[skradziono] KAWA ER-6N i Suzuki GSXR-1000

Data: 2009-10-25 20:29:19
Autor: PanAdol
[skradziono] KAWA ER-6N i Suzuki GSXR-1000
Witam
Kopiuje z forum goldena zawsze wieksze szanse na znalezienie choc malo info
domyslam sie po miejscu zamieszkania ze ukradli w wwie z garazu podziemnego
(ps przed chwila ktos tu pisal o zimowaniu motocykli w garazach podziemnych
;) )

Pzdr
PanAdol
Tygrys '01

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- -- -- -- --
http://www.goldenline.pl/forum/motocykle2/1249610/s/1#24215430

właśnie skradziono mi i mojemu facetowi motocykle. jesli zuważycie gdzieś
czarne Kawasaki ER-6N z 2009 roku (około 3500km przebiegu) albo
niebiesko-białego Suzuki GSXR-1000 z 2007 roku (około 10 000 km przebiegu) -
dajcie znać. jeśli trafi do was oferta kupna - napiszcie, podamy Wam nasze
numery VIN.

jeśli byście widziały/widzieli gdzieś ogłoszenia z takimi motocyklami proszę
podeslijcie linki

motocykle zostały skradzione 24.10 pomiędzy 18 a 22 z parkingu podziemnego
(zamykanego automatycznymi drzwiami na pilota). Ewidentnie to byla kradzież
na zamówienie bo w garażu było 5-6 motocyli a zniknęły tylko nasze dwa. co
więcej, obok, na miejscu sąsiada - stał rower - i jest nadal.
motocykle wciągnęli na jakiś środek transportu, wygląda na to, że albo była
to jakaś furgonetka, albo samochód z napędem na tyl i przyczepa

będziemy wdzieczni za pomoc w odzyskaniu motocykli!

Data: 2009-10-25 14:16:01
Autor: Subframe
KAWA ER-6N i Suzuki GSXR-1000
Może się znajdą.
Jako pocieszenie chociaz watpliwe, powiem ze moja stara Aprilke polcja
znalazla po 4 latach... ale znalazla... w Bialystoku.
Potem tylko pare spraw w sadzie i zlodziejaszki siedza (na sprawie to
zawsze wygladaja jak aniolki).
Warto policji podac jakies zdjecia i dobrze opisac szczegoly jak np.
porysowany dekiel.
Moja Aprilia byla obdarta z nalepek i jedyny szczegol dzieki ktoremu
trafili na trop to ulamana klamka hamulca, ktora opisalem w
zgloszeniu.
Policjanci raczej bardzo slabo znaja modele motocykli i nie zawsze
wiedza co znajduja. A przebite numery nie zawsze da się w 100%
odczytać.
Motocykl skradli mi tez z garazu podziemnego w bloku, ktory byl
niedawno oddany do uzytku w Warszawie, potem w miedzyczasie
mieszkancom jeszcze 4 auta.
Chcieli tez ukrasc Ducata, zapakowali go na poloneza tracka, ale gdy
wyjezdzali to brama sie zamykala i "zdjela" pake razem z motocyklem.

Nie wiem jak bylo w waszym przypadku, jednak pamietacie jak nowy blok
to zawsze kradna, mimo ze jest ochrona.

3mam kciuki, zeby sie znalazly, a chwasty trzeba wyrywac..

Subframe
Bellagio

[skradziono] KAWA ER-6N i Suzuki GSXR-1000