Data: 2014-01-07 16:37:11 | |
Autor: johny11palcow | |
KAWASAKI KMX TŁumik | |
Witam. Rozpoczne niestety kolejny raz ten temat poniewaz w poprzednim nie bylo konkretnie sprecyzowanej odpowiedzi... otoz kupilem niedawno KMX'a i zastanawiam sie nad tym jak pozbyć sie orginalnego pierdzenia tej maszyny :) konkretnie chce sie dowiedziec czy znajde jakis tlumik lub koncowke ktora zmieni odglos mojego motorku na troche powazniejszy. Od razu mowie ze jesli ktos ma napisac zebym popatrzyl na allegro to niech wgl nic nie pisze... potrzebuje pomocy i odpowiedzi bardziej sprecyzowanej. wdzieczny bym byl tez za link czy cos. z gory dziekuje
-- Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2014-01-07 18:23:02 | |
Autor: Monster | |
KAWASAKI KMX T�umik | |
W dniu 2014-01-07 17:37, johny11palcow pisze:
Witam. Rozpoczne niestety kolejny raz ten temat poniewaz w poprzednimWystarczy wymienić silnik na czterosuwowy.Wymiana tłumika na coś "ładniej brzmiące" w cwajtakcie zazwyczaj łączy się ze znacznym spadkiem mocy. -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S |
|
Data: 2014-01-07 20:10:02 | |
Autor: johny11palcow | |
KAWASAKI KMX T�umik | |
Data: 2014-01-08 10:28:43 | |
Autor: RadoslawF | |
KAWASAKI KMX T�umik | |
Dnia 2014-01-07 21:10, Użytkownik johny11palcow napisał:
czyli w 2t nie ma takiej opcji ? Jest, jest, trzeba tylko silnik wymienić na mający minimum pięć razy większą pojemność. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-01-08 13:03:32 | |
Autor: Jacot | |
KAWASAKI KMX T?umik | |
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
Jest, jest, trzeba tylko silnik wymienić na maj±cy minimum pięć No tak to niestety wyglada. Juz przy 350 mozna cos wydziergac, najlepiej z "komora basowa" na koncu wydechu ale male pojemnosci brzmia najlepiej, kiedy sa dobrze wytlumione. Imglosniej tym bardziej pierdzaco i to z gatunku "pierdzenia smetnego". Taki lajf. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://stokrotka.grejt.pl/ |
|
Data: 2014-01-07 20:09:12 | |
Autor: johny11palcow | |
KAWASAKI KMX TŁumik | |