KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA

Data: 2010-04-19 15:46:24
Autor: ColgatesBilly
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
i kolejnym osmieszeniem "kaplanow" ( no moze poza kpt.Sowom)
i ich pogodzonej ze swiatem, odeszlej calkowicie od SLOWA zeswietczalej r-doktryny.
Nawet jesli... bedzie to pochowek na cmentarzu zydowskim, bo wtedy z podobna ocena spotkaja sie rabinierzy.

Jej miejsce jest POZA MUREM, na smietnisku i psowym na pozarcie!

NIE MaA WYBACZENIA i niech mi sie tu zara jakis glupol oswiecony "kaplanem-posrednikiem" nie modli o spokoj jej duszy
bo zara w ryja... biblijnym wezykiem!

KoL

Data: 2010-04-19 06:42:00
Autor: zbig
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
On 19 Kwi, 14:46, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
Ty sie podstarzały fircyku nie próbuj mierzyć z Bogiem, bo to on
będzie s±dził p. Jarugę. A co do pedalstwa, to jak już będziesz sobie
robił odrosty to nie zapomnij o jajcach i i o tych,.. tam,,, "kudłach
z rowa" jak to kiedy¶ brawurowo okre¶lił Jacek kawecki, W innym
przypadku twój kochas może poczuc sie rozczarowany.

Data: 2010-04-19 16:53:55
Autor: rAzor
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:
[...]

Dokładniej Jacek "Kurwa" Kawecki.
I nie brawurowo (udany jeste¶, że aż bym ci na koszulę narzygał), a po chamsku.

Data: 2010-04-19 10:14:55
Autor: zbig
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
On 19 Kwi, 16:53, rAzor <"r'azor"@f\"l\"or s.p r .los.mu rtos.pl>
wrote:
> [...]

Dokładniej Jacek "Kurwa" Kawecki.
I nie brawurowo (udany jeste¶, że aż bym ci na koszulę narzygał), a po

Stra¶nie się wydelikaciłe¶ na tym odwyku. Też gustujesz w
podstarzałych farbowanych lowelasach?

Data: 2010-04-19 20:26:01
Autor: ColgatesBilly
wrote:
> [...]

chamsku.

Stra¶nie się wydelikaciłe¶ na tym odwyku. Też gustujesz w

-- -- -- -- --

Caly czas sie wstrzymuje z prawidlowa odpowiedzia.
Ale na pewno nie sa to pofarbowane wlosy
Slowo honoru Kiszczaka!

KoL

Data: 2010-04-19 10:49:45
Autor: zbig

wrote:

> [...]

-- -- -- -- --

Caly czas sie wstrzymuje z prawidlowa odpowiedzia.
Ale na pewno nie sa to pofarbowane wlosy

Peruczka?

Data: 2010-04-19 21:02:00
Autor: ColgatesBilly

wrote:

> [...]

-- -- -- -- --

Caly czas sie wstrzymuje z prawidlowa odpowiedzia.
Ale na pewno nie sa to pofarbowane wlosy

Alez taka na 2 dni pozyczona (aktorska) babska chyba i troche wyglupow przed kamerka
by byly jakies "kamuflujace" zdjecia.
Nawet sie nie staralem...

Data: 2010-04-20 04:39:33
Autor: zbig
On 19 Kwi, 20:02, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
> [...]

Peruczka?

Alez taka na 2 dni pozyczona (aktorska) babska chyba i troche wyglupow przed

Jeste¶ łysy?

Data: 2010-04-20 14:55:57
Autor: ColgatesBilly
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:f4875dba-633f-4f32-a43e-9247910e50e0l24g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Peruczka?

Alez taka na 2 dni pozyczona (aktorska) babska chyba i troche wyglupow przed

-- -- -- -- -- -- -- -- -

ABSOLUTNIE NIE, ALE MAM KUMPLA AKTORA , a ze wlasnie wtedy
zakupilem nowa kamerke i sobie pstyklem pare zdjec, przypadek
z aktorem i perugom nasu7nal mi mkolejny pomysl, zeby se zrobic
mlodziezowe zdjecia dla jaj

KoL

Data: 2010-04-20 20:54:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-20 22:13:33
Autor: ColgatesBilly

wrote:

> [...]

