KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA

Data: 2010-04-19 06:42:00
Autor: zbig
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
On 19 Kwi, 14:46, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
Ty sie podstarzały fircyku nie próbuj mierzyć z Bogiem, bo to on
będzie sądził p. Jarugę. A co do pedalstwa, to jak już będziesz sobie
robił odrosty to nie zapomnij o jajcach i i o tych,.. tam,,, "kudłach
z rowa" jak to kiedyś brawurowo określił Jacek kawecki, W innym
przypadku twój kochas może poczuc sie rozczarowany.

Data: 2010-04-19 16:53:55
Autor: rAzor
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:
[...]

Dokładniej Jacek "Kurwa" Kawecki.
I nie brawurowo (udany jesteś, że aż bym ci na koszulę narzygał), a po chamsku.

Data: 2010-04-19 10:14:55
Autor: zbig
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
On 19 Kwi, 16:53, rAzor <"r'azor"@f\"l\"or s.p r .los.mu rtos.pl>
wrote:
> [...]

Dokładniej Jacek "Kurwa" Kawecki.
I nie brawurowo (udany jesteś, że aż bym ci na koszulę narzygał), a po

Straśnie się wydelikaciłeś na tym odwyku. Też gustujesz w
podstarzałych farbowanych lowelasach?

Data: 2010-04-19 20:26:01
Autor: ColgatesBilly
wrote:
> [...]

chamsku.

Straśnie się wydelikaciłeś na tym odwyku. Też gustujesz w

-- -- -- -- --

Caly czas sie wstrzymuje z prawidlowa odpowiedzia.
Ale na pewno nie sa to pofarbowane wlosy
Slowo honoru Kiszczaka!

KoL

Data: 2010-04-19 10:49:45
Autor: zbig

wrote:

> [...]

-- -- -- -- --

Caly czas sie wstrzymuje z prawidlowa odpowiedzia.
Ale na pewno nie sa to pofarbowane wlosy

Peruczka?

Data: 2010-04-19 21:02:00
Autor: ColgatesBilly

wrote:

> [...]

-- -- -- -- --

Caly czas sie wstrzymuje z prawidlowa odpowiedzia.
Ale na pewno nie sa to pofarbowane wlosy

Alez taka na 2 dni pozyczona (aktorska) babska chyba i troche wyglupow przed kamerka
by byly jakies "kamuflujace" zdjecia.
Nawet sie nie staralem...

Data: 2010-04-20 04:39:33
Autor: zbig
On 19 Kwi, 20:02, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
> [...]

Peruczka?

Alez taka na 2 dni pozyczona (aktorska) babska chyba i troche wyglupow przed

Jesteś łysy?

Data: 2010-04-20 14:55:57
Autor: ColgatesBilly
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:f4875dba-633f-4f32-a43e-9247910e50e0l24g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Peruczka?

Alez taka na 2 dni pozyczona (aktorska) babska chyba i troche wyglupow przed

-- -- -- -- -- -- -- -- -

ABSOLUTNIE NIE, ALE MAM KUMPLA AKTORA , a ze wlasnie wtedy
zakupilem nowa kamerke i sobie pstyklem pare zdjec, przypadek
z aktorem i perugom nasu7nal mi mkolejny pomysl, zeby se zrobic
mlodziezowe zdjecia dla jaj

KoL

Data: 2010-04-20 20:54:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-20 22:13:33
Autor: ColgatesBilly

wrote:

> [...]

-- -- -- -- --

Caly czas sie wstrzymuje z prawidlowa odpowiedzia.
Ale na pewno nie sa to pofarbowane wlosy

Nie moja, bo ja chyba w takiej nie chodze, nie?!   ;)

PS ale jakby byla tam u was jakas, niedroga, a odpowiednia
to chetnie bym sie pisal ;)

KoL

Data: 2010-04-19 16:55:40
Autor: ColgatesBilly
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:c4d7a464-57d1-4d36-af7d-11f1eea97fc4u21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Alez Bog nie gra z nami w rosyjska ruletke!

Dokladnie okreslil, co i KIEDY trzeba zrobic by byc uznanym:
1) synem bozym
2) zbawionym
3) godnym Krolestwa Bozego...

Jak ktos woli ogladac seriale i telenowele to naprawde jego strata
acz pewnie sie zdziwi
(takze tym, ze kladzenie na tace, na zlosc komunistom nie pomoglo)

Zrobcie jej PEDALSKI (lub szatanistyczny) POGRZEB, i nie tylko nie powiem zlego slowa
ale jeszcze pochwale za konsekwencje i... wiernosc SWYM zasadom i swemu Panu.
Na TYM swiecie...
Won od kosciola i pijacy ze stolu demonow ksieza: won z kosciolow
TVN WITA WAS...

KoL

KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA