Tuska robi bardzo duzo, aby swiat sie z nas wysmiewal.

Wynocha kacapski agencie z Polskiej grupy!!!

Zennon

Data: 2011-01-21 15:14:07
Autor: obserwator
OT do eulalia aka zennon

nie wysilaj sie schiofreniku , ja twoich postow sygnowanych twoimi nickami nie
czytam. Nie jestem psychiatra.

--

KATASTROFA SMOLEŃSKA - Rząd ukrywa kluczowe dowody