KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA

Data: 2010-04-19 17:23:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
poniedzia艂ek, 19 kwietnia 2010 14:46. carbon entity 'ColgatesBilly' <Sir_kolgejts@op.pl>

i kolejnym osmieszeniem "kaplanow" ( no moze poza kpt.Sowom)
i ich pogodzonej ze swiatem, odeszlej calkowicie od SLOWA
zeswietczalej r-doktryny.
Nawet jesli... bedzie to pochowek na cmentarzu zydowskim, bo wtedy
z podobna ocena spotkaja sie rabinierzy.

Jej miejsce jest POZA MUREM, na smietnisku i psowym na pozarcie!

NIE MaA WYBACZENIA i niech mi sie tu zara jakis glupol
oswiecony "kaplanem-posrednikiem" nie modli o spokoj jej duszy
bo zara w ryja... biblijnym wezykiem!

KoL

Zara zara, czy ona sama te偶 tego-tamtego w ten spos贸b? Chyba jednak nie...
No wi臋c jaka tu obraza?

Data: 2010-04-19 18:50:22
Autor: ColgatesBilly

--

To mowisz mi, ze Burdel Mama (lat 60 )ma szanse na zbawienie
jak umrze "na posterunku" ?

Dobra to byla kobieta... wszyscy ja lubili....

KoL

Data: 2010-04-19 22:28:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
poniedzia艂ek, 19 kwietnia 2010 17:50. carbon entity 'ColgatesBilly' <Sir_kolgejts@op.pl>

To mowisz mi, ze Burdel Mama (lat 60 )ma szanse na zbawienie
jak umrze "na posterunku" ?
( no bo bardzo kochala swoja rodzine, troszczyla sie,
  i byla cudowna babcia, a wnuczki kochaly ja za kosztowne porezenty)

Nie kpij z prostytutek, w 艣redniowieczu w Europie (i nie tylko) by艂 to szanowany i ceniony zaw贸d. W wielu miastach szefowa cechu "p艂atnerek" zasiada艂a z prawem g艂osu w radzie miejskiej. Nie bez podstaw, przeca zamtuzy we艂ug samego Aureliusza Augustyna spe艂nia艂y zbo偶n膮 funkcj臋 zaspokajaj膮c chuci gor膮cokrwistych go艂ow膮s贸w niezam臋偶nych i tym samym chroni膮c m艂ode dziewcz臋ta przed porwaniem i gwa艂tem.

Data: 2010-04-20 07:08:03
Autor: ColgatesBilly
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:hqiecn$l2m$1news.onet.pl...
[...]

Odbieram im tylko szanse na zycie w niebie, czy msze w kosciele
ale juz emerytury nie odmawiam!

Data: 2010-04-22 12:28:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
wtorek, 20 kwietnia 2010 06:08. carbon entity 'ColgatesBilly' <Sir_kolgejts@op.pl>

Odbieram im tylko szanse na zycie w niebie, czy msze w kosciele
ale juz emerytury nie odmawiam!

Nie rozumiem odrazy niekt贸rych chrze艣cijan (i jeszcze wi臋kszej muzu艂man贸w) do pewnych zawod贸w. Obym jeszcze nie wyci膮gn膮艂 wniosku, 偶e religia, kt贸ra odmawia mo偶liwo艣ci wyzwolenia si臋 duchowego wykonawcom u偶ytecznych spo艂ecznie profesji jest fa艂szywa... Zauwa偶, 偶e w chrze艣cija艅stwie tradycyjnym (katolicyzm, prawos艂awie, nestorianizm) i w buddyzmie, ka偶dy ma szans臋 na dalszy duchowy rozw贸j, je偶eli w chwili 艣mierci wyzna wszystkie swoje negatywno艣ci (o ile jest to mo偶liwe ludziom, o ile nie, je艣li wyrazi mocne 偶yczenie poprawy). Czyli liczy si臋 stan umys艂u/ducha umieraj膮cego i ma jaki艣 wp艂yw na modyfikacj臋 skutk贸w jego dzia艂a艅. Islam, protestantyzm, neo-judaizm to taki nawr贸t do bardziej pierwotnych, plemiennych wierze艅 tym wzgl臋dzie, korzeniem tych system贸w jest szukanie prawdy w religii "szlachetnych dzikus贸w" z epoki br膮zu, wiara, 偶e ich zapiski s膮 na tyle bezpo艣rednio inspirowane Instancj膮 Wy偶sz膮, 偶e nale偶y si臋 ich trzyma膰 bez wzgl臋du na skrzek rzeczywisto艣ci. W tym, 偶e pod wzgl臋dem etycznym ka偶dy jest jak saper i mo偶e pomyli膰 si臋 tylko raz. Mo偶e to i wielki plus, jednak ja w ocenie tego co dobre a co z艂e wol臋 trzyma膰 si臋 fakt贸w.

