KAŻDEMU, KTO W DN. 04.07.10r. ZAGŁOSUJE NA POLSZEWICKIEGO HRABIEGO BOBRA SPOTKA KARA - ODPADNIE MU RĘKA!

Data: 2010-07-02 05:54:36
Autor: Antenka
KAŻDEMU, KTO W DN. 04.07.10r. ZAGŁOSUJE NA POLSZEWICKIEGO HRABIEGO BOBRA SPOTKA KARA - ODPADNIE MU RĘKA!
To będzie znak widzialny dla prawdziwych Polaków - katolików i
patriotów, dla których najświętszymi słowami są :

BÓG - HONOR - OJCZYZNA!

POlszewicki elektorat odeślemy do ich najlpeszych przyjaciół Moskali
hłe hłe - Władimir da wam wikt i opierunek :D

Antenka

Data: 2010-07-02 14:56:30
Autor: Neko
KAŻDEMU, KTO W DN. 04.07.10r. ZAGŁOSUJE NA POLSZEWICKIEGO HRABIEGO BOBRA SPOTKA KARA - ODPADNIE MU RĘKA!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Na szczescie rece sa dwie. Jedna moze odpasc. Byle nie prawa.

Data: 2010-07-02 14:56:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c0310ab3-12aa-4307-8951-2c2b2ee13570n1g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pojebało cię? Przcież Moskale są przyjaciólmi prezesa. Nie wykręcaj kota prezesa ogonem!

Data: 2010-07-02 06:03:00
Autor: Antenka
On 2 Lip, 14:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:c0310ab3-12aa-4307-8951-2c2b2ee13570n1g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

To nie on pojechał na defiladę do Moskwy, to nie on cmokał się z
Władimirem jak kominiarz i bóbr! Wreszcie to nie on zaplanował zamach
z sowietami na swojego brata śp.  Prezydenta Lecha Kaczyńskiego.

Antenka

Data: 2010-07-02 15:05:32
Autor: Neko
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To nie byl zamach. To byla totalna niekompetencja pijackiej
i zdegenerowanej obslugi Smolenska i niewiarygodna nieodpowiedzialnosc
KAPITANA statku powietrznego!

To wszystko polaczylo sie w wybuchowa mieszanke. Doszly do tego
fatalne warunki atmosferyczne i sie wydarzylo to co nie mialo prawa
nigdy sie wydarzyc.

Data: 2010-07-02 15:12:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0ko7k$92d$1news.onet.pl...
[...]

Masz jakieś dowody na pijaństwo i zdegenerowanie obsługi Smoleńska?

Data: 2010-07-02 15:15:16
Autor: Neko
KAŻDEMU, KTO W DN. 04.07.10r. ZAGŁOSUJE NA POLSZEWICKIEGO HRABIEGO BOBRA SPOTKA KARA - ODPADNIE MU RĘKA!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Masz jakieś dowody na pijaństwo i zdegenerowanie obsługi Smoleńska?

Nie mam dowodow. To jest moja opinia. Opiera sie ona na obserwacji,
wyciaganiu wnioskow.

Mnie to wystarczy. Moze pili wtedy, moze nie pili. Na pewno siedzieli
w jakiejs dziurze, ktora byla slabo osprzetowana. Opieram sie na wypowiedziach
ekspertow lotnictwa i to mi wystarcza.

Reszte sobie dopowiadam. A dowodow niech szuka prokurator.
Ja nim nie jestem. Ja tylko licze minuty kiedy bede mogl sie wyrwac
z biura i wrocic do domku i zalec na hamaku. I nic nie bede robil. Bede
sie hustal i spał! :)  W KONCU PIEKNA POGODA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-07-02 15:24:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0kopt$apj$1news.onet.pl...
[...]

Acha! Widziałeś ich pijanych?
Na czym polega ich zdegenerowanie?

Tak to jest popaprańcu. Mimo braku dowodów oskarżasz nieznanych Ci ludzi.
Postępując jak Ty, mógłbym powiedzieć, że jesteś pedofilem, kurwiarzem, pijakiem i złodziejem. Opinię swoją opieram na przeczuciu, obserwacji, wyciąganiu wniosków.

Data: 2010-07-02 15:26:49
Autor: Neko
[...]

A mow co chcesz. Moge byc pedofilem, kurwiarzem i kominiarzem.
Nie interesuje mnie co sobie tam wydedukujesz w swojej glowce. Nie moj biznes.

Jestem tez alfonsem!

:))))))))))))

Data: 2010-07-02 15:06:52
Autor: Dirko
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8b4274db-8ed3-4635-bda0-0a5ecfc8f96fa3g2000vbl.googlegroups.com...

[...]

    Widzę, że psychiczni zagłosuja na Jarkacza. :-)

Data: 2010-07-02 06:42:07
Autor: Antenka
KAŻDEMU, KTO W DN. 04.07.10r. ZAGŁOSUJE NA POLSZEWICKIEGO HRABIEGO BOBRA SPOTKA KARA - ODPADNIE MU RĘKA!

    Widzę, że psychiczni zagłosuja na Jarkacza. :-) <

Tylko psychiczni mogą zagłosować na czlowieka, który lubuje się w
widoku krwi zażynanych zwierząt, który ma ciemną niejasną przeszłość,
który kłamie w żywe oczy utrwalając i konserwijąc PRL-bis, który ma
ciemne interesy z WSI, który jest nudnym, niesamodzielnym, mało
błyskotliwym politykiem, zwykłym szarakiem który uciekł z lasu.
A jego imię brzmi:  Bronek Komoruski hłe hłe hłe

Antenka

P.s. Na POlszewią wciąż głosuje wymóżdżony, głupkowaty elektorat,
banda cwaniaków i hochsztaplerów. Tfu!

Data: 2010-07-02 17:17:45
Autor: awe
KAŻDEMU, KTO W DN. 04.07.10r. ZAGŁOSUJE NA POLSZEWICKIEGO HRABIEGO BOBRA SPOTKA KARA - ODPADNIE MU RĘKA!
Bez sensu sa te dywagacje. Jk wygra te wybory prezydenckie a przyszle wybory do parlamentu wygra PiS
awe

Data: 2010-07-02 19:05:56
Autor: Krzysztof
[...]

Tiiia , poza tym wszyscy zdrowi ?
K.

KAŻDEMU, KTO W DN. 04.07.10r. ZAGŁOSUJE NA POLSZEWICKIEGO HRABIEGO BOBRA SPOTKA KARA - ODPADNIE MU RĘKA!