KB i 7%

Data: 2011-06-17 01:08:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB i 7%
Czas otwierania konta -- około 40 minut.
Liczba klientów w banku -- hm...
Akurat wtedy nie było nadmiaru klientów. :)
Szyby w oknach są brudniejsze od szyb w moich oknach...
[zaraz mnie zakrzyczą i napiszą, że to niemożliwe...]

  Karta debetowa jest integralną częścią konta.

  Aktywacja karty debetowej przez telefon nie jest możliwa w dniu
  odebrania karty, ani pięć minut po rozpoczęciu następnego dnia.

  Aktywacja karty debetowej polega na sprawdzeniu salda
  w bankomacie KB -- i jest płatna.

  Sprawdzenie salda w bankomacie KB kosztuje 50 groszy.

  Zmiana PINu do karty debetowej nie jest możliwa.

  Kartą należy wykonać co najmniej 5 transakcji w miesiącu.
  Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, bank pobierze
  opłatę w wysokości 5 złotych.

  Konto jest oprocentowane w wysokości 7% z kapitalizacją miesięczną
  od momentu wpłynięcia co najmniej 1000 złotych do końca miesiąca;
  nie może to być wpłata gotówkowa w kasie banku i nie może być to
  wpłata ratalna. (na przykład dwa przelewy po 600 złotych nie
  spełnią warunku uruchomienia oprocentowania)

  Dostęp do konta via net -- jest.

  Przelewy przez internet są możliwe, ale (choć skrobanki są zabronione
  i wszędzie jest komputeryzacja, czyli Ru486) w przelewaniu należy
  posiłkować się skrobankami... (listą haseł jednoarowych; kolejna
  lista jest za free)

-=-

Stalin podsłuchuje pod drzwiami, za którymi jego minister rozmawia z amerykańskim
przedstawicielem. Niemal na każde pytanie Amerykanina radziecki obywatel odpowiada
stanowczo 'Nie!', ale raz, bardzo nieśmiało odpowiada 'tak...'. Po rozmowie, która
nie dała żadnych owoców z uwagi na nieprzejednane stanowisko strony amerykańskiej,
Stalin rzuca swym człowiekiem o ścianę i rozwścieczony wrzeszczy:

 -- Ty, chamie, bydlaku, antykomunisto! Na coś ty mu 'tak' odpowiedział?
 -- On, towarzyszu sekretarzu, zapytał mnie, czy ja go dobrze słyszę...

W KB także słychać było raz za razem moją odpowiedź, ale ja od czasu
do czasu jednak pytałem, czy oferowany mi produkt jest płatny
i odpowiadałem :) dopiero po uzyskaniu twierdzącej odpowiedzi...

Postscriptum: Od razu wiedziałem to, że bez akceptacji grupy nie warto
              otwierać tego rachunku, ale jednak postanowiłem spróbować. :)
Dawno, dawno temu, gdy miałem lat dwadzieścia kilka lub mniej, banki w Polsce
świadczyły ludności swe usługi za darmo -- płatne były na przykład debety oraz
blankiety czekowe. Jednym z pierwszych banków wyrywających się z tej dobrej
zasady był Kredyt Bank. Roczna opłata za prowadzenie RORu wynosiła chyba
początkowo 20 złotych. Do KB trafiłem kilkanaście lat temu w wyniku złączeniu
się KB z PBI -- o ile nie pomyliłem nazwy. PBI (inwestycyjny) powstał jakoś
w miejscu NBP. :)

   Hotel wolnych pokoi, w recepcji pająk śpi
   W torby wkładam powoli, okruchy tamtych dni

   http://teksty.org/irena-santor,juz-nie-ma-dzikich-plaz,tekst-piosenki

Do NBP chodziłem mając kilka lat -- zanim zostałem uczniem podstawówki. :)
Moja matka była księgową, kasjerka w pracy nie miała jeszcze wtedy swoich
dzieci, więc lubiła mnie -- i zabierała czasami do banku...

Data: 2011-06-17 12:01:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB i 7%

"Eneuel Leszek Ciszewski" ite2f6$kf3$1@inews.gazeta.pl

 Aktywacja karty debetowej przez telefon nie jest możliwa w dniu
 odebrania karty, ani pięć minut po rozpoczęciu następnego dnia.

20 godzin po odebraniu karty debetowej nadal nie można jej aktywować przez telefon...

Data: 2011-06-18 09:32:55
Autor: eisenberg
KB i 7%
On 17 Cze, 12:01, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Eneuel Leszek Ciszewski" ite2f6$kf...@inews.gazeta.pl

>  Aktywacja karty debetowej przez telefon nie jest mo liwa w dniu
>  odebrania karty, ani pi minut po rozpocz ciu nast pnego dnia.

