KAŻDY Bank jak Amber Gold

Data: 2012-08-09 12:21:06
Autor: Neko
KAŻDY Bank jak Amber Gold
Gdyby wszyscy klienci jakiegos banku poszli do tego banku
i postanowili wziac to co ulokowali, to bank by zachowal sie tak
samo jak Amber Gold.

Rozlozyl by rece. Dotyczy to KAZDEGO BANKU. Uwaza sie,
ze banki maja aktualnie pokrycie w 15-20%. Czyli jak polowa z nas
pojdzie do bankow po swoje pieniadze to jest juz posprzatane.

To jest najgorszy sen bankowcow.

Takich czasow dozylismy. Kazdy Bank w sumie to tez swoista
piramida, tylko ze ta piramida ma jakies tam gwarancje panstwa.

Pytnie tylko kto da gwarancje PAŃSTWU ?

Bo jak minister finansow powie: W SKARBCU PUSTO
to co nam po gwarancjach rzšdowych?

A przeciez wiadomo, ze dno skarbca coraz bardziej przeswituje.

Ziemia, zloto, diamenty - za zloto zydzi w czasach Hitlera ratowali zycie.

To byla chyba NAJWIĘKSZA stopa zwrotu w historii swiata...

Data: 2012-08-09 15:02:48
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 12:21, Neko pisze:
Rozlozyl by rece. Dotyczy to KAZDEGO BANKU. Uwaza sie,
ze banki maja aktualnie pokrycie w 15-20%. Czyli jak polowa z nas
pojdzie do bankow po swoje pieniadze to jest juz posprzatane.

To jest najgorszy sen bankowcow.

Banki zwykle inwestuja swoje srodki, dlatego maja pokrycie w innych
aktywach, ktore nie sa od razu sciagalne. Ale bilans i tak wyjdzie na
zero :-)

Data: 2012-08-09 06:20:06
Autor: J-23
KAŻDY Bank jak Amber Gold
On 9 Sie, 15:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Banki zwykle inwestuja swoje srodki, dlatego maja pokrycie w innych
aktywach, ktore nie sa od razu sciagalne. Ale bilans i tak wyjdzie na

etam!
wszystko opiera sie na fikcji, ktora z grubsza polega na tym ze banki
pozyczaja pieniadze, ktorych nie maja, tym ktorzy nie beda w stanie
oddac zaciagnietych dlugow. wszytko to odbywa sie w nadzieji ze
przyszle pokolenia kiedys zrownowaza ten chwiejny system???

Data: 2012-08-09 15:41:23
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 15:20, J-23 pisze:
> [...]
oddac zaciagnietych dlugow. wszytko to odbywa sie w nadzieji ze
przyszle pokolenia kiedys zrownowaza ten chwiejny system???

Hans, ty chodziles do jednej klasy bronkiem de bulem ? :-)

A takie robienie kasy z niczego to przykladem jest n.p. wykup PZU przez
holenderskch hochsztaplerow z Eureco.

Porzadne banki maja jednak gwarancje. Spodldzielnie tez sa porzadne, ale
parabanki i firmy krzaki juz nie.

Data: 2012-08-09 06:57:31
Autor: J-23
KAŻDY Bank jak Amber Gold
On 9 Sie, 15:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

holenderskch hochsztaplerow z Eureco.

Porzadne banki maja jednak gwarancje. Spodldzielnie tez sa porzadne, ale

Upadek Barings Bank
http://mfiles.pl/pl/index.php/Upadek_Barings_Bank

Data: 2012-08-09 16:22:40
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 15:57, J-23 pisze:
Upadek Barings Bank
http://mfiles.pl/pl/index.php/Upadek_Barings_Bank

Barings Bank upadl, a my zyjemy dalej. Kazdy ma tyle oleju w glowie ile
sobie wleje.

Data: 2012-08-09 07:32:03
Autor: J-23
KAŻDY Bank jak Amber Gold
On 9 Sie, 16:22, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

>http://mfiles.pl/pl/index.php/Upadek_Barings_Bank

Barings Bank upadl, a my zyjemy dalej. Kazdy ma tyle oleju w glowie ile

jasne, i z tej przyczyny dwie firmy omijam szerokim lukiem (czyt. leje
wartkim moczem na nie). pierwsza - to kk, druga - banki rozne. ale,
gdybys mial lokate w Barings Bank to pewnie na takie zdystansowanie
byloby ci trudno sie zdobyc!

Gdzie jest złoto z Fort Knox?
http://strefatajemnic.onet.pl/teorie-spiskowe/gdzie-jest-zloto-z-fort-knox,1,4451231,artykul.html

Data: 2012-08-09 16:35:45
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 16:32, J-23 pisze:
[...]

Kodeks karny (stworzony w czasach stalinowskich - vide paragraf 212)
rowniez staram sie omijac szerokim lukiem.

A lokaty bankowe sluza tylko do czasowego przechowywania srodkow, bo
zdecydowanie lepiej inwestowac zgromadzone srodki.

Tak przejechali sie Zydzi, ktorzy lupili gojow na lokatach, a w koncu
ich pogonili.

Data: 2012-08-09 07:41:59
Autor: J-23
KAŻDY Bank jak Amber Gold
On 9 Sie, 16:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

zdecydowanie lepiej inwestowac zgromadzone srodki.

Tak przejechali sie Zydzi, ktorzy lupili gojow na lokatach, a w koncu

Joseph Heller Paragraf 22, jedyny akceptowany paragraf

Data: 2012-08-09 16:51:45
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 16:41, J-23 pisze:
Tak przejechali sie Zydzi, ktorzy lupili gojow na lokatach, a w koncu
ich pogonili.
Joseph Heller Paragraf 22, jedyny akceptowany paragraf

Heller ? Ten Zydek ?

