Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!

Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!

Data: 2015-10-05 23:48:34
Autor: JDX
Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!
A tak przy okazji to czym smarujecie kółka dla plebsu, tj. na łożyskach
ślizgowych? Smarem stałym czy ciekłym (sprejem)? Ja używam smaru w
spreju ponieważ *wydaje* mi się, że stały więcej paprochów by zbierał.

Data: 2015-10-06 08:23:08
Autor: mbut
Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!
W dniu 05.10.2015 o 23:48, JDX pisze:
A tak przy okazji to czym smarujecie kółka dla plebsu, tj. na łożyskach
ślizgowych? Smarem stałym czy ciekłym (sprejem)? Ja używam smaru w
spreju ponieważ *wydaje* mi się, że stały więcej paprochów by zbierał.

Ja osobiście używam oleju rzadkiego, najlepiej do maszyn precyzyjnych.

Data: 2015-10-06 09:26:53
Autor: Maciek
Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!
W dniu 05.10.2015 o 23:48, JDX pisze:
A tak przy okazji to czym smarujecie kółka dla plebsu, tj. na łożyskach
ślizgowych? Smarem stałym czy ciekłym (sprejem)?

Stałym - ŁT43, wypełniam również metalowe podkładki i rowki kółka. Potem podkładki składam z kółkiem, to co wypłynie wycieram i montuje do przerzutki.
Tłumaczę sobie, że tak "uszczelnione" łożysko na pewno wytrzyma bez syfu do następnego serwisu :-) To co się będzie chciało przedostać z zewnątrz zostanie w bezpiecznej odległości.
Problemów wynikających z tej metody nigdy nie miałem (np. zatarcia), a łożysko wytrzymuje w bardzo dobrej kondycji do całkowitego zdarcia zębów z kółka.

Data: 2015-10-06 08:30:37
Autor: Ignac
Kółka przerzutki na łożyskach maszynowych
W dniu wtorek, 6 października 2015 09:26:56 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
W dniu 05.10.2015 o 23:48, JDX pisze:
> A tak przy okazji to czym smarujecie kółka dla plebsu, tj. na łożyskach
> ślizgowych? Smarem stałym czy ciekłym (sprejem)?

Stałym - ŁT43, wypełniam również metalowe podkładki i rowki kółka. Potem podkładki składam z kółkiem, to co wypłynie wycieram i montuje do przerzutki.
Tłumaczę sobie, że tak "uszczelnione" łożysko na pewno wytrzyma bez syfu do następnego serwisu :-) To co się będzie chciało przedostać z zewnątrz zostanie w bezpiecznej odległości.
Problemów wynikających z tej metody nigdy nie miałem (np. zatarcia), a łożysko wytrzymuje w bardzo dobrej kondycji do całkowitego zdarcia zębów z kółka.

Dokładnie.
Niemniej, w nowych przerzutkach marketing nakazał montaż kółek na sucho,
więc należy rozkręcić i posmarować. Jakich forteli te suki syny jeszcze
użyją, pytam się grzecznie?

Data: 2015-10-06 23:49:13
Autor: Prot Ogenes
Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!
On 2015-10-06 17:30, Ignac wrote:
W dniu wtorek, 6 października 2015 09:26:56 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
W dniu 05.10.2015 o 23:48, JDX pisze:
A tak przy okazji to czym smarujecie kółka dla plebsu, tj. na łożyskach
ślizgowych? Smarem stałym czy ciekłym (sprejem)?

Stałym - ŁT43, wypełniam również metalowe podkładki i rowki kółka. Potem
podkładki składam z kółkiem, to co wypłynie wycieram i montuje do
przerzutki.
Tłumaczę sobie, że tak "uszczelnione" łożysko na pewno wytrzyma bez syfu
do następnego serwisu :-) To co się będzie chciało przedostać z zewnątrz
zostanie w bezpiecznej odległości.
Problemów wynikających z tej metody nigdy nie miałem (np. zatarcia), a
łożysko wytrzymuje w bardzo dobrej kondycji do całkowitego zdarcia zębów
z kółka.

