KB Ekstrakonto Plus darmowe?

Data: 2012-02-19 21:39:55
Autor: Szymon
KB Ekstrakonto Plus darmowe?
Witam!

Na stronie Kredyt Banku wyczytaĹ‚em, ĹĽe Ekstrakonto  Plus jest darmowe "pod warunkiem wpĹ‚ywu z tytuĹ‚u wynagrodzenia minimum 1000 zĹ‚ miesiÄ™cznie". Czy to musi być wynagrodzenie czy teĹĽ wystarczÄ… wpĹ‚ywy >1000zĹ‚/mc?
Przeglądając ich stronę odniosłem wrażenie, że bardzo zależy im właśnie na wpływach od pracodawcy.

Rozumiem, że aby mieć darmową kartę muszę dokonać 5 transakcji bezgotówkowych. Czy z kontem wiążą się jeszcze jakieś opłaty?

Data: 2012-02-19 23:12:18
Autor: RobertS
KB Ekstrakonto Plus darmowe?

Na stronie Kredyt Banku wyczytałem, że Ekstrakonto Plus jest darmowe
"pod warunkiem wpływu z tytułu wynagrodzenia minimum 1000 zł
miesięcznie". Czy to musi być wynagrodzenie czy też wystarczą wpływy
> [...]

Rozumiem, że aby mieć darmową kartę muszę dokonać 5 transakcji
bezgotówkowych. Czy z kontem wiążą się jeszcze jakieś opłaty?

masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraźnie jest napisane
"wpływ z tytułu WYNAGRODZENIA"!

RobertS

Data: 2012-02-20 06:31:11
Autor: Szymon
W dniu 2012-02-19 23:12, RobertS pisze:

> [...]

bezgotówkowych. Czy z kontem wiążą się jeszcze jakieś opłaty?

masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraźnie jest napisane

Nie mam. Nazbyt często w bankach tego typu stwierdzenia były sugestią, a nie wymogiem. Dodam, że przebijając się przez TOiP nie odnalazłem takowego warunku - moim zdaniem TOiP bardzo nieczytelne nawiasem mówiąc. Cytowany tekst jest z www, więc stąd wątpliwości w jego interpretacji. Niemniej dziękuję Ci za odpowiedź.

Data: 2012-02-20 05:42:54
Autor: eisenberg
On 20 Lut, 06:31, Szymon <w...@wp.pl> wrote:

> masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraĽnie jest napisane
> "wpływ z tytułu WYNAGRODZENIA"!

Nie mam. Nazbyt często w bankach tego typu stwierdzenia były sugesti±, a
nie wymogiem. Dodam, że przebijaj±c się przez TOiP nie odnalazłem
takowego warunku - moim zdaniem TOiP bardzo nieczytelne nawiasem mówi±c.
Cytowany tekst jest z www, więc st±d w±tpliwo¶ci w jego interpretacji.
Niemniej dziękuję Ci za odpowiedĽ.

Nie rozumiem co tu niejasnego - na stronie
http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/rachunki/ekstrakonto_plus.html
stoi jak byk. 5 transakcji bezgotówkowych kart± zwalnia z opłaty za
kartę, co praktykuję od kilku miesięcy

Data: 2012-02-20 17:45:27
Autor: Szymon
W dniu 2012-02-20 14:42, eisenberg pisze:
[...]

Akurat bardziej mi zależy na tym czy te 1000 wpływu musi być z wynagrodzenia. Co do karty nie mam w±tpliwo¶ci. Gdyby to, co na www obowi±zywało bank to CA jeszcze niedawno miał lokatę na 750 dni z kapitalizacj± dzienn± antybelkow±, gdzie wiadomo, że po 1.04 w belkę by wpadła (bez gwarancji podwyższenia i bez naliczania takiego jak w Idea na przykład).

Data: 2012-02-20 08:47:03
Autor: xbartx
Dnia Mon, 20 Feb 2012 06:31:11 +0100, Szymon napisał(a):

Nie mam. Nazbyt często w bankach tego typu stwierdzenia były sugestią, a
nie wymogiem. Dodam, że przebijając się przez TOiP nie odnalazłem
takowego warunku - moim zdaniem TOiP bardzo nieczytelne nawiasem mĂłwiÄ…c.
Cytowany tekst jest z www, więc stąd wątpliwości w jego interpretacji.
Niemniej dziękuję Ci za odpowiedź.

Upewnij się jeszcze w banku, no chyba że ktoś kto ma to konto to Ci tutaj odpisze. Ja nie pomogę, bo staram się od nich trzymać jak najdalej.