Data: 2010-04-22 12:44:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

wielki
plus, jednak ja w ocenie tego co dobre a co z艂e wol臋 trzyma膰 si臋 fakt贸w.

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

Data: 2010-04-22 18:33:19
Autor: ColgatesBilly
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:hqp8c0$v2s$1news.onet.pl...
[...]

Nikt Ci nie broni wyciagac jakichkolwiek wnioskow.
Jesli dla Ciebie prostytucja jest.. "wyzwoleniem duchowym", a nie...
seksualnym, cielesnym to ustalmy, ze inaqczej
postrzegamy dobro i zlo.
Mimo ze wnosisz uroki wschodu i jego wartosci na te grupe,
wydaje mi sie, ze i tam, opinia o tym fachu jest podobna
a tylko Ty, pochodzisz z jakiegos innego swiata, albo-..
spozywasz jakas trujaca KARME  ;)

[...]

Mysle, ze Bog zna te grzechy nawet lepiej, wiec - dla scislowsci-
trzeba nie tylko ZALOWAC ICH (pookuta) ale dodatkowo,
musi to byc szczere.
Jakos trudno mi sobie wyobrazic te szczerosc, u kogos
kto chce to wyklepac tylko zeby sie zabezpieczyc.
BO NA TO MIAL CZAS WCZESNIEJ, ALE MU NIE ZALEZALO.
pOMIJAM BRAK SPRAWIEDLIWOSCI, bo moze, ktos duzo wspanialszy
ginie w wypadku, i nie ma nawet takiej szansy
( a to dobrzy z reguly gina szybciej.. zlego licho nie bierze)

[...]

Jesli, postep ma oznaczac dochodzenie do takich wnioskow jak te o prostytutkach
to ja pozostane przy barbarzynstwie.
Jak juz nieraz mowilismy, to kwestia wiary
i z reguly nie odnajduja jej, ani Boga... ziemscy filozofowie.
Tym bardziej, nie odczuja tego co z nia przychodzi.

P-KoL

Data: 2010-04-23 05:48:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
czwartek, 22 kwietnia 2010 17:33. carbon entity 'ColgatesBilly' <Sir_kolgejts@op.pl>

[...]

Tja, ja nigdzie nie powiedzia艂em, 偶e ten zaw贸d jest _pomocny_ w wyzwoleniu ducha tylko, 偶e w wi臋ksz艣ci przypadk贸w jest do niego ortogonalny, a i bywa utrudnieniem. Nie seksualno艣膰 bywa tu najwi臋ksz膮 przeszkod膮, ale tyakie cechy jak pr贸偶no艣膰 i uleg艂o艣膰. Chocia偶 podobno Tantra ka偶de g.wno potrafi przetransformowa膰 w nektar i znane s膮 mahajoginie, kt贸re para艂y si臋 prostytucj膮 poniek膮d sakraln膮 i by艂y w stanie udzieli膰 w艂a艣ciwych nauk swoim klientom. Dupa (uczciwszy uszy grupowicz贸w) jest te偶 narz臋dziem jak ka偶da inna cz臋艣膰 ludzkiego cia艂a i tylko od cz艂owieka zale偶y, do czego jej u偶ywa. 呕e przypomn臋, i偶 w Biblii hebrajskiej s膮 "bohaterskie" nierz膮dnice Rahab z Ksi臋gi Jozuego i Judyta, a Ksi臋ga Rodzaju podaje, 偶e patriarcha Abraham kupczy艂 swoj膮 偶on膮-siostr膮 Sar膮 (nie tylko alfons, ale i kazirodca) w taki spos贸b, 偶e co najmniej dw贸ch kr贸l贸w nabawi艂o si臋 od tego paskudnej choroby wenerycznej.

[...]

Je艣li ginie nagle, a nawet jest z艂y czy co艣 ko艂o tego, o nalezy za艂o偶y膰, 偶e skutki swoich przewinie艅 odcierpia艂 za 偶ycia, nie ma "double jeopardy". Czemu nie potraktujesz tak Jarugi..

[...]
Wierzy膰, ale nie w to, co jest napisane w jkichkolwiek pismach czy powiedzia艂 jaikolwiek kap艂an. W to, co jest widziane naocznie i si臋 sprawdza. A wid膰, 偶e skutki prostytucji s膮 raczej dobre (cho膰 te偶 bywaj膮 te gorsze), ale co do homoseksualizmu mianowicie m臋skiego (pomi艅my 艣mieszne kobiece mizianie si臋 pensjonarek, kt贸rym si臋 straszy facet贸w jako "lesbijstwem") -- - to nie powiedzia艂bym ju偶 tego bynajmniej. A Jaruga, kt贸ra tam kogo broni艂a... mi臋kie serce mia艂a po prostu wobec tych g艂upk贸w i za to j膮 wini膰?

Data: 2010-04-23 06:08:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

kt贸ra
tam kogo broni艂a... mi臋kie serce mia艂a po prostu wobec tych g艂upk贸w i za
j膮 wini膰?

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai.

KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA