KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.

Data: 2011-05-01 20:50:50
Autor: cytryna
KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.
Spoglądam na kilka wpisów ostatnio zamieszczonych na psp. polityka. Sami krytykańci Kościoła, Ojca Swiętego, Jezusa, wiary itd. Do czego może doprowadzić ładowanie GWna pod dekel ludzi bez kręgosłupa moralnego, beż wychowania patriotycznego, bez wychowania w ogóle. Rozpacz - ile lat trzeba będzioe czekać na przywrócenie Dekalogu oraz elementarnych norm etycznych. Ilu dobrych i mądrych ludzi jeszcze polegnie w obronie polskiej racji stanu.
"Człowiek człowiekowi stworzył taki los"(W.Tochman).

Data: 2011-05-01 20:07:20
Autor: MH
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
[...]

=========================

Jako posiadacz "kręgosłupa moralnego" , nieczytelnik jak to pięknie nazywasz
GWna , mający inne niż twoje postrzeganie rzeczywistości , wzrok koryguję
szkłami i pomimo tego postrzegam rzeczywistość taką jaką jest. A jaka jest ?!
Ano , ani czarna , ani biała. Jest pewna skala szarości. Z premedytacją nie
używam określenia kolorowa bądź tęczowa , bo zaraz byś się do tego doczepiła. A zresztą , co mi tam...  Ty , prezes i tym podobne oszołomy stawiają znak
równości pomiędzy wiarą , a KK..  Mało tego !!  Ten znak równości stawiacie
gdzie rva popadnie ...  Do Patriotyzmu , do Polskiej Racji Stanu i Wuj wie
gdzie jeszcze  !!!  A tych co postrzegają rzeczywistość taką jaką ona jest
oceniasz jako naładowanych "pod dekel przez GWno"..  I jeszcze Dekalog do tego
mieszasz...  Buahaha !!!!  Nie chce mi się tego wyliczać , ale jakby
skonfrontować działania twojego GURU z Dekalogiem , to .... DRAMAT !!!
Mógłby co najwyżej bez problemu wybronić się z "nie cudzołóż"...

A na koniec , jak to oprych coś ci powiem: SPADAJ LAMPUCERO !!!

MH

Data: 2011-05-01 20:51:19
Autor: u2
W dniu 2011-05-01 20:50, cytryna pisze:
Spoglądam na kilka wpisów ostatnio zamieszczonych na psp. polityka. Sami krytykańci Kościoła, Ojca Swiętego, Jezusa, wiary itd.

A czego innego można oczekiwać od sodomitów spod nowego targu i z GWna ? :)

Data: 2011-05-01 20:56:13
Autor: jadrys
[...]
wychowania patriotycznego, bez wychowania w ogĂłle. Rozpacz - ile lat trzeba
będzioe czekać na przywrócenie Dekalogu oraz elementarnych norm etycznych.
Ilu dobrych i mądrych ludzi jeszcze polegnie w obronie polskiej racji stanu.
"Człowiek człowiekowi stworzył taki los"(W.Tochman).

A może tu chodzi o wolnomyślicielstwo? Rodzaj samoobrony przed tą propagandą z mediów.. Życie wg. dekalogu nie ma nic wspólnego z nachalnym wymuszaniem kultu jednostki.

Data: 2011-05-01 21:09:28
Autor: Polok_Prawdziwy
cytryna wrote:

[...]

Bo politycnej tojezd, do Maryniej sparki siem modlić i wniom dmuchać, niźli STAREGO I śMIERDZONCEGO ŁOSUSONEGO PAMPERSA jakiegoś NIEDOŁENGI czcić, doniego siem modlić inakolanach psednim pełzać...!

Data: 2011-05-01 21:20:58
Autor: u2
W dniu 2011-05-01 21:09, Polok_Prawdziwy pisze:
Bo politycnej tojezd, do Maryniej sparki siem modlić i wniom dmuchać, niźli STAREGO I śMIERDZONCEGO ŁOSUSONEGO PAMPERSA jakiegoś NIEDOŁENGI czcić, doniego siem modlić inakolanach psednim pełzać...!

To twoja koza ma na imie Maryna  ? :)

Data: 2011-05-01 20:14:06
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Bo politycnej tojezd, do Maryniej sparki siem modlić i wniom dmuchać, niźli > STAREGO I śMIERDZONCEGO ŁOSUSONEGO PAMPERSA jakiegoś NIEDOŁENGI czcić, > doniego siem modlić inakolanach psednim pełzać...!

=====================

wysmarkej siem jutu , bo Ci kozy z kinola wisom !!! :)))

MH --

Data: 2011-05-01 21:58:50
Autor: Lorn
KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.
W dniu 2011-05-01 20:50, cytryna pisze:
Spoglądam na kilka wpisów ostatnio zamieszczonych na psp. polityka. Sami
krytykańci Kościoła, Ojca Swiętego, Jezusa, wiary itd.

Z ciebie to modelowy katolik, od rana 'klepiesz' nienawiść. Brawo!

Data: 2011-05-01 14:35:14
Autor: Antenka
On 1 Maj, 21:58, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Z ciebie to modelowy katolik<

A z ciebie modelowa lala-lorn z pobliskiego zagajnika czyhająca na
tirowszczaków, czyli na "robotę".

Antenka

Data: 2011-05-01 21:39:32
Autor: MH
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 1 Maj, 21:58, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

>Z ciebie to modelowy katolik<

A z ciebie modelowa lala-lorn z pobliskiego zagajnika czyhaj=B1ca na
tirowszczak=F3w, czyli na "robot=EA".

Antenka

=====

SIO !!!! Poszła w PiSdu !!!

MH

Data: 2011-05-01 23:40:40
Autor: Lorn
KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.
W dniu 2011-05-01 23:35, Antenka pisze:
A z ciebie

A ze mnie, to wróg fanatyzmu i głupich antenek...

Data: 2011-05-02 07:54:53
Autor: Antenka
KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.
On 1 Maj, 23:40, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

A ze mnie, to wróg fanatyzmu ? <

Lolo-lorn - wielka prośba. Nie używaj słów, których znaczenia nie
potrafisz ogarnąć swym ptasim móżdżkiem.
Póki co, jawisz się tutaj jako ktoś o bardzo ograniczonych horyzontach
myślowych, jako papuga o GóWnianym rodowodzie.

Nie wlewaj sobie, bo i tak nikt nie uwierzy w twój "intelektualizm".
Wracaj do lasu i rób to, na czym najlepiej się znasz. Klienci czekają
i twój alfons już zaczyna się niecierpliwić.

Antenka

Data: 2011-05-02 16:58:23
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 16:54, Antenka pisze:
Póki co, jawisz się tutaj jako ktoś o bardzo ograniczonych horyzontach
myślowych, jako papuga o GóWnianym rodowodzie.

Mozliwe ze porn-lorn to zydowka z Lomzy, ktora moge znac :)

Data: 2011-05-02 08:19:58
Autor: Antenka
On 2 Maj, 16:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Mozliwe ze porn-lorn to zydowka z Lomzy, ktora moge znac :) <

Coś Ty, YouTwo? Nie żartuj! :D A to dopiero! Nie dosyć, że trirów, to
na dodatek tirówa czosnkowa łahaha :D

Antenka

P.s. Lubisz żydówy? ;-)

Data: 2011-05-02 17:25:57
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 17:19, Antenka pisze:
On 2 Maj, 16:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Ciebie uwazam za typowego tuskoida, moze nawet za zydowke, ale zydowki
nie sa w moim typie :)

Data: 2011-05-02 08:35:13
Autor: Antenka
On 2 Maj, 17:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ciebie uwazam za typowego tuskoida, moze nawet za zydowke, ale zydowki nie sa w moim typie :) <

Coooo?! No nie! Ja i tuskoid?! :DDDDD Nie żartuj sobie... :) Przecież
każdy wie, że mam alergię na wszelkie  mutacje POlszewickiej szajki! :-

Antenka

Data: 2011-05-02 17:39:26
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 17:35, Antenka pisze:
[...]

I to jest wlasnie podejrzane. Podobnie jak twoje mizdrzenie sie z
zydokomuszkiem hadrysiem. :)

Data: 2011-05-02 10:07:22
Autor: Antenka
On 2 Maj, 17:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

I to jest wlasnie podejrzane. Podobnie jak twoje mizdrzenie sie z
 zydokomuszkiem hadrysiem. :) <

Marny z ciebie detektyw :-)

Antenka

P.s. Jadryś nie jest żydem! To uroczy, przystojny mężczyzna. A tego
Lenina zawsze można młotkiem wybić z głowy hihihi
Mnie proszę z Leninem i Marksem nie utożsamiać tfu! :E

Data: 2011-05-02 19:23:07
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 19:07, Antenka pisze:
[...]

Nadal tylko wzmagasz moje podejrzenia zes zydowka z hadrysiowej
komuszerii. :]

Data: 2011-05-02 23:42:57
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Nawet Antenka żeś się po pijaku czepił?

Ciebie to chyba nie tyle kozikiem chrzcili, co robili.

Data: 2011-05-02 23:28:04
Autor: Antenka
On 2 Maj, 23:42, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
u2 napisał:

> Nadal tylko wzmagasz moje podejrzenia zes zydowka z hadrysiowej
> komuszerii. :]

Nawet Antenka żeś się po pijaku czepił?

Ciebie to chyba nie tyle kozikiem chrzcili, co robili. <

Ciebie zaś wrzucił do baseny z brudną wodą niejaki "starszy" z
groźnej, destrukcyjnej sekty jehowickiej :P.

Nie wcinaj się geju! Nikt nie jest zainteresowany twoim zboczeniem -
ja na pewno nie. YouTwo też nie podejrzewam o taką ohydę! Tfu! : - /

Antenka

Data: 2011-05-03 13:01:53
Autor: Grzegorz Z.

[...]

Mam pomysł! Zastosuj dietę "mniejżreć".

Data: 2011-05-02 08:47:38
Autor: cytryna
KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.
W dniu 2011-05-01 20:50, cytryna pisze:

> Spoglądam na kilka wpisów ostatnio zamieszczonych na psp. polityka. Sami

> krytykańci Kościoła, Ojca Swiętego, Jezusa, wiary itd.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- >
Z ciebie to modelowy katolik, od rana 'klepiesz' nienawiść. Brawo!

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Przykład idzie z salonu od oświeconych europejczyków - naucz się na pamięć złotych myśli swoich idoli. Toż to perły intelektu z podwórka:
"Ku pamięci.. tym wszystkim którzy zechcą kiedykolwiek  zaprzeczać faktom
obrzucania obelgami  Kaczorów  i agresji słownej wobec i PiS-u. Oto
niektóre z bardziej sławnych przykładów:

Andrzej Wajda:
"To wojna domowa! To jest walka o wszystko! Wesprze nas TVN!"
"Kiedy wreszcie z pomocą naszych przyjaciół odbierzemy TVP nie będzie
litości dla partyjnych prawicowych dziennikarzy. Wystrzelamy jak psy"
"No ale na to są piguły, na to są lekarze, na to są sposoby. Niech się
leczy!"- o Jarosławie Kaczyńskim

Bronisław Komorowski:
"Będziemy polować na kaczki tylko teraz jest okres ochronny"
"Jaki Prezydent taki zamach"
"Jaka wizyta, taki zamach, bo z 30-tu metrów nie trafić w samochód to
trzeba ślepego snajpera".
"Kaczyński to przypadek psychiatryczny."
"Chciałbym skrócić zły okres prezydentury Lecha Kaczyńskiego"

