KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA

Data: 2010-04-19 15:01:31
Autor: Magnum
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
i kolejnym osmieszeniem "kaplanow" ( no moze poza kpt.Sowom)
i ich pogodzonej ze swiatem, odeszlej calkowicie od SLOWA zeswietczalej r-doktryny.
Nawet jesli... bedzie to pochowek na cmentarzu zydowskim, bo wtedy z podobna ocena spotkaja sie rabinierzy.

Jej miejsce jest POZA MUREM, na smietnisku i psowym na pozarcie!

NIE MaA WYBACZENIA i niech mi sie tu zara jakis glupol oswiecony "kaplanem-posrednikiem" nie modli o spokoj jej duszy
bo zara w ryja... biblijnym wezykiem!

KoL

Nie ma odważnych!!??
Więc jestem  (nr1)...by zaprotestować...
w imię chrzecijańskiej miłości...do kobiety!!!  (wężykiem, wężykiem) ;)))

Data: 2010-04-19 15:30:40
Autor: Dirko
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA

Użytkownik "Magnum" <greengreen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001b02.4bcc542bnewsgate.onet.pl...

Nie ma odważnych!!??

    Kretyna najlepiej zignorować.

Data: 2010-04-19 16:36:46
Autor: ColgatesBilly
"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote in message news:hqhj1o$35p$1news.vectranet.pl...

Użytkownik "Magnum" <greengreen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001b02.4bcc542bnewsgate.onet.pl...

Nie ma odważnych!!??

   Kretyna najlepiej zignorować.

Was sie nie da, bo nachalne jezdescie i jak smrod.. wszedzie.

Problem w tym, ze wy - lewactwo, niezlomnie bronicie swych "zasad"
i religii... A MY NIE, ba, nawet juz ich nie pamietamy.

No wiec ja grzecznie przypominam... prawicy tez, jakie sa pryncypia,
i ze nalezy nim walic lewactwu ( wiec i "kaplanom") prosto w pysk
z podniesiona przylbica, a nie tlumaczyc sie, dlaczego postepuyjemy inaczej
niz oni, i dlaczego to robimy.
Stosunek do pedalstwa to dobry poczatek.
A dalej wystarczy mowic prawde...i nie byc takim Dziwiszem, co sie leka...

Data: 2010-04-19 16:32:08
Autor: ColgatesBilly
"Magnum" <greengreen@poczta.onet.pl> wrote in message news:3461.00001b02.4bcc542bnewsgate.onet.pl...
[...]

Zsumuje to jednym slowem: NEKROFILIA!

P-KoL  ;)

Data: 2010-04-19 15:44:52
Autor: Mangum
> [...]
> Więc jestem  (nr1)...by zaprotestować...
> w imię chrzecijańskiej miłości...do kobiety!!!  (wężykiem, wężykiem) ;)))

Podsumuję dwoma: jeszcze ciepła...:))
M.

Data: 2010-04-19 17:03:47
Autor: ColgatesBilly
"Mangum" <greengreen@poczta.onet.pl> wrote in message news:3461.00001b0c.4bcc5e54newsgate.onet.pl...
> [...]
> Więc jestem (nr1)...by zaprotestować...
> w imię chrzecijańskiej miłości...do kobiety!!! (wężykiem, wężykiem) ;)))

Raczej.... FLAKI NA GORACO!
( bo odgrzane z lodowy jak sie zasmiardly )

KoL

Data: 2010-04-19 16:08:50
Autor: greengreen
> [...]
> M.

Raczej.... FLAKI NA GORACO!
( bo odgrzane z lodowy jak sie zasmiardly )

Chyba czas na jakiś bardziej ...świeży watek...;)
M.

--

KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA