KB Ekstrakonto Plus darmowe?

Data: 2012-02-19 23:12:18
Autor: RobertS
KB Ekstrakonto Plus darmowe?

Na stronie Kredyt Banku wyczytałem, że Ekstrakonto Plus jest darmowe
"pod warunkiem wpływu z tytułu wynagrodzenia minimum 1000 zł
miesięcznie". Czy to musi być wynagrodzenie czy też wystarczą wpływy
 >1000zĹ‚/mc?
Przeglądając ich stronę odniosłem wrażenie, że bardzo zależy im właśnie
na wpływach od pracodawcy.

Rozumiem, że aby mieć darmową kartę muszę dokonać 5 transakcji
bezgotówkowych. Czy z kontem wiążą się jeszcze jakieś opłaty?

masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraźnie jest napisane
"wpływ z tytułu WYNAGRODZENIA"!

RobertS

Data: 2012-02-20 06:31:11
Autor: Szymon
W dniu 2012-02-19 23:12, RobertS pisze:

> [...]

bezgotówkowych. Czy z kontem wiążą się jeszcze jakieś opłaty?

masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraźnie jest napisane

Nie mam. Nazbyt często w bankach tego typu stwierdzenia były sugestią, a nie wymogiem. Dodam, że przebijając się przez TOiP nie odnalazłem takowego warunku - moim zdaniem TOiP bardzo nieczytelne nawiasem mówiąc. Cytowany tekst jest z www, więc stąd wątpliwości w jego interpretacji. Niemniej dziękuję Ci za odpowiedź.

Data: 2012-02-20 05:42:54
Autor: eisenberg
On 20 Lut, 06:31, Szymon <w...@wp.pl> wrote:

> masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraĽnie jest napisane
> "wpływ z tytułu WYNAGRODZENIA"!

Nie mam. Nazbyt często w bankach tego typu stwierdzenia były sugesti±, a
nie wymogiem. Dodam, że przebijaj±c się przez TOiP nie odnalazłem
takowego warunku - moim zdaniem TOiP bardzo nieczytelne nawiasem mówi±c.
Cytowany tekst jest z www, więc st±d w±tpliwo¶ci w jego interpretacji.
Niemniej dziękuję Ci za odpowiedĽ.

Nie rozumiem co tu niejasnego - na stronie
http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/rachunki/ekstrakonto_plus.html
stoi jak byk. 5 transakcji bezgotówkowych kart± zwalnia z opłaty za
kartę, co praktykuję od kilku miesięcy

Data: 2012-02-20 17:45:27
Autor: Szymon
W dniu 2012-02-20 14:42, eisenberg pisze:
[...]

Akurat bardziej mi zależy na tym czy te 1000 wpływu musi być z wynagrodzenia. Co do karty nie mam w±tpliwo¶ci. Gdyby to, co na www obowi±zywało bank to CA jeszcze niedawno miał lokatę na 750 dni z kapitalizacj± dzienn± antybelkow±, gdzie wiadomo, że po 1.04 w belkę by wpadła (bez gwarancji podwyższenia i bez naliczania takiego jak w Idea na przykład).

Data: 2012-02-20 08:47:03
Autor: xbartx
Dnia Mon, 20 Feb 2012 06:31:11 +0100, Szymon napisał(a):

Nie mam. Nazbyt często w bankach tego typu stwierdzenia były sugestią, a
nie wymogiem. Dodam, że przebijając się przez TOiP nie odnalazłem
takowego warunku - moim zdaniem TOiP bardzo nieczytelne nawiasem mĂłwiÄ…c.
Cytowany tekst jest z www, więc stąd wątpliwości w jego interpretacji.
Niemniej dziękuję Ci za odpowiedź.

Upewnij się jeszcze w banku, no chyba że ktoś kto ma to konto to Ci tutaj odpisze. Ja nie pomogę, bo staram się od nich trzymać jak najdalej.

--
xbartx

Data: 2012-02-20 13:53:21
Autor: glang
KB Ekstrakonto Plus darmowe?
masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraźnie jest napisane
"wpływ z tytułu WYNAGRODZENIA"!

ja tam się nie dziwię człowiekowi. ileż to razy było tak że napisane co innego a w rzeczywistości inaczej
pzdr
GL

KB Ekstrakonto Plus darmowe?