Radosław Sikorski:
"Dorżnąć watahę "Jeszcze jedna bitwa, jeszcze dorżniemy watahy,
wygramy tę batalię!"
"Można być prezydentem, ale można być też chamem."
"Pan się nie przejmuje tym,co wygadują niektóre karły moralne" -- do
Wałęsy, łatwo  się domyślać o kim

Donald Franciszek Tusk:
"...Polska naprawdę nie jest skazana na, tak jak ja Polska od wczoraj
nazywam, moherową koalicje..."
"...Jeśli uważacie państwo, ze J.Kaczyński i PiS w czasie kampanii
wyborczej maja zamiar aresztować kandydatów innych partii, używać
podsłuchów, to weźcie pochodnie w ręce i idźcie na Pałac Prezydencki..."
"Jeśli nie zrozumiecie, że ta współpraca jest potrzebna, wyginiecie
jak dinozaury"
"Najlepsi i twardzi idą na wojnę z PiS-Do tej wojny potrzebuję ludzi
najlepszych, twardych. Dlatego to otoczenie będzie teraz pomagało
Grzegorzowi Schetynie bić się w Sejmie z PiS-em"
"Ten atak nie zostanie jednak bez odpowiedzi"-- reakcja na ujawnienie
afery hazardowej.

Janusz Palikot:
"Wypatroszyć Kaczyńskiego"-- "Jarosława Kaczyńskiego trzeba zastrzelić
i wypatroszyć (...) Bronisław Komorowski pójdzie na polowanie na wilki i
zastrzelimy Jarosława Kaczyńskiego, wypatroszymy i skórę wystawimy na
sprzedaż w Europie..."
"Dlaczego do Smoleńska wyjechał kartofel, kurdupel, alkoholik, a
wrócił mąż stanu? Bo Rosjanie podmienili ciało"- "dowcip" krótko po
katastrofie
"Kaczyńscy są źródłem wszelkiego zła. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński"
"... Odpowiedzialność moralna za śmierć 95 ludzi ponosi Lech Kaczyński,
bo to on przygotowywał wyjazd. To on ma krew na reku ludzi, którzy
zgineli w katastrofie. (...) głupota, bezmyślność, pycha i ego Lecha
Kaczyńskiego doprowadziło do tragedii.
(...) Rodzina Kaczyńskiego powinna przeprosić rodziny poległych..."
" Jarosław Kaczyński umiera. Chce znaleźć się tam gdzie jego brat -
pod ziemia, w trumnie, obok tego drugiego"
"Przyjdzie jeszcze taki dzień, ze Jarosław Kaczyński będzie
rozmawiał z silami ostatecznymi. Być może jeszcze w tym roku. I
wówczas uznamy, ze to był naprawdę dobry rok. tego się trzymam , w to
wierze"

"profesor" Władysław Bartoszewski
"postanowiłem nazwać rzeczy po imieniu i - jak ujął to jeden z
przedwojennych satyryków - przestać uważać bydło za niebydło".

Stefan Niesiołowski:
"...To Kaczyński odpowiada za wydarzenia w Łodzi..."
"...Kaczyński jest kandydatem do psychiatrycznego leczenia..."
"...PIS to zbieranina podłych, wstrętny chorych psychicznie..."
"...Kaczyńscy sa źródłem wszelkiego zła. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński..."
"... Część z tych, którzy stoi tam i rzekomo pilnują krzyża, to
rzeczywiście kandydaci do kliniki psychiatrycznej.
Ostatnia stacja tej ich procesji to Tworki..."
"odeślijmy IV RP na śmietnik"

Ad res memoriam
J-23
PS. Jeżeli ktoś pamięta jakieś inne ciekawe przykłady "mowy miłości"
platfonsów wobec kaczystów to zapraszam do umieszczenia ich w tym
wątku. Na obelgi kaczystów wobec platfonsów proponuję otworzyć watek
osobny, o ile ktoś czuje taką potrzebę."