-- -- -- -- --

Caly czas sie wstrzymuje z prawidlowa odpowiedzia.
Ale na pewno nie sa to pofarbowane wlosy

Nie moja, bo ja chyba w takiej nie chodze, nie?!   ;)

PS ale jakby byla tam u was jakas, niedroga, a odpowiednia
to chetnie bym sie pisal ;)

KoL

Data: 2010-04-19 16:55:40
Autor: ColgatesBilly
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:c4d7a464-57d1-4d36-af7d-11f1eea97fc4u21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Alez Bog nie gra z nami w rosyjska ruletke!

Dokladnie okreslil, co i KIEDY trzeba zrobic by byc uznanym:
1) synem bozym
2) zbawionym
3) godnym Krolestwa Bozego...

Jak ktos woli ogladac seriale i telenowele to naprawde jego strata
acz pewnie sie zdziwi
(takze tym, ze kladzenie na tace, na zlosc komunistom nie pomoglo)

Zrobcie jej PEDALSKI (lub szatanistyczny) POGRZEB, i nie tylko nie powiem zlego slowa
ale jeszcze pochwale za konsekwencje i... wiernosc SWYM zasadom i swemu Panu.
Na TYM swiecie...
Won od kosciola i pijacy ze stolu demonow ksieza: won z kosciolow
TVN WITA WAS...

KoL

Data: 2010-04-19 15:01:31
Autor: Magnum
[...]

Nie ma odważnych!!??
Więc jestem  (nr1)...by zaprotestować...
w imię chrzecijańskiej miło¶ci...do kobiety!!!  (wężykiem, wężykiem) ;)))

Data: 2010-04-19 15:30:40
Autor: Dirko
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA

Użytkownik "Magnum" <greengreen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3461.00001b02.4bcc542bnewsgate.onet.pl...

Nie ma odważnych!!??

    Kretyna najlepiej zignorować.

Data: 2010-04-19 16:36:46
Autor: ColgatesBilly
"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote in message news:hqhj1o$35p$1news.vectranet.pl...

Użytkownik "Magnum" <greengreen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3461.00001b02.4bcc542bnewsgate.onet.pl...

Nie ma odważnych!!??

   Kretyna najlepiej zignorować.

Was sie nie da, bo nachalne jezdescie i jak smrod.. wszedzie.

Problem w tym, ze wy - lewactwo, niezlomnie bronicie swych "zasad"
i religii... A MY NIE, ba, nawet juz ich nie pamietamy.

No wiec ja grzecznie przypominam... prawicy tez, jakie sa pryncypia,
i ze nalezy nim walic lewactwu ( wiec i "kaplanom") prosto w pysk
z podniesiona przylbica, a nie tlumaczyc sie, dlaczego postepuyjemy inaczej
niz oni, i dlaczego to robimy.
Stosunek do pedalstwa to dobry poczatek.
A dalej wystarczy mowic prawde...i nie byc takim Dziwiszem, co sie leka...

Data: 2010-04-19 16:32:08
Autor: ColgatesBilly
"Magnum" <greengreen@poczta.onet.pl> wrote in message news:3461.00001b02.4bcc542bnewsgate.onet.pl...
[...]

Zsumuje to jednym slowem: NEKROFILIA!

P-KoL  ;)

Data: 2010-04-19 15:44:52
Autor: Mangum
> [...]
> Więc jestem  (nr1)...by zaprotestować...
> w imię chrzecijańskiej miło¶ci...do kobiety!!!  (wężykiem, wężykiem) ;)))

Podsumuję dwoma: jeszcze ciepła...:))
M.

Data: 2010-04-19 17:03:47
Autor: ColgatesBilly
"Mangum" <greengreen@poczta.onet.pl> wrote in message news:3461.00001b0c.4bcc5e54newsgate.onet.pl...
> [...]
> Więc jestem (nr1)...by zaprotestować...
> w imię chrzecijańskiej miło¶ci...do kobiety!!! (wężykiem, wężykiem) ;)))

Raczej.... FLAKI NA GORACO!
( bo odgrzane z lodowy jak sie zasmiardly )

KoL

Data: 2010-04-19 16:08:50
Autor: greengreen
> [...]
> M.

Raczej.... FLAKI NA GORACO!
( bo odgrzane z lodowy jak sie zasmiardly )

Chyba czas na jaki¶ bardziej ...¶wieży watek...;)
M.

Data: 2010-04-19 15:11:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-19 14:46, ColgatesBilly pisze:

Jej miejsce jest POZA MUREM, na smietnisku i psowym na pozarcie!

