Data: 2014-01-07 18:23:02 | |
Autor: Monster | |
KAWASAKI KMX T�umik | |
W dniu 2014-01-07 17:37, johny11palcow pisze:
Witam. Rozpoczne niestety kolejny raz ten temat poniewaz w poprzednimWystarczy wymienić silnik na czterosuwowy.Wymiana tłumika na coś "ładniej brzmiące" w cwajtakcie zazwyczaj łączy się ze znacznym spadkiem mocy. -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S |
|
Data: 2014-01-07 20:10:02 | |
Autor: johny11palcow | |
KAWASAKI KMX T�umik | |
Data: 2014-01-08 10:28:43 | |
Autor: RadoslawF | |
KAWASAKI KMX T�umik | |
Dnia 2014-01-07 21:10, Użytkownik johny11palcow napisał:
czyli w 2t nie ma takiej opcji ? Jest, jest, trzeba tylko silnik wymienić na mający minimum pięć razy większą pojemność. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-01-08 13:03:32 | |
Autor: Jacot | |
KAWASAKI KMX T?umik | |
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
Jest, jest, trzeba tylko silnik wymieniæ na maj±cy minimum piêæ No tak to niestety wyglada. Juz przy 350 mozna cos wydziergac, najlepiej z "komora basowa" na koncu wydechu ale male pojemnosci brzmia najlepiej, kiedy sa dobrze wytlumione. Imglosniej tym bardziej pierdzaco i to z gatunku "pierdzenia smetnego". Taki lajf. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://stokrotka.grejt.pl/ |
|