Dokładnie.
Niemniej, w nowych przerzutkach marketing nakazał montaż kółek na sucho,
więc należy rozkręcić i posmarować. Jakich forteli te suki syny jeszcze
użyją, pytam się grzecznie?


Ja myślę, że producenci dętek są w zmowie z producentami pompek i ci ostatni dodają coś specjalnego do materiałów, z których wykonana jest pompka. Taki "destructex". To coś uwalnia sie do pompowanego powietrza i powoduje szybsze zużywanie dętek poprzez rozpad struktury gumiastej.

pozdr
Prot

Bardzo Przepraszam, Ale Kurwa Nie Mogłem Się Powstrzymać.

Data: 2015-10-07 01:59:25
Autor: Ignac
Kółka przerzutki na łożyskach maszynowych
W dniu wtorek, 6 października 2015 23:49:24 UTC+2 użytkownik Prot Ogenes napisał:

więc należy rozkręcić i posmarować
Bardzo Przepraszam, Ale Kurwa Nie Mogłem Się Powstrzymać.

Jestem wdzięczny, że na tym forum nauczyłem się tolerancji do inności intelektualnych i nie podejmuję polemiki z ignorantami technicznymi.

Data: 2015-10-07 12:16:12
Autor: Prot Ogenes
Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!
On 2015-10-07 10:59, Ignac wrote:
W dniu wtorek, 6 października 2015 23:49:24 UTC+2 użytkownik Prot Ogenes napisał:

więc należy rozkręcić i posmarować
Bardzo Przepraszam, Ale Kurwa Nie Mogłem Się Powstrzymać.

Jestem wdzięczny, że na tym forum nauczyłem się tolerancji do inności
intelektualnych i nie podejmuję polemiki z ignorantami technicznymi.


Niewiele zrozumiałeś, więc i ja polemiki nie podejmuję zwłaszcza, że nie mając pojęcia do kogo mówisz, od razu starasz się go obrazić.

pozdr
Prot

Data: 2015-10-07 09:16:21
Autor: J.F.
Kółka przerzutki na łożyskach maszynowych
Dnia Tue, 6 Oct 2015 23:49:13 +0200, Prot Ogenes napisał(a):
Niemniej, w nowych przerzutkach marketing nakazał montaż kółek na sucho,
więc należy rozkręcić i posmarować. Jakich forteli te suki syny jeszcze
użyją, pytam się grzecznie?

Ja myślę, że producenci dętek są w zmowie z producentami pompek i ci ostatni dodają coś specjalnego do materiałów, z których wykonana jest pompka. Taki "destructex". To coś uwalnia sie do pompowanego powietrza i powoduje szybsze zużywanie dętek poprzez rozpad struktury gumiastej.

Prot
Bardzo Przepraszam, Ale Kurwa Nie Mogłem Się Powstrzymać.

Ty sie smiej, a cholera wie czego dodaja do plastikow Chinczyki i jak
to wplywa na gume. A ich plastiki potrafia smierdziec bardzo ... plastyfikator jakis ?

Tylko ja bym tam nie polegal na producentach pompek, raczej gume
zrobil taka, co po roku zacznie pekac :-)

J.

Data: 2015-10-06 18:24:50
Autor: mbut
Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!
W dniu 06.10.2015 o 09:26, Maciek pisze:
W dniu 05.10.2015 o 23:48, JDX pisze:
A tak przy okazji to czym smarujecie kółka dla plebsu, tj. na łożyskach
ślizgowych? Smarem stałym czy ciekłym (sprejem)?

Stałym - ŁT43, wypełniam również metalowe podkładki i rowki kółka. Potem
podkładki składam z kółkiem, to co wypłynie wycieram i montuje do
przerzutki.
Tłumaczę sobie, że tak "uszczelnione" łożysko na pewno wytrzyma bez syfu
do następnego serwisu :-) To co się będzie chciało przedostać z zewnątrz
zostanie w bezpiecznej odległości.
Problemów wynikających z tej metody nigdy nie miałem (np. zatarcia), a
łożysko wytrzymuje w bardzo dobrej kondycji do całkowitego zdarcia zębów
z kółka.

Stały smar stwarza opory obrotu tych kółek

Kółka przerzutki na łoĹźyskach maszQ1|C)čĂ'!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona