Data: 2012-05-10 21:21:00 | |
Autor: MarekZ | |
KB karta kredytowa- szlag mnie trafia | |
Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fabe59e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...
Jak to ugryĽć, bo w/g mnie przelew wykonany był prawidłowo, a mnie nie powinno interesować, że ich system Proponuję skargę do Arbitra. Na 90% KB wyst±pi o polubowne rozstrzygnięcie sporu poprzez zwrot spornej opłaty. Otrzymasz także od KB zwrot opłaty arbitrażowej. Najprawdopodobniej Arbiter nie orzeknie zwrotu innych kosztów dochodzenia roszczenia, jak koszt przesłania skargi itp. |
|
Data: 2012-05-10 22:59:43 | |
Autor: MK | |
KB karta kredytowa- szlag mnie trafia | |
W dniu 10.05.2012 o 21:21 MarekZ <marekz@irc.pl> pisze:
W BPH kiedys wystarczyla pisemna reklamacja wraz z argumentacja, ze srodki zostaly przekazane do wyspozycji banku (zdjete z rachunku wierzyciela), a ksiegowanie jest tylko czynnoscia techniczna. MK |
|
Data: 2012-05-11 14:25:01 | |
Autor: witrak() | |
KB karta kredytowa- szlag mnie trafia | |
MK <macka@interia.pl> wrote on 2012-05-10_22:59
W dniu 10.05.2012 o 21:21 MarekZ <marekz@irc.pl> pisze: I mam wrażenie, że łąśnie to należałoby przedłożyć jako podstawę w ewentualnym wniosku do arbitra. Idzie bowiem o rozróżnienie zaksięgowania wpłaty zleconej i wykonanej w obcym banku, która nie może być zaksięgowana lokalnie, o ile informacja o wykonaniu przelewu nie została przekazana do banku ("eliksir") i zaksięgowania wpłaty, z której pożytek ma bank od chwili wyksięgowania kwoty z konta płatnika (np. oprocentowanie za o/n naliczy się o północy - na rzecz banku lokalnego). witrak() |
|