KoL

Zaczynasz mnie Billy przerażać..

Data: 2010-04-19 16:30:55
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqhkqu$js4$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-19 14:46, ColgatesBilly pisze:

Jej miejsce jest POZA MUREM, na smietnisku i psowym na pozarcie!

KoL

Zaczynasz mnie Billy przerażać..

To w Biblii nazywa sie... bojaznia boza.
Doslowne tlumaczenie to: HORROR!

PS i znowu dostaje mi sie za boze cytaty...
POMYSL:
tak bylo kiedys, w panstwach religijnych. Dzis nieauktualne.
Natomiast SLOWO trwa na wieki...
Jesli wiec, zobacze jakiegos dupka w sutannie, wymawiajacego nad jej
trupem swiete slowa, nie majace do niej zadnego zastosowania, to slusznie uznam to
po raz kolejny, za r-katolska (hierarcvhia-doktryna, nie zwykli ludzie) KPINE Z BOGA!

Zreszta, (kolejny cytat) On sam sie nie da z siebie nasmiewac.
Drzyj wiec Babincu i... Babilonie!

P-KoL

Data: 2010-04-20 22:45:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-19 15:30, ColgatesBilly pisze:
[...]

Człowiekowi co nic drugiemu nie zrobił nic złego należny sie szacunek wszystkich, nawet po ¶mierci..  Powiedz jak± krzywdę ci uczyniła ta Jaruga-Nowacka że tak jej nienawidzisz?

Data: 2010-04-21 14:33:15
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hql3pc$o5i$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..

Caly czas nie mozesz zrozumiec.
Was trzeba w obronie wlasnej.... (kultury, cywilizacji, godnosci. bezpieczenstwa)
rozstrzeliwac w kazdym pokoleniu.
Nienawidze?  (kurwa- wzbogaccie slownictwo)
Ja gardze takimi szantrapami i to najwieksza korzysc z tej katastrofy.
TA ZIEMIA TROCHE ODETCHNIE...
PS hitlera, geremka, stalina, michnika, bieruta  jakos nie szanuje
a ich smierc niby co tu zmienia, bo nie kapuje?

Data: 2010-04-21 14:02:36
Autor: jedrus
ColgatesBilly pisze:

Caly czas nie mozesz zrozumiec.
Was trzeba w obronie wlasnej.... (kultury, cywilizacji, godnosci. bezpieczenstwa)
rozstrzeliwac w kazdym pokoleniu.

A na Was szkoda kuli, bo wyginiecie potykajac sie o wlasne nogi.

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tob± leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-21 15:17:38
Autor: ColgatesBilly
"jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> wrote in message news:4bcee948$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Bardziej sie kojarzy usuwanie przed socjalistow klod, jakie sami sobie
pod nogi rzucaja...
A w nogi to prawicy sie raczej strzela.
I nie mylmy, smiesznej katolskiej "prawicy" i jakis glupkow.. "co nienawidzili komuny"
z prawicowoscia, ktora nie ma mozliwosci istnienia w dzisiejszym
orwellowskim swiecie.
Kazsdy prawicowiec ( Michalkiewicz dajmy na to) robi z was intelektualnie szmaty.
Tyle tylko ze jest 4 na 1, kilkanascie minut i nastepna wiz<yta za rok.

Gdyby byl TAKI prawicowy kanal, i wytworzyl partie podobnie jak RM,
to jej powodzenie w wyborach wyniosloby dobre 70%.
Oczywiscie, hasla bylyby karalne: kara smierci, zakaz pedalstwa , muzuly spierdalac
.... kler do kosciolow, i rozsadne ekonomiczne rozwiazania.
Jednak nadal potrzebna bylaby Bereza-1, bo to jedyne rozwiazanie'
by panstwo moglo normalnie funkvcjonowac, wbrew nieodrozniajacej dobra
bezmozgowej holocie lewackiej.

Data: 2010-04-21 14:40:02
Autor: '[he®sk]
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
On Wed, 21 Apr 2010 15:17:38 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

 [...]

Jednak nadal potrzebna bylaby Bereza-1, bo to jedyne rozwiazanie'
by panstwo moglo normalnie funkvcjonowac, wbrew nieodrozniajacej dobra
bezmozgowej holocie lewackiej.

 uratowac cie moze jedynie lobotomia...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[he®sk]
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
On Wed, 21 Apr 2010 14:33:15 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

 [...]

