[SPRZEDAM] KATHREIN UFS910 tanio

Data: 2010-12-20 18:17:28
Autor: bemoloza
[SPRZEDAM] KATHREIN UFS910 tanio
sprzedam KATHREIN UFS910 czarna , kupiona półtora roku temu . Stan bardzo ok. Delikatne rysy na górnej czesci obudowy. Sprawna nie grzebana

Prosze nie pisac o fotki (nie mam jak wykonac)

cena 550 zł + paczka

kontakt allegro[na]gramofonomania.pl lub GG 3862590

Ogłoszenie ważne do 23.XII.2010

Data: 2011-01-17 11:51:23
Autor: julo48
KATHREIN UFS910 tanio
[...]