KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA

Data: 2010-04-19 21:59:10
Autor: ColgatesBilly
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqi7k2$jhf$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:EgYyn.2780$e8.2387uutiset.elisa.fi...
i kolejnym osmieszeniem "kaplanow" ( no moze poza kpt.Sowom)
i ich pogodzonej ze swiatem, odeszlej calkowicie od SLOWA zeswietczalej r-doktryny.
Nawet jesli... bedzie to pochowek na cmentarzu zydowskim, bo wtedy z podobna ocena spotkaja sie rabinierzy.

bo co?
jakiej "pedalskiej"?
Co to znaczy?

Gajowy... Wyrucha!
(po polsku:; gejowy)

Data: 2010-04-19 22:10:29
Autor: ColgatesBilly
KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqi9as$nqq$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:7K1zn.3005$e8.2823uutiset.elisa.fi...
Gajowy... Wyrucha!
(po polsku:; gejowy)

No a co zlego w zawodzie gajowego?
Masz z tym problemy?

Taaa.... Wkurwiaja mnie!

Data: 2010-04-19 22:54:52
Autor: ColgatesBilly
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqibhs$thi$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:KU1zn.3012$e8.2543uutiset.elisa.fi...
[...]

A ja mam sztuczna choinke od wielu lat i mnie nie wkurwiaja bo mnie nie gonia co zime.
Kupilem w TESCO.

Wiem! Tez znam tych 3ch sprzedawcow z Tesco co ci ja sprzedali!
co ciekawe, za zlotowki...

Data: 2010-04-20 14:56:36
Autor: ColgatesBilly
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqicsc$14v$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:ly2zn.3042$e8.1336uutiset.elisa.fi...
Wiem! Tez znam tych 3ch sprzedawcow z Tesco co ci ja sprzedali!
co ciekawe, za zlotowki...

Gowno wiesz w dupie byles gowno widziales ...
Nie mam choinki z TESCO. Klamalem jak kazdy grzesznik i polityk.
i co teraz chujku maly?

Like I give any shit about it......

KATOLICKI POCHOWEK jarugi-pedalskiej bedzie KPINA Z BOGA