Was trzeba w obronie wlasnej.... (kultury, cywilizacji, godnosci. bezpieczenstwa)
rozstrzeliwac w kazdym pokoleniu.

 ciebie trzeba jak najszybciej odizolowac... jestes zagrozeniem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 17:20:10
Autor: ColgatesBilly
""'[heRsk]"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:duqts5hercjcmf45btas1qrfabbkfggb494ax.com...
On Wed, 21 Apr 2010 14:33:15 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

 [...]

Was trzeba w obronie wlasnej.... (kultury, cywilizacji, godnosci. bezpieczenstwa)
rozstrzeliwac w kazdym pokoleniu.

 ciebie trzeba jak najszybciej odizolowac... jestes zagrozeniem.

-- -- -- -- -- -- -- -

Takim debilom jak ty w "Polsce" bandyty tuska
nic z pewnoscia za to nie grozi

Data: 2010-04-22 14:20:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 13:33, ColgatesBilly pisze:

[...]

I czego bluzgasz zamiast odpowiedzieć jak kulturalny człowiek?  Pytanie było jasne - Jak± krzywdę ci (lub komukolwiek) uczyniła Jaruga-Nowacka że tak jej nienawidzisz (gardzisz ni±)?

Data: 2010-04-22 18:24:21
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqpevd$o47$1news.onet.pl...
[...]

Zaczelo sie od... przypomnieniu Kosciolowi zasad wiary
i na tym mialo skonczyc.
Tlumaczenie komus, kto nie rozroznia dobra od zla..
( przecie nie chodzi o sama osobe, zreszta, wyjatkowo kosztowna cwaniaczke
  a o pelnione przez nia FUNKCJE i cele jej dzialanosci) mija sie z celem.

Data: 2010-04-19 17:23:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
poniedziałek, 19 kwietnia 2010 14:46. carbon entity 'ColgatesBilly' <Sir_kolgejts@op.pl>

[...]

Zara zara, czy ona sama teĹĽ tego-tamtego w ten sposĂłb? Chyba jednak nie...
No więc jaka tu obraza?

Data: 2010-04-19 18:50:22
Autor: ColgatesBilly
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:hqhshk$cq2$1news.onet.pl...
[...]

To mowisz mi, ze Burdel Mama (lat 60 )ma szanse na zbawienie
jak umrze "na posterunku" ?
( no bo bardzo kochala swoja rodzine, troszczyla sie,
  i byla cudowna babcia, a wnuczki kochaly ja za kosztowne porezenty)

Dobra to byla kobieta... wszyscy ja lubili....

KoL

Data: 2010-04-19 22:28:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
poniedziałek, 19 kwietnia 2010 17:50. carbon entity 'ColgatesBilly' <Sir_kolgejts@op.pl>

To mowisz mi, ze Burdel Mama (lat 60 )ma szanse na zbawienie
jak umrze "na posterunku" ?
( no bo bardzo kochala swoja rodzine, troszczyla sie,
  i byla cudowna babcia, a wnuczki kochaly ja za kosztowne porezenty)

Nie kpij z prostytutek, w średniowieczu w Europie (i nie tylko) był to szanowany i ceniony zawód. W wielu miastach szefowa cechu "płatnerek" zasiadała z prawem głosu w radzie miejskiej. Nie bez podstaw, przeca zamtuzy weług samego Aureliusza Augustyna spełniały zbożną funkcję zaspokajając chuci gorącokrwistych gołowąsów niezamężnych i tym samym chroniąc młode dziewczęta przed porwaniem i gwałtem.

Data: 2010-04-20 07:08:03
Autor: ColgatesBilly
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:hqiecn$l2m$1news.onet.pl...
[...]

Odbieram im tylko szanse na zycie w niebie, czy msze w kosciele
ale juz emerytury nie odmawiam!

Data: 2010-04-22 12:28:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
wtorek, 20 kwietnia 2010 06:08. carbon entity 'ColgatesBilly' <Sir_kolgejts@op.pl>

Odbieram im tylko szanse na zycie w niebie, czy msze w kosciele
ale juz emerytury nie odmawiam!

