KB i przymuszenia

Data: 2011-06-10 23:14:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB i przymuszenia
KB zmusza do płacenia ratalnego -- trzeba miesięcznie zapłacić
kartą pięć razy, czyli trzeba płatność rozłożyć na pięć rat... ;)
Z karty ponoć można z czasem zrezygnować. :)

No i jeśli nie ma miesięcznego wpływu -- nie ma wysokich odsetek. :)

Ale to nie koniec pułapek. W Realu (gdzie byłem dziś zmuszony być,
choć poziom górny parkingu nadal nie jest czynny -- zaparkowałem
więc na zatłoczonym dolnym, tuż przy wejściu; BTW -- Real dba
o swoich klientów, dlatego przygotował mi miłą niespodziankę
w postaci kurtek skórzanych po pół stówki za sztukę w zamian
za zmuszanie mnie do parkowania na zatłoczonym dole) jest teraz
promocja Persila -- zakup butli z płynem do prania (proszkiem
w żelu ;) -- że tak to określę) dostaje się mas_kotkę. Ale tylko
do ósmej wieczorem... Zawróciłem więc z butlą żelu spod kasy... :)
(niecałe 3 minuty po ósmej godzinie)

Zupełnie na uboczu -- ładnie śpiewają w Open Fm... http://open.fm/

Wszędzie trzeba uważać...

W Carrefourze oszukują. Kasjerka nie policzyła mi dziś butelki
soku, przez co zamiast przekroczenia 60 złotych (co, jak wiadomo,
skutkuje dwoma karteczkami wartymi razem 3 złote) naliczyła mi
57 z groszami... Uznałem, że miałem ciężki dzień (czyli mogłem
pomylić się w liczeniu, co mi nieczęsto przydarza się) więc
dokupiłem dwa mleka do kompletu... Po zapłaceniu (jak zwykle)
sprawdziłem wszystko -- okazało się, że sympatyczna kasjerka
policzyła 6 soków zamiast 7... Wszędzie trzeba uważać... ;)

-=-

A teraz do rzeczy -- co złego jest w tym KB, że aż polują na ludzi w galeriach?! :)
Kobiecina dała mi długopis, zapisała moje imię nazwisko oraz numer mego telefonu
(ciekawe po co -- przecież i tak mnie zna) i zapowiedziała wizytę telefoniczna na
poniedziałek... Więc pytam już całkiem poważnie, niemal przerażony -- otwierać to
konto w KB?

KB i przymuszenia