Data: 2012-08-09 10:13:43
Autor: J-23
KAŻDY Bank jak Amber Gold
On 9 Sie, 16:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Joseph Heller Paragraf 22, jedyny akceptowany paragraf

Heller ? Ten Zydek ?

Tia, zupelnie tak jak Drzisus Christopher!
A, Immanuel Kant byl protestantem...

Data: 2012-08-09 19:16:13
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 19:13, J-23 pisze:
Heller ? Ten Zydek ?
Tia, zupelnie tak jak Drzisus Christopher!
A, Immanuel Kant byl protestantem...

Hans, widze skad nadajesz. A jak wiadomo, miejsce nadawania okresla
swiadomosc :-)

Data: 2012-08-09 10:28:50
Autor: J-23
KAŻDY Bank jak Amber Gold
On 9 Sie, 19:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tia, zupelnie tak jak Drzisus Christopher!
> A, Immanuel Kant byl protestantem...

Hans, widze skad nadajesz. A jak wiadomo, miejsce nadawania okresla
swiadomosc :-)

Nie jestem Hans. W czasach mojej mlodosci J-23 to bylo tanie "wino".
A, tanie wino jest dobre bo jest tanie. Jak chodzi o "miejsce"
nadawania, to cos mi sie wydaje ze ty "nawijasz" z Torunia. Lub cos
mentalnie bliskiego "czarnej mafii'...

Data: 2012-08-09 19:48:21
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 19:28, J-23 pisze:
[...]

No i zdekonspirowales sie, Hans. Nie ze mna te numery :-)

Data: 2012-08-09 12:20:24
Autor: J-23
KAŻDY Bank jak Amber Gold
On 9 Sie, 19:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> mentalnie bliskiego "czarnej mafii'

No i zdekonspirowales sie, Hans. Nie ze mna te numery :-)

jak udalo ci sie odkryc ze jestem  rozbójnik Rumcajs, i pochodze z
Jičína...???

Data: 2012-08-10 17:38:04
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 21:20, J-23 pisze:
No i zdekonspirowales sie, Hans. Nie ze mna te numery :-)
jak udalo ci sie odkryc ze jestem  rozbójnik Rumcajs, i pochodze z
Jičína...???

Po naglowku :

From: J-23 <khanula@gazeta.pl>

Data: 2012-08-10 08:59:00
Autor: Marek Woydak
KAŻDY Bank jak Amber Gold
Dnia Thu, 09 Aug 2012 19:16:13 +0200, u2 napisał(a):

[...]

No to teraz wiem dlaczego jesteś czerwoną mendą!

MW

Data: 2012-08-10 16:53:59
Autor: Przemysław M.
KAŻDY Bank jak Amber Gold
Dnia Fri, 10 Aug 2012 08:59:00 +0200, Marek Woydak napisał(a):

[...]

Jaśnie pan agnostyk u2 to zwykły fiut.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-09 16:38:30
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 16:35, u2 pisze:
Tak przejechali sie Zydzi, ktorzy lupili gojow na lokatach, a w koncu
ich pogonili.

Teraz troche zmadrzeli i inwestuja w markety u mnie w Suwalkach.

Data: 2012-08-09 16:16:54
Autor: Neko
KAŻDY Bank jak Amber Gold
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w

Porzadne banki maja jednak gwarancje. Spodldzielnie tez sa porzadne, ale
parabanki i firmy krzaki juz nie.

Juz pisalem, ze gwarancje mozna sobie do nosa wsadzic w momencie KRACH-u

Data: 2012-08-09 16:20:54
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 16:16, Neko pisze:
[...]

Ty piszesz o globalnym krachu, ktory nigdy nie nastapi. Moga byc
trzesienia ziemi typu upadek t-euro, ale to sumie byloby pozytywne dla
krajow bedacych w tej strefie.

A filozoficznie odpowiem, ze jesli nawet wystapi globalny krach to i tak
bilans wyjdzie na zero.

Data: 2012-08-09 18:10:51
Autor: Przemysław M.
KAŻDY Bank jak Amber Gold
Dnia Thu, 09 Aug 2012 16:20:54 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Aż się dziwię, że taki geniusz finansowy jak ty klepie biedę zamiast być
szefem międzynarodowej finansjery.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-08-09 18:13:06
Autor: Przemysław M.
KAŻDY Bank jak Amber Gold
Dnia Thu, 09 Aug 2012 15:41:23 +0200, u2 napisał(a):

> [...]

holenderskch hochsztaplerow z Eureco.

Porzadne banki maja jednak gwarancje. Spodldzielnie tez sa porzadne, ale

Genialne odkrycie. Idziesz prosto na Nobla!

Data: 2012-08-09 15:05:39
Autor: u2
KAŻDY Bank jak Amber Gold
W dniu 2012-08-09 15:02, u2 pisze:
[...]

W przyapdku A.B. lokaty byly inwestowane w gold (albo i nie). Stad
sciagalnosc jest pod duzym znakiem zapytania, podobnie bylo w przypadku BKO.

Data: 2012-08-09 18:15:49
Autor: Przemysław M.
KAŻDY Bank jak Amber Gold
Dnia Thu, 09 Aug 2012 15:05:39 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Geniusz! Masz pewnego Nobla z ocalenia świata przed kryzysem!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

KAŻDY Bank jak Amber Gold