Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!

Data: 2015-10-05 12:19:15
Autor: Maciek
Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!
W dniu 04.10.2015 o 19:34, atm pisze:
Ktos stosowal, moze podzielic sie wrazeniami?
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=kolka+przerzutki+maszynowe&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-kpr-v4-uni-1-5-0907

W jednym rowerze mam maszyny BBB w innym zwykłe tulejkowe. Maszyny są sztywniejsze i nie mają luzu na osi. Odczucia takie, że przez precyzja zmiany biegów jest minimalnie lepsza, zwłaszcza wyczuwalne jak napęd jest już zasyfiony.
Robiłem też test, zmieniałem również kółka pomiędzy rowerami, aby mieć pełniejszy obraz. Po zmianie znowu odczucie, że BBB są deko lepsze, ale nie jest to jakaś różnica powalająca.
...acha w obu rowerach mam przerzutki bez większych luzów ;-)

Co do wytrzymałości? Na razie bez uwag, mają dopiero kilka tyś. łańcuch raczej pilnuje aby na wyciągniętym nie jeździć i w sumie tyle w temacie.
Co do metalowych jest dużo opinii, że hałasują niemiłosiernie.

Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!