To odesłanie "na śmietnik" dobrze ozwierciedla nastroje społeczne.

Data: 2011-05-02 08:39:25
Autor: Antenka
On 2 Maj, 08:47, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

[...]

Tutaj mamy odpowiedź, kto i  dlaczego dokonał  zamachu na
śp.Prezydenta RP  Prof. L Kaczyńskiego.

Antenka

Data: 2011-05-04 20:55:20
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Tutaj mamy odpowiedź, kto i  dlaczego dokonał  zamachu na
śp.Prezydenta RP  Prof. L Kaczyńskiego.

Antenka

W końcu się przyznałeś.

Data: 2011-05-04 12:38:00
Autor: Antenka
On 4 Maj, 20:55, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> Tutaj mamy odpowiedź, kto i  dlaczego dokonał  zamachu na
> śp.Prezydenta RP  Prof. L Kaczyńskiego.

> Antenka

W końcu się przyznałeś<

??????????

Rodzaje ci się popierdzieliły?! To kicaj do podstawówki, nieuku!

Nie przeinaczaj sensu moich postów, ćwoku!
Teraz wiem - jesteś tak przymulony, że zrozumienie najprostszego
zdania sprawia ci wielką trudność.

Antenka

Data: 2011-05-04 14:49:07
Autor: Antenka
KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.
On 4 Maj, 22:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Co "?????????" ? <

Gówno! :E

Antenka

Data: 2011-05-05 00:47:22
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 4 Maj, 22:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Co "?????????" ? <

Gówno! :E

Cóż to za analne myśli, pedale?

Data: 2011-05-05 07:54:41
Autor: Przemysław W
KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

 Tutaj mamy odpowiedź, kto i dlaczego dokonał zamachu na
 śp.Prezydenta RP Prof. L Kaczyńskiego.

Z niego był taki profesor jak z ciebie kobieta hetero.

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedią przeczuwał, że do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zeznał, że pułkownik fatalnie oceniał współpracę z kancelarią prezydenta Lecha Kaczyńskiego. "Szefie, kiedyś dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-05 11:50:30
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

 Tutaj mamy odpowiedź, kto i dlaczego dokonał zamachu na
 śp.Prezydenta RP Prof. L Kaczyńskiego.

Z niego był taki profesor jak z ciebie kobieta

!!! R.O.T.F.L. !!!

(Big time!)

Data: 2011-05-01 23:06:51
Autor: boukun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:524f.0000005a.4dbdab8anewsgate.onet.pl...
[...]

Kręgosłup moralny w postaci żydowskiej wiary katolickiej to jest opium dla ludu...

boukun

Data: 2011-05-02 00:56:08
Autor: DCR
[...]

Ja pierdziele.
"Ludzie ludziom zgotowali ten los" Medaliony - Zofii Nałkowskiej.
Ale mnie rozbawiłeś.
Sprawdzę co Ty czytałeś, albo ćpałeś... ale to nie o tej porze.
Wielkie LOL

Data: 2011-05-01 23:10:58
Autor: MH
DCR <dcr@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
Ale mnie rozbawiłeś.
Sprawdzę co Ty czytałeś, albo ćpałeś... ale to nie o tej porze.

==================

Cytryna to nie Chłop !!!

MH

Data: 2011-05-02 01:14:48
Autor: DCR
W dniu 2011-05-02 01:10,  MH pisze:
DCR<dcr@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

to eś zamienić na aś :P

Data: 2011-05-02 01:13:51
Autor: DCR
W dniu 2011-05-02 00:56, DCR pisze:
[...]

Już wiem.
cytryna już lubię takich gości jak Ty. Powinieneś poznać Sterfana miszcza ciętej riposty :P
Tak na sen rozbawić mnie.
Wrzucę to FB. Niech się pośmieją z Ciebie. Sam W.Tochman też będzie miał ubaw.
W ogóle co Ty chciałeś powiedzieć? Może i coś mądrego, ale jebnąłeś na maksa.
Obrażasz sam siebie?

BTW
Nowy jestem na forum i pozwolę sobie na wyrażenie jednej dygresji"
ten polaczek prawdziwy też jest niemożliwy? Czy to taki lokalny przygłup bez zębów? Czemu ktoś mu nie kupił pełnowymiarowej klawiatury, chyba że nadaje z telefonu komórkowego dla seniorów z jednym przyciskiem.
Buhahahaha

Data: 2011-05-01 23:56:43
Autor: MH
DCR <dcr@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

ten polaczek prawdziwy też jest niemożliwy? Czy to taki lokalny przygłup bez zębów? Czemu ktoś mu nie kupił pełnowymiarowej klawiatury, chyba że nadaje z telefonu komórkowego dla seniorów z jednym przyciskiem.

===================

Ze co ?? Coś ty ciulu pedzioł ?! Polocek_Prawdziwy - niemozliwy. Pisdzis synku
łokrutne pierdoły..  Młodyś , Gupiś , o tefe.. , tale.. , tfenefolach
korumkowych radzis !!  Ty synek nowet niewis ciulujeden jako to funguje !!!  Ajak nasam pocontek zacować siem nieumis piknie zachowoć , to :

http://www.youtube.com/watch?v=ZXAOSwZSXKI

MH

P.S. Wal się łajzo !!!

Data: 2011-05-02 09:06:00
Autor: cytryna
KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.

> "Człowiek człowiekowi stworzył taki los"(W.Tochman).

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -> >

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie "pierdziel" nie sprawdzaj, nie męcz gruchy, tylko przeczytaj książkę "Jakbyś kamień jadła" autor: Wojciech Tochman (Nike 2003)
"Wojna, okrutna wojna. CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI STWORZYŁ TAKI LOS. Tochman opisuje to, co zostało po okrucieństwie. Pokazuje strach katów i ofiar, katów większy może niż ofiar. Pokazuje pojedynczych ludzi i pojedyncze rodziny, co tworzy obraz całego społeczeństwa. Trzeba to przeczytać. To raport bez zbędnych słów. Może kiedyś następne pokolenia nie zapomną i będą inne. Może proza Tochmana do tego się przyczyni."  Mędrków po 7 klasach i papce z GWna należy przywołać do porządku. "Nie ma chama
bij kożuch" jakaż to cenna maksyma w odniesieniu do aktywu PObandy.

Data: 2011-05-02 09:16:42
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:524f.00000072.4dbe57d8newsgate.onet.pl...

Mędrków po 7 klasach i papce z GWna należy przywołać do porządku. "Nie ma chama
bij kożuch" jakaż to cenna maksyma w odniesieniu do aktywu PObandy.

Człowieku, wczoraj beatyfikowano papieża! Jak możesz być takim draniem! Pokory trochę! Chamie!

BomBel

Data: 2011-05-02 18:10:01
Autor: |heÂŽsk|
KATOLICY W KOŚCIOŁACH, OPRYCHY NA PSP.
On Mon, 2 May 2011 09:16:42 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

Człowieku, wczoraj beatyfikowano papieża! Jak możesz być takim draniem! Pokory trochę! Chamie!

prosze,prosze. elita pis na 2-gi dzien po beatyfikacji znow ujada na psp. jakiez to zalosne. biedni ludzie.

Data: 2011-05-02 08:13:47
Autor: Przemysław W
[...]

Coś ci się "kańci" lampucero? Słownik sobie kup!

Przemek

Data: 2011-05-02 15:49:54
Autor: MH
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=eU_xEHdZACM