20 godzin po odebraniu karty debetowej nadal nie mo na jej aktywowa przez telefon...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

Żart. Kartę aktywowałem natychmiast po otrzymaniu w bankomacie
wpisując nr pin i... rezygnując z dokonania jakiejkolwiek transakcji

Data: 2011-06-19 03:33:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB i 7%

"eisenberg" ed0be91c-afc8-41ef-a836-ca8805c88aff@fr19g2000vbb.googlegroups.com

> [...]

" Żart. Kartę aktywowałem natychmiast po otrzymaniu w bankomacie
" wpisując nr pin i... rezygnując z dokonania jakiejkolwiek transakcji

Powiedziano mi, że muszę sprawdzić saldo, aby aktywować kartę.

-=-

Mam jednak pytanie -- po co Ty ją aktywowałeś? :) Bo IMO to całe konto o kant
dupy rozbić. :) Masa marnowanego czasu i 7% do odbelczenia, ale niekoniecznie
istniejących, bo oprocentowania nie ma do czasu wpłynięcia tałzena w danym
miesiącu. I pięć transakcji trzeba wykonać kartą...

Ja już mam dość tych wszystkich warunków. :)
I gdy myślę o tym koncie -- zastanawiam się nad tym, po co mi to konto...
Najbardziej żal mi czasu.

Data: 2011-06-20 11:58:09
Autor: Zyga
KB i 7%

Konto jest oprocentowane w wysokości 7% z kapitalizacją miesięczną
od momentu wpłynięcia co najmniej 1000 złotych do końca miesiąca;

chyba zapomniałeś dodać: do 3000zł.

pzdr
Zyga

Data: 2011-06-21 01:06:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB i 7%

"Zyga" 4dff19ad$0$2440$65785112@news.neostrada.pl

Konto jest oprocentowane w wysokości 7% z kapitalizacją miesięczną
od momentu wpłynięcia co najmniej 1000 złotych do końca miesiąca;

chyba zapomniałeś dodać: do 3000zł.

Nie zapomniałem. Tak źle ze mną nie jest. Po prostu mi
rozum odbiera, gdy pomyślę o tej @#$%@#$#@#$%$ ofercie!

Dziś chyba spróbuję aktywować tę debetówkę...

Data: 2011-06-21 23:22:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB i 7%

"Eneuel Leszek Ciszewski" itojq6$jqo$1@inews.gazeta.pl

Dziś chyba spróbuję aktywować tę debetówkę...

No, i przydała się... Sięgnąłem do kart z zamiarem aktywowania...
A tu patrzę... Impresja!!! W mgnieniu oka wytrzeźwiałem (choć
nie piłem alkoholu od paru lat) i przypomniałem sobie, że mam
na 40 dni przed końcem lipca wypowiedzieć... Rzut oka na zegarek
nie dawał wiele czasu na myślenie... Była 17:36... Błyskawicznie
zeskanowałem godziny pracy oddziałów (miałem to w swej pamięci
z białka, więc szybko szło) i uznałem, że mam szansę na wpadnięcie
do banku przed godzina 18, na Aleję Piłsudskiego... [kiedyś tam był
sklep z elektroniką -- ciekawe, kto to jeszcze pamięta...] A że
do samochodu miałem ponad pięć minut... Szybko włożyłem buty,
zamknąlem zawieszający się (nie mój) komputer (kosztował pięć
lat temu około 7 tysięcy złotych -- z tego połowę stanowiły
opłaty zwiazane z utrzymaniem karty kredytowej, którą został
opłacony; komputer ma chyba ;) padnięty dysk -- od samego początku
swego istnienia -- dlatego zawiesza się; na dodatek jest jakis
kłopot w łączności dysku z płytą główną -- dysk przez to ma
szybkość około 4 MB/s) awaryjnie (wyłącznikiem w przedłużaczu)
i pognałem do garażu... Wróć... Poszedłem majestatycznie -- bo
w obliczu istot obdarzonych magią (a bankierzy są magicznie
naznaczeni) nie należy biec, aby nie budzić ich podejrzeń i nie
zwracać na siebie uwagi tychże osób obdarzonych magicznymi
nadzdolnościami...

Na niecałe dwie minuty przed godziną osiemnastą pomyślałem
sobie -- nie tańcz, ale parkuj!!!, bo/gdy przede mną jakiś
kierowca długo zastanawiał się nad tym, gdzie zaparkować :)
na niemal pustym parkingu przybankowym, przez co blokował
mi drogę i zabierał mi cenny czas...

No i wszedłem... Kolejki, dwie kasy, jedna pani sprzątałam jedna
krzątała się... Zacząłem się rozglądać i zapytałem krzątającą się,
czy przed sobą mam tylko obsługę kasową -- dowiedziałem się, że jeśli
nie chcę ani wpłacać, ani wypłacać -- nie musze stać w kolejce...

A później powiedziała mi, że kartę należało wypowiedzieć 45 dni przed końcem
lipca. Ja jej na to, że w ubiegłym tygodniu byłem w tej właśnie sprawie
w banku i powiedziano mi, że mam spłacić kartę do zera (nie tylko ostatni
wyciąg) i przyjść na 40 dni przed końcem lipca. Wówczas karta pójdzie do
likwidacji, ale zanim to nastąpi (skoro jestem zdeterminowany i nie chcę
płacić) ktoś z banku do mnie zadzwoni i złoży mi propozycję nie do odrzucenia...

BTW filmu ,,Ojciec Chrzestny'' z jego propozycjami nie do odrzucenia -- fajny,
ale mocno przerysowany. :) Kobiecina rzuca faceta niejako za to, co ten
dopiero uczyni w zamian za to, że stracił rodzinę -- że stracił tę żonę. :)
Wszystko jasno, wyraźnie (infantylnie?) w przerysowany sposób... Nawet
obrączkę pokazują na końcu... Znaczy -- na ręce...

-=-

Wracając do tematu -- gdyby nie debetówka KB, nie załapałbym się na
te 40 dni do końca lipca... I zapewne bym musiał zapłacić za kolejny
rok użytkowania Impresji...

No i pytanie -- czy umowa ustna jest ważna? Pracownik banku w ubiegłym
tygodniu mówił o 40 dniach, podczas gdy pracowniczka dzisiaj mówiła
o 45 dniach... Gdzie leży prawda? :) Ponoć umowy ustne są ważne, ale
gdy w grę wchodzi duży majątek, potrzebne są pisemne, a czasami nawet
notarialnie potwierdzane. Opłata za kartę (jak pojąłem ze 3 dychy)
to chyba nie jest duży majątek, okoliczności wskazują na to, że jednak
rozmowa miała miejsce (skoro spłaciłem wczoraj kredytówkę do zera)
a fakt mojego odwiedzenia banku można potwierdzić na kilka sposobów -- po
pierwsze został jakiś ślad w kamerzystym monitoringu, po drugie pracownik
banku zaglądał na moje konto, a po trzecie chyba ten pracownik zwykle mówi
o 40 dniach zamiast o 45...

-=-

Tak oto debetówka z KB uratowała mnie. :)
Swoją drogą.. Wyjeżdżałem z garażu o 17:43...
Aż tyle czasu jedzie się teraz przez to miasto mimo szerokich ulic...

-=-

No nic... Jakoś to będzie... :)
Całe szczęście, że Panasonic twierdzi, iż rzeczywiście dorabia 11 klatek
do każdej klatki a Sony kłamie. :) Mam już internet, mam półkę, kolejny
krok to szafka na APek oraz bramkę VoIP i czas na telewizor... Będę mógł
zapłacić kartą... :)

    Uprzejmie informujemy, że 600Hz w TV Viera dokłada 11 niepowtarzalnych,
    specjalnie zmodyfikowanych klatek tworzonych za pomocą zaawansowanych,
    opatentowanych algorytmów czasu rzeczywistego po każdej klatce
    dostarczanego obrazu. Informacja na stronie SONY wprowadza
    w błąd i przekazaliśmy ją już naszym prawnikom.

    Pozdrawiam,
    Sebastian Staniszek
    Info / Panasonic

    http://www.panasonic.pl/html/pl_PL/Produkty/Telewizory/Telewizory+NeoPDP/TX-P42G30/overview/7160134/index.html?trackInfo=true

-=-

Dziś mija najdłuższy dzień roku. :)

Data: 2011-06-22 00:16:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB i 7%

"Eneuel Leszek Ciszewski" itr2b9$f22$1@inews.gazeta.pl

[...]

Błąd. Miałem podć link do strony Sony. :)

  http://www.sony.pl/hub/600hz-tv-i-200hz-tv-porownanie

-=-

"Eneuel Leszek Ciszewski" itr53v$oc7$1@inews.gazeta.pl

Data: 2011-06-22 08:43:55
Autor: Waldek
KB i 7%

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:itr2b9$f22$1inews.gazeta.pl...

Dziś chyba spróbuję aktywować tę debetówkę...

