Kółko 12", doradźta

Data: 2017-08-24 14:23:50
Autor: Jacek Maciejewski
Kółko 12", doradźta
Dnia Thu, 24 Aug 2017 04:52:23 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Znalazłem też coś takiego:

Ale to koło z zwkłymi, rowerowymi łożyskami. Lepiej kup piasty z łoż.
maszynowymi i daj komuś żeby ci koła zaplótł. Albo sam poćwicz :)
Polecam maszynowe, jeżdżę na takich, mam blisko 10.000 km i ciągle
dobre, ani razu nie dotknąłem. A w zwykłych to by było koniec piast i po
drodze parę czyszczeń/smarowań i ciągłe luzy.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-24 14:28:59
Autor: abn140
Kółko 12", doradźta
Polecam maszynowe,

a dla zwyklego rowerowicza to takie piasty to od czego zaczac? tzw opcja minimum.... cenowego?

Kółko 12", doradźta