--
xbartx

Data: 2012-02-20 13:53:21
Autor: glang
KB Ekstrakonto Plus darmowe?
masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraźnie jest napisane
"wpływ z tytułu WYNAGRODZENIA"!

ja tam się nie dziwię człowiekowi. ileż to razy było tak że napisane co innego a w rzeczywistości inaczej
pzdr
GL

Data: 2012-02-20 15:53:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB Ekstrakonto Plus darmowe?

"Szymon" jhrmo1$50p$1@news.task.gda.pl...

miesięcznie". Czy to musi być wynagrodzenie czy też wystarcz± wpływy 1000zł/mc?

Może być równe 1000. **Chyba** mniej niż 1000 -- > brak
odsetek, ale opłaty nie ma. Nie musz± to być pobory,
może być zwykły (Twój na przykład) przelew, ale nie
wiem, czy musi być zewnętrzny.

Rozumiem, że aby mieć darmow± kartę muszę dokonać 5 transakcji
bezgotówkowych. Czy z kontem wi±ż± się jeszcze jakie¶ opłaty?

Mog± wi±zać się -- je¶li Ci kto¶ poleci to konto, może dostać
50 wi¶ni, a w jakim¶ szczególnym wydaniu może to być 100 wi¶ni.

Data: 2012-02-20 17:47:30
Autor: Szymon
[...]

No to mamy problem, bo kolega wcze¶niej robił mi wykład z czytania ze zrozumieniem twierdz±c, że musi być to wynagrodzenie. A zatem... kto ma rację?
Dzi¶ byłem w KB, ale mieli bardzo przyjazne godziny otwarcia placówki - od 9:00 do 16:00. SpóĽniłem się kilka minut i niestety odbiłem od drzwi - już zamkniętych.

[...]

To chyba nie "opłaty", a bonus od banku ;-)

Data: 2012-02-20 19:03:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB Ekstrakonto Plus darmowe?

"Szymon" jhttg8$7hq$2@news.task.gda.pl

No to mamy problem, bo kolega wcze¶niej robił mi wykład z czytania ze zrozumieniem twierdz±c, że musi być to
wynagrodzenie. A zatem... kto ma rację?

Ja. W wypadku wynagrodzenia można było dostać 100 wi¶ni, czy
jako¶ podobnie. Ogólnie umowy w Polsce trac± sens -- dlatego
trzeba to i owo weryfikować praktyk±. :)

Dzi¶ byłem w KB, ale mieli bardzo przyjazne godziny otwarcia placówki - od 9:00 do 16:00. SpóĽniłem się kilka minut i niestety odbiłem od drzwi - już zamkniętych.

Ja zwykle przybywam na kilka minut przed zamknięciem.
Biedronka mi zamykała drzwi tuż przed pełn± godzin±.
Znosiłem to cierpliwie, aż pewnego dnia okradziono
mnie tam. :)

-=-

Teraz lecę (ale w necie) do Mille. Jest chyba po zamknięciu...
Kilkana¶cie sekund.

Opłaty -- ujemne i nieperiodyczne.

Data: 2012-02-20 19:16:41
Autor: Szymon
[...]

Fakt, że gdyby było tak, jak mówił kolega, że tylko wynagrodzenie to w tym momencie ostro by sobie strzelili samobója. Nie do¶ć, że mnóstwo osób odpada (od szarej strefy przez DG, jakie¶ tam umowy ¶mieciowe itd.) to jeszcze leniwce jak ja maj±ce umowę o pracę nie będ± zawracać głowy księgowej by zmieniała rachunek. Aż tak mi się KB nie podoba. ;-) Natomiast machnięcie przelewu raz na miesi±c na 1001zł - żaden problem, a 7% do 3000zł to całkiem fajna perspektywa.

Data: 2012-02-20 15:13:26
Autor: eisenberg
On 20 Lut, 19:16, Szymon <w...@wp.pl> wrote:

[...]

Przelew za 1001zł nie wystarczy na 7% do 3000 PLN. Konieczny jest
przelew wynagrodzenia na te 1001zł. Napisane jasno i wyraĽnie na
stronie http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/rachunki/ekstrakonto_plus.html.
Chyba kto¶ naprawdę się b. nudzi i udaje że nie umie czytać

Data: 2012-02-21 00:58:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB Ekstrakonto Plus darmowe?

"eisenberg" bef5516d-0497-47be-8993-8ce8e2cead42@db5g2000vbb.googlegroups.com

[...]

Ja zwykle piszę

  1000 miesięcznie

Czasami leję więcej, ale zwykle -- 1000.

Data: 2012-02-22 21:56:37
Autor: Gniewomir
W dniu 2012-02-21 00:13, *eisenberg* napisał(a) co następuje:

Przelew za 1001zł nie wystarczy na 7% do 3000 PLN. Konieczny jest
przelew wynagrodzenia na te 1001zł. Napisane jasno i wyraźnie na
stronie http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/rachunki/ekstrakonto_plus.html.
Chyba ktoś naprawdę się b. nudzi i udaje że nie umie czytać

To że tak jest napisane to nie znaczy że tak jest naprawdę. Przelew może być na równe 1000 PLN i *nie musi* być z tytułu wynagrodzenia. Możesz samemu przelewać sobie ten tysiąc z innego banku. Nie liczą się natomiast przelewy wewnętrzne. Kredyt Bank nie sprawdza czy w tytule przelewu jest napisane że to pensja, wynagrodzenie czy pobory. Wiem bo sprawdziłem.

--
*Gniewomir*
Kiedy cudzą żonę w swoje łoże włożę, to nie cudzołożę. — Jan Izydor Sztaudynger

Data: 2012-02-22 23:23:05
Autor: Szymon
KB Ekstrakonto Plus darmowe?
W dniu 2012-02-22 21:56, Gniewomir pisze:
To ĹĽe tak jest napisane to nie znaczy ĹĽe tak jest naprawdÄ™. Przelew moĹĽe
być na równe 1000 PLN i *nie musi* być z tytułu wynagrodzenia. Możesz
samemu przelewać sobie ten tysiąc z innego banku. Nie liczą się
natomiast przelewy wewnętrzne. Kredyt Bank nie sprawdza czy w tytule
przelewu jest napisane ĹĽe to pensja, wynagrodzenie czy pobory. Wiem bo
sprawdziłem.

Widzę, że chyba nie obejdzie się bez wizyty w placówce. Ciekawe czy tam będzie tak, jak na grupie, iż w jednej twierdzą, że musi, w innej że nie musi ;-)
Tytuł przelewu to jeszcze pół biedy, bo mogę sobie wpisać wszystko, ale nadawcy zmienić już się nie da. Swoją drogą ciekawe jak długo utrzymają jeszcze 7%. W tej chwili to nie tylko najwięcej na ROR i KO, ale także w stosunku do lokat.

Data: 2012-02-23 07:28:01
Autor: maruda
W dniu 2012-02-22 23:23, Szymon pisze:
[...]

WidzÄ™, ĹĽe chyba nie obejdzie siÄ™ bez wizyty w placĂłwce. Ciekawe czy tam
[...]

Pewnie. Dociekaj dociekliwie, to ktoś się w końcu weźmie za porządek i w ten sposób "zrobisz dobrze" wielu ludziom, którzy wykorzystywali tę funkcjonalność. :)

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-02-24 06:34:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB Ekstrakonto Plus darmowe?

"Szymon" ji3pte$2ri$1@news.task.gda.pl

Widzę, że chyba nie obejdzie się bez wizyty w placówce.
Ciekawe czy tam będzie tak, jak na grupie, iż w jednej twierdz±, że musi, w innej że nie musi ;-)

Tak Ľle nie będzie -- będzie znacznie gorzej. :)

Tytuł przelewu to jeszcze pół biedy, bo mogę sobie wpisać
wszystko, ale nadawcy zmienić już się nie da. Swoj± drog±
ciekawe jak długo utrzymaj± jeszcze 7%.

Oj, raczej długo... Patrz wyżej. :) W takim bałaganie inacze
nie utrzymaj± klientów... Nie tylko 7%, ale i wi¶nie na start...
Nawet łan hundert...

W tej chwili to nie tylko najwięcej na ROR i KO,

Na KO mam u nich zero. :)

ale także w stosunku do lokat.

A miau? http://www.toyotabank.pl/plan_depozytowy+19.html
Wiem -- amiuo ;) być bez polityki...
Ale IMO tu każdy pisze o polityce...
JKaczyński nie tylko ma koty zamiast
żony i dzieci, ale także nie ma konta bankowego...

Data: 2012-02-24 07:15:10
Autor: Szymon
KB Ekstrakonto Plus darmowe?
A miau? http://www.toyotabank.pl/plan_depozytowy+19.html

Nie widzę na www żadnych konkretów co to, jak to, gdzie to. Po kliknięciu ż±daj± otwarcia konta.

Data: 2012-02-20 23:47:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB Ekstrakonto Plus darmowe?

"Szymon" jhu2ne$j0l$1@news.task.gda.pl

[...]

I można pobierać w każdym bankomacie za free. Nie wiem jednak, sk±d
u Ciebie taka rozrzutno¶ć. ;) Starczy łan tałzen.

KB Ekstrakonto Plus darmowe?