No ja pierdziele .... jaki horrrror ;)
i to tak...  z samego rana :D

No to na odmiane krotka nowela kryminalna ;)
wlasnie dostalem MC_Debit  BGZ-tu  z instrukcja pozyskania pinu SMS-em
wyslalem kody, sms nie przyszedl - zadzwonilem na party-line
- wot technika,  wysla pin poczta - kolejnych kilka dni w plecy
i pewnie nie wyrobie sie z 3 operacjami do 27-go aby pozyskac bonusa :[

Data: 2011-06-22 00:27:26
Autor: luc
KB i 7%
On 22 Cze, 08:43, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
U ytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <pro...@czytac.fontem.lucida.console>
napisa w wiadomo cinews:itr2b9$f22$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie nastawiałbym się. Potrafią rozliczać transakcje nawet po sześciu
dniach, a najszybciej to po trzech.

A nie możesz teraz coś na szybko kupić w necie za pomocą tej karty?

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-06-22 11:31:04
Autor: Waldek
KB i 7%

Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości news:b85cadb9-c954-4e21-8a36-cd75364247c1n5g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

No chyba nie ;)
Nie dostalem pinu wiec i nie aktywowalem karty

Pozdrawiam

Data: 2011-06-22 02:16:01
Autor: MK
/BGZ/ Re: KB i 7%
[...]

Dziwna sprawa, tez dostalem karte i nie bylo zadnej instrukcji
dotyczacej SMSa, a tylko informacja o sposobach aktywacji...
Bez sensu jest to, ze BGZ wysyla karty poleconym, 25 minut czekalem na
odbior karty w Banku Pocztowym ;).
Zeby naliczyli kase mam zamiar wykonac transakcje w internecie.

MK

Data: 2011-06-22 11:41:08
Autor: Waldek
/BGZ/ Re: KB i 7%

Uzytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisal w wiadomosci news:cb3d7968-2fe3-459a-a4af-ded40e9399e8k6g2000yqc.googlegroups.com...

Dziwna sprawa, tez dostalem karte i nie bylo zadnej instrukcji
dotyczacej SMSa, a tylko informacja o sposobach aktywacji...

Widocznie wprowadzili jakas innowacje
na dolaczonym wydruku do karty stoi jak byk ze aby uzyskac pin
nalezy wyslac sms-em podany kod pod podany numer
- sms z pinem zostanie wyslany tylko raz ....
wiec zadbaj o to np. aby nie miec przepelnionej skrzynki itp popierdolki
No ale niestety cos im nie zatrybilo - na drugi sms tez zero odzewu
zadzwonilem do oddzialu i zapytaniem ile trzeba czekac na tego sms-a
- powinien przyjsc od razu
Panienka miala interweniowac i oddzwonic
zniecierpliwiony wyslalem 3 sms-a i tym razem dostalem zwrotnego
ze usluga niemozliwa i zeby sie skontaktowac z party-line
...... no i final - PIN przyjdzie poczta (zwykla)

Bez sensu jest to, ze BGZ wysyla karty poleconym, 25 minut czekalem na
odbior karty w Banku Pocztowym ;).

Ja dostalem zwyklym listonoszem do skrzynki

Zeby naliczyli kase mam zamiar wykonac transakcje w internecie.

A aktywowales karte ?  i co bedziesz kupowal :D

Pozdrawiam

Data: 2011-06-22 09:26:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB i 7%

"Waldek" its2vg$hu9$1@news.onet.pl

[...]

Jakiego bonusa? :)

-=-

Miałem i ja konto w BGŻ, ale jakoś nie znalazło ono uznania w moich oczach.

-=-

,,Technika i nowoczesność'' -- to fakt. Poczta, papiery, koperty, druki...
Zdrapki z jednorazowymi kodami... A to wszystko chyba nieźle kosztuje...

Data: 2011-06-22 10:48:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB i 7%

[...]

Zadzwonili i przedłużyli Impresjonistkę na kolejny rok za freeko.

-=-

Co do KB i jego 7% -- zgłębiam tajniki przelewania...
Już wiem, że mam limity (nie mogę odlać 2 tałzenów) i nie wiem, jak
je zmienić. :) Debetówka nadal nie jest aktywowana. Może dzisiaj...

Nie ma czegoś takiego jak lanie wewnętrzne? -- nie widzę przygotowanych
przelewów między moimi kontami w KB -- a mam w KB jeszcze konto oszczędne
z pokaźnym stanem utrzymującym się parę lat -- 40 groszy. :)

-=-

Gdyby nie te 5 transakcji -- byłaby to całkiem niezła oferta.
(skoro za freeko można pobierać oprocentowaną makulaturę
w każdym bankomacie na terenie Polski -- w wakacje może
to przydać się)

KB i 7%