Nie rozumiem odrazy niektórych chrześcijan (i jeszcze większej muzułmanów) do pewnych zawodów. Obym jeszcze nie wyciągnął wniosku, że religia, która odmawia możliwości wyzwolenia się duchowego wykonawcom użytecznych społecznie profesji jest fałszywa... Zauważ, że w chrześcijaństwie tradycyjnym (katolicyzm, prawosławie, nestorianizm) i w buddyzmie, każdy ma szansę na dalszy duchowy rozwój, jeżeli w chwili śmierci wyzna wszystkie swoje negatywności (o ile jest to możliwe ludziom, o ile nie, jeśli wyrazi mocne życzenie poprawy). Czyli liczy się stan umysłu/ducha umierającego i ma jakiś wpływ na modyfikację skutków jego działań. Islam, protestantyzm, neo-judaizm to taki nawrót do bardziej pierwotnych, plemiennych wierzeń tym względzie, korzeniem tych systemów jest szukanie prawdy w religii "szlachetnych dzikusów" z epoki brązu, wiara, że ich zapiski są na tyle bezpośrednio inspirowane Instancją Wyższą, że należy się ich trzymać bez względu na skrzek rzeczywistości. W tym, że pod względem etycznym każdy jest jak saper i może pomylić się tylko raz. Może to i wielki plus, jednak ja w ocenie tego co dobre a co złe wolę trzymać się faktów.

Data: 2010-04-22 12:44:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

> ale juz emerytury nie odmawiam!

Nie rozumiem odrazy niektórych chrześcijan (i jeszcze większej muzułmanów)
do pewnych zawodĂłw. Obym jeszcze nie wyciÄ…gnÄ…Ĺ‚ wniosku, ĹĽe religia, ktĂłra
odmawia możliwości wyzwolenia się duchowego wykonawcom użytecznych
społecznie profesji jest fałszywa...

Zauważ, że w chrześcijaństwie tradycyjnym (katolicyzm, prawosławie,
nestorianizm) i w buddyzmie, kaĹĽdy ma szansÄ™ na dalszy duchowy rozwĂłj,
[...]

Islam, protestantyzm, neo-judaizm to taki nawrĂłt do bardziej pierwotnych,
plemiennych wierzeń tym względzie, korzeniem tych systemów jest szukanie
prawdy w religii "szlachetnych dzikusĂłw" z epoki brÄ…zu, wiara, ĹĽe ich
zapiski są na tyle bezpośrednio inspirowane Instancją Wyższą, że należy
siÄ™
[...]

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

Data: 2010-04-22 18:33:19
Autor: ColgatesBilly
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:hqp8c0$v2s$1news.onet.pl...
[...]

Nikt Ci nie broni wyciagac jakichkolwiek wnioskow.
Jesli dla Ciebie prostytucja jest.. "wyzwoleniem duchowym", a nie...
seksualnym, cielesnym to ustalmy, ze inaqczej
postrzegamy dobro i zlo.
Mimo ze wnosisz uroki wschodu i jego wartosci na te grupe,
wydaje mi sie, ze i tam, opinia o tym fachu jest podobna
a tylko Ty, pochodzisz z jakiegos innego swiata, albo-..
spozywasz jakas trujaca KARME  ;)

[...]

Mysle, ze Bog zna te grzechy nawet lepiej, wiec - dla scislowsci-
trzeba nie tylko ZALOWAC ICH (pookuta) ale dodatkowo,
musi to byc szczere.
Jakos trudno mi sobie wyobrazic te szczerosc, u kogos
kto chce to wyklepac tylko zeby sie zabezpieczyc.
BO NA TO MIAL CZAS WCZESNIEJ, ALE MU NIE ZALEZALO.
pOMIJAM BRAK SPRAWIEDLIWOSCI, bo moze, ktos duzo wspanialszy
ginie w wypadku, i nie ma nawet takiej szansy
( a to dobrzy z reguly gina szybciej.. zlego licho nie bierze)

[...]

Jesli, postep ma oznaczac dochodzenie do takich wnioskow jak te o prostytutkach
to ja pozostane przy barbarzynstwie.
Jak juz nieraz mowilismy, to kwestia wiary
i z reguly nie odnajduja jej, ani Boga... ziemscy filozofowie.
Tym bardziej, nie odczuja tego co z nia przychodzi.

P-KoL

Data: 2010-04-23 05:48:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
czwartek, 22 kwietnia 2010 17:33. carbon entity 'ColgatesBilly' <Sir_kolgejts@op.pl>

[...]

Tja, ja nigdzie nie powiedziałem, że ten zawód jest _pomocny_ w wyzwoleniu ducha tylko, że w większści przypadków jest do niego ortogonalny, a i bywa utrudnieniem. Nie seksualność bywa tu największą przeszkodą, ale tyakie cechy jak próżność i uległość. Chociaż podobno Tantra każde g.wno potrafi przetransformować w nektar i znane są mahajoginie, które parały się prostytucją poniekąd sakralną i były w stanie udzielić właściwych nauk swoim klientom. Dupa (uczciwszy uszy grupowiczów) jest też narzędziem jak każda inna część ludzkiego ciała i tylko od człowieka zależy, do czego jej używa. Że przypomnę, iż w Biblii hebrajskiej są "bohaterskie" nierządnice Rahab z Księgi Jozuego i Judyta, a Księga Rodzaju podaje, że patriarcha Abraham kupczył swoją żoną-siostrą Sarą (nie tylko alfons, ale i kazirodca) w taki sposób, że co najmniej dwóch królów nabawiło się od tego paskudnej choroby wenerycznej.

[...]

Jeśli ginie nagle, a nawet jest zły czy coś koło tego, o nalezy założyć, że skutki swoich przewinień odcierpiał za życia, nie ma "double jeopardy". Czemu nie potraktujesz tak Jarugi..

[...]
Wierzyć, ale nie w to, co jest napisane w jkichkolwiek pismach czy powiedział jaikolwiek kapłan. W to, co jest widziane naocznie i się sprawdza. A widć, że skutki prostytucji są raczej dobre (choć też bywają te gorsze), ale co do homoseksualizmu mianowicie męskiego (pomińmy śmieszne kobiece mizianie się pensjonarek, którym się straszy facetów jako "lesbijstwem") -- - to nie powiedziałbym już tego bynajmniej. A Jaruga, która tam kogo broniła... miękie serce miała po prostu wobec tych głupków i za to ją winić?

Data: 2010-04-23 06:08:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

klientom. Dupa (uczciwszy uszy grupowiczów) jest też narzędziem jak każda
inna część ludzkiego ciała i tylko od człowieka zależy, do czego jej
uĹĽywa.
> [...]

> ( a to dobrzy z reguly gina szybciej.. zlego licho nie bierze)

Jeśli ginie nagle, a nawet jest zły czy coś koło tego, o nalezy założyć,
ĹĽe
> [...]

te
gorsze), ale co do homoseksualizmu mianowicie męskiego (pomińmy śmieszne
kobiece mizianie siÄ™ pensjonarek, ktĂłrym siÄ™ straszy facetĂłw jako
"lesbijstwem") -- - to nie powiedziałbym już tego bynajmniej. A Jaruga,
ktĂłra
tam kogo broniła... miękie serce miała po prostu wobec tych głupków i za
ją winić?

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai.

Data: 2010-04-19 21:59:10
Autor: ColgatesBilly
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqi7k2$jhf$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:EgYyn.2780$e8.2387uutiset.elisa.fi...
[...]

bo co?
jakiej "pedalskiej"?
Co to znaczy?

Gajowy... Wyrucha!
(po polsku:; gejowy)

Data: 2010-04-19 22:10:29
Autor: ColgatesBilly
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqi9as$nqq$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7K1zn.3005$e8.2823uutiset.elisa.fi...
Gajowy... Wyrucha!
(po polsku:; gejowy)

No a co zlego w zawodzie gajowego?
Masz z tym problemy?

Taaa.... Wkurwiaja mnie!

Data: 2010-04-19 22:54:52
Autor: ColgatesBilly
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqibhs$thi$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:KU1zn.3012$e8.2543uutiset.elisa.fi...
[...]

A ja mam sztuczna choinke od wielu lat i mnie nie wkurwiaja bo mnie nie gonia co zime.
Kupilem w TESCO.

Wiem! Tez znam tych 3ch sprzedawcow z Tesco co ci ja sprzedali!
co ciekawe, za zlotowki...

Data: 2010-04-20 14:56:36
Autor: ColgatesBilly
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqicsc$14v$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ly2zn.3042$e8.1336uutiset.elisa.fi...
Wiem! Tez znam tych 3ch sprzedawcow z Tesco co ci ja sprzedali!
co ciekawe, za zlotowki...

Gowno wiesz w dupie byles gowno widziales ...
Nie mam choinki z TESCO. Klamalem jak kazdy grzesznik i polityk.
i co teraz chujku maly?

Like I give any shit about it......

KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA