KB nie czyta tego, co do niego ślę?

Data: 2012-02-23 21:00:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

Takimi oto słowy zwróciłem się do KB, ale na razie nie mam odpowiedzi na te słowa....

    Wysłano   22/02/2012

    Co mam uczynić, aby otrzymać token na telefon komórkowy wraz
    z konsekwencjami tegoż otrzymania? Po zalogowaniu nie otrzymuję
    wiadomego komunikatu o możliwości przejścia na token.

    Leszek Ciszewski

Data: 2012-02-23 14:49:16
Autor: eisenberg
KB nie czyta tego, co do niego ślę?
On 23 Lut, 21:00, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
[...]

Komunikat o możliwości przejścia na token zaczął mi się pojawiać
gdzieś tak od przedwczoraj, przed parunastoma minutami także przy
logowaniu się do KB24. Z przygodami udało mi się z tym (tokenem)
poradzić.
Ha! Na stronie http://www.kredytbank.pl/kredytbank.pl/bankowosc_elektroniczna/metody_autoryzacji_w_kb24/kb_token.html
napisano m.in.:
"Obecnie z KB tokena mogą skorzystać obecni Użytkownicy KB24, którym
po zalogowaniu do serwisu wyświetla się komunikat z zaproszeniem do
przejścia z obecnie używanych list haseł jednorazowych i tokenów na
nowoczesny KB token. Komunikat będzie udostępniany etapami, kolejnym
grupom Klientów. W listopadzie z KB tokena będą mogli korzystać
wszyscy nowi Użytkownicy serwisu KB24."
Widocznie jesteś przewidziany do późniejszego etapu Enuelu

Data: 2012-02-24 05:57:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"eisenberg" af24f8d6-875a-424f-bfdb-250124cfcc33@l1g2000vbc.googlegroups.com

: grupom Klientów. W listopadzie z KB tokena będą mogli korzystać

Hm... Listopad minął wiele miesięcy temu... ;)

: wszyscy nowi Użytkownicy serwisu KB24."
: Widocznie jesteś przewidziany do późniejszego etapu

Zatrudnili tam człowieka śledzącego aktywność juserów.
Nieaktywnym i niemrawym dali komunikaty, licząc się
z tym, że co dziesiąty zechce tokena, więc natłoku
wdrażających wrażeń nie będzie. Dobrze kombi_nuję?

: Enuelu

Choćby raz do roku mógłbyś nie kaleczyć mego imienia?
Pisałeś w dniu moich urodzin.

Poza Chińczykami nikt nie pamiętał o moich urodzinach?
Nikt nie złożył mi życzeń urodzinowych,,, Nikt (poza
ww. Azjatami) nie dał mi prezentu urodzinowego...

-=-

Na szczęście Chińczycy pamiętali o moich urodzinach
i przysłali mi prezent urodzinowy, z którego jestem zadowolony.

W Azji (ale nie Tuhajbejowiczu?) moja nadzieja.

   Zabijcie tę dręczącą ciszę!
   Żegnajcie, dawne wspomnienia,
   Żegnajcie, burze i serc uniesienia,
   Czas wszystko odmienia,

Wczoraj znowu biegałem. :) Było ślisko, ale chińskie buty
nieźle trzymały się macochy... Znaczy -- matki... Matki Ziemi. :)

   Kochanko ma, żegnam Cię, wspomnij mnie!

Wspomnij!!! Bo ja jestem zadowolony i z chińskich, tanich butów,
i z tego podarunku, o którym pisze wyżej, i w ogóle z Chin...
Gdy byłem młodszy (2 i 3 razy? -- no tak, i nawet 4...) pragnąłem
pojechać do Chin, Tajlandii, Birmy -- och Birmo... :) Pragnąłem
też (nie wiem jak) odwiedzić Wietnam i Camodię... Koreę...

Czy zapragnę też zobaczenia dawnej Jugosławii?

Raczej ciągnie do miejsc takich jak Filipiny (zwłaszcza na Corregidor) oraz na Hawaje.
Chciałbym stanąć na ziemi Amerykanów, której USA nie obroniły, z której ich wojska
(ich, i nie tylko ich) zostały wyparte. Chciałbym zobaczyć Singapur, i nie tylko...

Złożyć kwiaty, zapalić znicze?...
Z wielkim szacunkiem patrzę na Amerykanów i w sercu swym chowam wdzięczność
za II wojnę światową, gdzie wzięli udział w przegranych walkach na terenie
Azji. Oczywiście ich udział w europejskiej wojnie też nie jest do przecenienia.
Chętnie też zwiedziłbym Falklandy, gdzie akurat Brytyjczycy nie dali się pokonać.

-=-

Chyba zawsze szanowałem tych, którzy przegrali, choć walczyli w tak zwanej słusznej sprawie.
(jak Amerykanie w Azji przegrali z Japończykami, a później z Chińczykami)

Data: 2012-02-25 00:50:33
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:ji75dk$k84$1inews.gazeta.pl...

Czy zapragnę też zobaczenia dawnej Jugosławii?

A moze Albanie ?
- jako jeszcze malo skażoną zblazowanymi tyrystami (po latach dyktatury Hodży :)
http://pl1.nw.nettur.pl/2022/albania_hotel_oaz_weekend_majowy_2012,552,552,2022,251,show_doc.html

=
Ostatnimi laty gdy przebywalem w Montenegro, zwiedzajac przy okazji górzystą część Serbii,
mialem wielka ochote na wypad do sasiada, ale niestety zabraklo mi czasu :/

Pozdro

Data: 2012-02-26 10:37:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Waldek" ji97o9$ob8$1@node2.news.atman.pl...

Czy zapragnę też zobaczenia dawnej Jugosławii?

A moze Albanie ?

Czy i tam walczyły wojska Hamerykańskie?

Data: 2012-02-27 00:44:21
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jicul9$123$1inews.gazeta.pl...

"Waldek" ji97o9$ob8$1@node2.news.atman.pl...

Czy zapragnę też zobaczenia dawnej Jugosławii?

A moze Albanie ?

Czy i tam walczyły wojska Hamerykańskie?

Poczytaj o konfliktach na Balkanach, ja nie encyklopedia ;)
ale o ile pamietam to na terenach albanii raczej nie,
hamerykanie okupowali kosowo wspierajac separatystow albanskich
i raczej nie pałali sympatia do ... serbow ;)
Obecnie Albania jest w nato i ma parcie do ue
podobnie jak Czarnogora w ktora przyjela euro jako walute
ale odnioslem wrazenie ze glownie pcha sie tam teraz ruski szemrany kapital :/

Data: 2012-02-27 14:23:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Waldek" jieg4l$7rr$1@node2.news.atman.pl

Czy i tam walczyły wojska Hamerykańskie?

Poczytaj o konfliktach na Balkanach, ja nie encyklopedia ;)
ale o ile pamietam to na terenach albanii raczej nie,

No właśnie.

hamerykanie okupowali kosowo wspierajac separatystow albanskich
i raczej nie pałali sympatia do ... serbow ;)

Do prawosławnych? :) Czy do Ruskich? Bo IMO jedna chwała
w tych wojnach -- i muzułmanie, i prawosławni rżnęli się
bez opamiętania w czystkach etnicznych, czy raczej
religijnych... Nam oczywiście mówią, że muzułmanie
są święci, a ruskie przeklęci, ale IMO jedno warte drugiego.

Jeśli chodzi o to, kto jest agresorem w wojnie -- nie ma
wątpliwości, ale jeśli chodzi o okrucieństwa i zbrodnie
wojenne, to chyba obie strony są współwinne.

A agresorem rzecz jasna zawsze jest separatysta. ;)
Gdy ja nie chcę chodzić do kościoła -- to znaczy, że wywołuję
wojnę, która objawia się najazdem Kościelnych na moje włości.

Serbia musiała bronić integralności -- to chyba jasne. ;)

Podobnie uczyniła, gdy odłączały się (czyli -- buntowały się,
łamały ład i porządek państwowy, wprowadzały chaos i niezgodę
między obywateli pragnących życia w pokoju, miłości, przyjaźni)
się państwa takie jak Chorwacja czy Słowenia.

Nie pomerdałem niczego? Te dwa państwa oddały się pod opiekę Niemiec?
Te odłączyły się od Jugosławii (de facto -- proradzieckiej Serbii)
jako pierwsze, zaczynając rozpad Jugosławii?

Obecnie Albania jest w nato i ma parcie do ue

Czasami nawet Rosja jest w NATO -- parę miesięcy temu
w Kaliningradzie prowadzono wspólne manewrowanie lotnicze.
Bo tak naprawdę NATO nie walczy przeciwko Rosji, ale przeciwko
debilnym ustrojom zniewolonym przez... No właśnie -- prze kogo?
Ja mówię, że przez religię.

Data: 2012-02-27 19:50:22
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jig0g2$2le$1inews.gazeta.pl...

Bo tak naprawdę NATO nie walczy przeciwko Rosji, ale przeciwko
debilnym ustrojom zniewolonym przez... No właśnie -- prze kogo?
Ja mówię, że przez religię.

Ateista rzekłby, ze to religia jest debilna a nie ustroj.
Ja rzekne tylko, ze NTG co do takich dywagacji ;)
wiec dodam ze np. w Serbii placilem bez problemu karta
w sklepie na totalnym zadupiu (ku mojemu zdziwieniu) w Chorwacji bardziej oplacalo sie
wybierac kase z bankomatu niz kupowac kuny w PL w kantorze czy wymieniac euro,
a w Czarnogorze to bez znaczenia (najlepiej karta dowiazana do r-ku w euro)
.... do Albani nie dotarlem - a przynajmniej do ichniejszej cywilizacji (jak dotad)
ale bylem blisko ;) a w Bosni kupowalem tylko paliwo i spalem 1 noc po drodze w motelu
za 15 euro od 3 osob :D

Pozdro

Data: 2012-02-28 11:46:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Waldek" jigj9f$dla$1@node2.news.atman.pl

Ateista rzekłby, ze to religia jest debilna a nie ustroj.
Ja rzekne tylko, ze NTG co do takich dywagacji ;)

A ja -- że winne są pieniądze. :)
Papiescy krzyżowcy (utrzymywani z pieniędzy czyich i jakich?)
zdobyli i złupili Konstantynopol -- swoistą stolicę prawosławia.
Wg ciebie też winny był ustrój?

[...]

A szkoda -- bo od strony finansów chyba tam było ciekawie. :)
To nie stamtąd pochodzą ,,piramidy finansowe''?

ale bylem blisko ;) a w Bosni kupowalem tylko paliwo
i spalem 1 noc po drodze w motelu za 15 euro od 3 osob :D

W sumie 15 od 3 czy 15 od łebka?

Dla mnie to abstrakcja i tak -- ledwo żyję. :)
Najgorszym złem, jakie mnie dobija są papierosy -- wprawdzie ja
nie palę, ale palą inni. Na dodatek nie szkodzi mi to, co palacz
wdycha i (tym bardziej) to, co on wydycha, ale to, czego nie
wdycha a czym raczy otoczenie. Tym czymś jest dym, ciało stałe.

I chyba im parszywsze papierosy, tym gorzej a starczy dosłownie
jeden oddech, oby dym był z parszywych śmieci. Ja i tak mam
lekką astmę -- jeśli państwo zaprzestanie dotowania leków
przeciwastmatycznych, trupy astmatyków mogą walać się po ulicach.

Taki lek przydaje się rzadko, ale może być tak, że
jak go zabraknie, to człowiek do domu nie dotrze.

IMO skuteczną walkę przeciw astmie można prowadzić aktywnym
życiem -- cóż z tego, gdy obok astmy jest rąbnięty kręgosłup?

I na kręgosłup, i na astmę, i na alergię są sposoby -- ale
nie tam, gdzie Kościół popiera morderców? -- a w Polsce popiera.
Tam też -- po prostu Kościół trzeba zlikwidować. :)

Kościelni wiedzą, co (na przykład dla mnie) szkodzi, dlatego
,,namadlają'' głupoli, aby mi radzili to i owo. Każde takie
'to' czy 'owo' nie jest groźne, jednak połączone razem dają
stosowny efekt.

Oczywiście duchowni twierdzą, że jedynie pragną mego dobra,
a przecież nie są lekarzami -- więc nie widzą, że słoneczna
pogoda może być kiepskim rozwiązaniem. :)

-=-

Na szczęście obok ,,miłości'' dawanej przez Kościół jest i twarda
ręka Boska -- gniotąca jak pod Smoleńskiem czy pod Jeżewem. :)
A teraz, gdy wyzwałem księży od chamów (mając zapewnienie
Boskiej pomocy i wezwanie Boga -- ,,nie lękaj się tych chamów'')
DTusk zajął się likwidacją stalinowskiego funduszu kościelnego.

Wiedziałem, że po minięciu mrozów, duchowni zaatakują, nawet już
zaczęli podnosić swe parszywe łby. Byłem ciekaw, jakim grzmotnięciem
tym razem Bóg przywoła chamów do porządku. No i już wiem -- likwidacją
funduszu kościelnego ustanowionego w najciemniejszych czasach stalinizmu.

-=-

Kościół pracuje tak:

 -- Eneuel ma astmę na tle alergii; ale nie pali papierosów,
    często myje się i często zmienia ubrania, co czyni go
    odpornym na alergię

 -- powiedzmy światu, że nie o to chodzi, aby dobijać Eneuela, ale
    o to, aby nie cierpiała miłość rodzinna; Eneuel będzie pracował,
    ale pieniądze będzie zbierała jego siostra, bo Eneuel jest głupi,
    nie skończył studiów i dąży do samounicestwienia, podczas gdy jego
    siostra jest mądra, ma skończone studia humanistyczne i wie, co
    jest dobre, a co złe

 -- Eneuel będzie pracował w dybach, siostra będzie brała szmal,
    będzie kupowała za ten szmal papierosy (któż jest wolny od
    nałogów?) i będzie po prostu mordowała swego brata

Najpierw dobijali mnie, aby ratować moich rodziców; później dobijali
moich rodziców, aby ratować ;) mnie; teraz zaś, gdy doprowadzili moich
rodziców na skraj śmierci, chcą przekazać ,,rodzinną firmę'' mojej
siostrze, aby siostra miała środki i zewnętrza na trucie mnie dymem
papierosowym. :)

Długie zdanie -- co? ;)

[duchowni nie wiedzą, że wykonują już moje polecenia; ja stale
proszę Boga -- nie pozwól mi zapomnieć o tym, że to mordercy;
zatem księża muszą stale bruździć, abym nie zapomniał; siostra
raczej szybciej sama wyzionie ducha niż zatruje mnie, ale księża
modlą się i usiłują przekazać sterowanie nade mną mojej siostrze,
skoro nie udało się im ani powalenie mnie za sprawą Kopani, pupila
Ozorowskiego, ani za sprawą moich rodziców, ani za sprawa podstawianych
dziewczyn... szkoda moich rodziców -- mordowanych dymem papierosowym
za to, że nie pokonali mnie; ja ich usprawiedliwiam -- byłem dla nich
zbyt trudnym przeciwnikiem; przy okazji oskarżam duchownych -- to oni
mnie uczynili tak trudnym przeciwnikiem]

-=-

To nie ustrój jest winny -- ale pieniądze? Nie -- to niezdrowe
pożądanie (chorobliwe) władzy jest winne. Takież pożądanie władzy,
pieniędzy, seksu... Winna jest chorobliwa chęć dominacji nad ludźmi
i nad Bogiem. Winny jest tak zwany grzech.

komu grzeszyć najłatwiej? Temu, kto sądzi zachowanie, określa granice
grzechu, wyznacza normy społeczne... Ten, komu wszystko trzeba zawsze
wybaczyć, ze wszystkiego dać rozgrzeszenie, kto nie zapłaci nigdy za
swoje zbrodnie.

Czy zatem religia jest winna? Czy Bóg (twórca człowieka i człowieczej
wolnej woli) jest wonny? Wola ta jest jednak zniewolona przykazaniami.
A religie Chrześcijańskie z woli Chrystusa mają być podporządkowane
władzom świeckim. Ksiądz włoży penisa w dziewczęcą, pięcioletnią
pochwę, biskup uniewinni, ozłoci, przeniesie do innej parafii,
ogłosi zbrodniarza wielkim miłośnikiem dzieci, ale Bóg potępi
za sprawą władzy świeckiej.

Prawo jest całkiem dobre -- ale trzeba je zastosować. :)

-=-

Ale karząca ,,ręka Boskiej sprawiedliwości'' jest bezwzględna!

E-- Mogłem mieszkać nad morzem, jeździć konno, zarabiać krocie,
    dzielić się z bliźnimi, jak tego pragnąłeś... Dlaczego
    nie pozwoliłeś mi tak żyć?
S-- Przysięgałeś 20 lat temu, że nie będziesz rozdawał pieniędzy?
 -- Przysięgałem, ale...
 -- I złamałeś przysięgę! Sponsorowałeś księży, czyli moich wrogów.
 -- Owszem, ale mógłbyś mi już wybaczyć, bo żałuję tego, co czyniłem.
 -- Ale zło przez ciebie czynione (rozwydrzanie kapłanów) do dziś
    zbiera swe żniwo; ludzie cierpią, płaczą, przeklinają takich,
    którzy sponsorowali ten Kościół dobrowolnie, takich jak ty.
 -- Robię co mogę, aby grzechy swoje odkupić. Daję z siebie
    wszystko...
 -- No właśnie. Dajesz z siebie wiele, ale wciąż za mało.
    Zrozum zatem, jak wielki jest twój grzech! Jak wiele zła
    uczyniłeś, płacąc kapłanom na czynienie zła, na drwienie
    ze mnie, na drwienie z moich przykazań... Ozorowski za
    twoje pieniądze posuwa młode dziewczęta, Ozorowski ustami
    Kopani twierdzi, że nie ma prawdy i nie ma mnie...
 -- Nic więcej nie mogę uczynić poza tym, co czynię!
 -- Tak mówią ci, którzy zaciągnęli niepotrzebnie wielkie kredyty.
 -- Stwórco! Zatem nigdy nie wyzwolisz mnie z sideł szatańskich?
    Z nienawiści kapłanów? Z represji kościelnych?
 -- Eneuelu, pobiję/potłuczę księży rzymskokatolickich jak
    jajka...
 -- [Zgniłe jajka!]
 -- ...upokorzę ten ,,Kościół'', ukażę światu jego zbrodnie,
    pozwolę ci triumfować nad twymi prześladowcami, ale sam
    doskonale wiesz o tym, że jeśli przestaną cię prześladować,
    ty zapomnisz o tym, że są mordercami, zbrodniarzami, rozpustnikami...
 -- Nie możesz inaczej odświeżać mojej pamięci? Nie jesteś
    wszechmogący?
 -- Mogę, ale wybrałem tę właśnie drogę.
    Ciesz się życiem, jakie ci pozostało, nie lękaj się chamów,
    nie mają we mnie sprzymierzeńca. Dochowaj wierności swym
    obietnicom złożonym w mojej obecności. Nie dotuj żadnego
    Kościoła, poza swoim, a oceniając jakiegoś człowieka,
    zastanów się jedynie nad tym, czy służy on mnie, czy
    piekłu. :) Współpracuj z tymi, którzy szukają prawdy
    nie po to, aby ją tępić i walczyć przeciwko niej, ale
    szukają prawdy po to, aby nią żyć. I proś mnie z ufnością
    o co chcesz, oby nie o łaskę dla twoich wrogów.

Zastanów się -- cóż to za religia, która nakazuje w imię Boże
mordować innowierców? Czyż bóg nie nakazuje -- Nie zabijaj?
Tymczasem Rzeczypospolita targana jest wojnami religijnymi,
aż w końcu dzielą ją między sobą reprezentanci Rzymu i Moskwy,
nowej stolicy prawosławia. (wiem -- prawosławie nie jest scentralizowane)

I wojna światowa to wojna religii. Nie tylko? Co jest w morzach i oceanach?
Woda. A soli tam nie ma? Ryb nie ma? Ludzi nie ma? ;) Ale przede wszystkim
jest tam woda. :)

I wojna światowa to poprawka do I wojny światowej.
Ukraińcy są grekokatolikami? Brody prawosławia,
szaty liturgiczne i obrządki także? Ale komu płacą?
Komu obiecują wierność?

Żydzi nie płacą papieżowi. Prawosławni także. Skandynawia też nie
jest sojusznikiem. Niby Szwecja jest neutralna, ale tylko na niby.

Jak układają się fronty w byłej Jugosławii?
Kiedy wybuchają wojny? Nie wtedy, gdy odradzają się zdziczałe Kościoły?

Gdzie jest granica wewnątrz kolonii Wielkiej Brytanii -- Indii?
Czy nie tam, gdzie jest granica religii? Pakistan i Indie dzieli
nie historia, ale religia. Oficjalnie milion dolarów Indie wydają
na wojnę z Pakistanem. Wojna toczy się od początku niepodległości
tych ziem.

-=-

Rzeczypospolita obojga narodów była dziwnym państwem.
Żyli tu obok siebie żydzi, protestanci, rzymscy katolicy,
prawosławni, grekokatolicy... Rozmawiali różnymi językami,
nierzadko języki te nie miały ostrych granic -- język
ukraiński jest chyba tego dobrym przykładem.

Już Wiele razy pisałem. Ja żyję w dziwnym mieście.
Mieście niegdyś prywatnym, należącym do Korony, ale położonym
na ziemiach litewskich, białoruskich, prawosławnych. Stąd jest
blisko i na Litwę, i do Prus, i na Białoruś, niedaleko jest
także do Kaliningradu, dzisiaj rosyjskiego, a także blisko
do Ukraińsców.

Bałty, dziś dążące do Skandynawii (z powodów chyba zrozumiałych)
także należały kiedyś do krain Rzeczypospolitej obojga narodów.
Jagiełło nie bał się papieża -- wojnę wypowiedział, i wygrał,
choć zrozumiał, że to wojna dzieciaków przeciwko zawodowcom.
Latami dłubano i dłubano, aż w końcu z jednej strony Krzyżacy
sekularyzowali się, przekształcili w państwo antypapieskie,
ale i dynastię sprzeciwiającą się papieżom powalono. Kolejni
władcy RON od nowa (jak Jan II Sobieski)  załamywali, że Polacy
powinni układać dobre stosunki nie z papieżem, ale ludźmi mądrymi.

Cóż z tego -- skoro ci ludzie, wybierający rozum zamiast papieża,
byli odsuwani na margines? :)

-=-

Czystki etniczne czy religijne o sprawa szatana.
Ale ten szatan często kryje się w szaty papieskie. :)
Któż będzie podejrzewał policjanta czy innego mundurowego?
Gdzie szatan znajdzie przytulne schronienie, jeśli nie
w sutannie czy w habicie? Zła nazywaj złem. Na przykład
zboczenia seksualne duchownych czy mordowanie mnie (moich
rodziców także -- oboje mają choroby serca; ani chyba
papierosy im nie służą) papierosowym dymkiem mojej siostry.

Nie zakładaj tego, że każdy ksiądz zawsze jest święty, bo
i Judasz Iskariota został potępiony przez Boga, choć był
jednym z 12 wybranych przez Chrystusa.

Data: 2012-02-28 12:26:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Eneuel Leszek Ciszewski" jiibbd$4ef$1@inews.gazeta.pl

   ze mnie, na drwienie z moich przykazań... Ozorowski za

+    ze mnie, na drwienie z moich przykazań... Łazewski za
[...]

A jest to ten sam Bóg -- i dla rzymskiego katolika, i dla narodowego
katolika, i dla prawosławnego, i dla grekokatolika, i dla protestanta
innego niż katolik, i dla muzułmanina, i dla mnie, i dla żyda...

A piszę to jako zwykły, prosty, skromny człowiek, nie jako Najwyższy
Kapłan Jednoosobowego Kościoła Katolickiego, który Miłością swą
ogrania całą ludzkość żyjącą na całej kuli ziemskiej.

[hm... ludzkość... ale umarli też są bogaci... mają
rodziny, krewnych... może ogarnąć także umarłych?...]

I wojna światowa to poprawka do I wojny światowej.

+ II wojna światowa to poprawka do I wojny światowej.

nie historia, ale religia. Oficjalnie milion dolarów Indie wydają
na wojnę z Pakistanem. Wojna toczy się od początku niepodległości
tych ziem.

Milion dziennie. Nieoficjalnie 10 razy więcej.
Pakistan i Indie zaopatrują się u tych samych dostawców broni czy amunicji.
(na przykład w Szwajcarii miłującej pokój [i kuchnię do tego stopnia,
że potrzebującym udziela kredytów mieszkaniowych na warunkach dobrych
dla siebie])

Rzeczypospolita obojga narodów była dziwnym państwem.
Żyli tu obok siebie żydzi, protestanci, rzymscy katolicy,
prawosławni, grekokatolicy... Rozmawiali różnymi językami,

No tak -- i muzułmanie.

[...]

Jednak Rzym pozostał (mimo padu krzyżowców) a RON upadła.
Czyli obrano zły obiekt na przeciwnika.

Data: 2012-02-28 22:52:56
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jiidkh$bo7$1inews.gazeta.pl...

Zastanów się -- cóż to za religia, która nakazuje w imię Boże
mordować innowierców? Czyż bóg nie nakazuje -- Nie zabijaj?

My tu o "mamonie" (glownie) gadamy czyli o dobrach doczesnych
KAI popelnila ostatnio jakis raport o dochodach koscielnych
a Boni (ten od ACTA ?) uzalal sie nad proboszczami & wikariuszami
ale to juz IMHO polecam drążyć na pl.soc.religia ?
- to powinna byc stosowna grupa

Pozdro

Data: 2012-02-29 12:45:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Waldek" jijibo$giv$1@node2.news.atman.pl

[...]

Tam też złożyłem donos na złego DTuska parającego się (wbrew zaleceniom
Boga) zbieraniem pieniędzy przeznaczonych wprost na Kościół. IMO DTusk
powinien policzyć, ile teraz Kościół zabiera z budżetu (i chyba stara
się to czynić, ale że głowa boli o tego liczenia...) i zmniejszyć
stosownie podatki oraz nakazać uroczyście, słowami premiera rządu,
bezpośrednie płacenie tych pieniędzy na rzecz Kościoła.

LuxVeritatis od tej pory będzie zasilać ponad 1.6 miliona
ludzi -- bo tylu podpisało się pod zadaniem uruchomienia DVB-Trwam.
Będą mili z czego płacić -- bo będą płacili tym, co do tej pory
płacą Fiskusowi.

A na pewno płacą podatki, skoro tak głośno to zauważają!!!

Ja będę (jak już wiele razy obiecałem) czcił mój Jednoosobowy Kościół
Katolicki (Katolicki -- czyli powszechny, ogólnoludzki, uniwersalny,
obejmujący miłością każdego człowieka, każdy skrawek wszechświata)
i będę ten Kościół dotował!!!

   "Eneuel Leszek Ciszewski" jigbeu$7d4$1@inews.gazeta.pl

-=-

Dość tego bolszewizmu w naszej ojczyźnie!! Dość stalinizmu!!!
Co Stalin księżom dał, trzeba im odebrać -- fundusz kościelny.
Nie będzie Gruzin pluł nam w twarz, ni dzieci nam tumanił!!!

   Precz ze Stalinem!!!!

Od tej pory niech każdy opłaci na swój Kościół z miłością, nie z konieczności!
Precz represji państwa siłą zmuszającego do płacenia na Kościół!!!

[trochę boje się... Stalin zabijał i po swej śmierci... po całym świecie szukał
zdrajców -- no, ale ja nigdy nie byłem jego człowiekiem, więc i chyba mogę tak
sobie pokrzyczeć...]

FAQ mego Kościoła:

 Q0. Jaki jest numer konta bankowego Jednoosobowego Kościoła Katolickiego
     ogarniającego miłością swą całą kulę ziemską?

 A0: Mój Kościół jest w fazie rekonfiguracji i restrukturyzacji
     oraz [reanimacji?] realizacji ważnych dzieł, dlatego
     chwilowo nie mogę podać tego numeru.

Wiem -- zaraz mnie zakrzyczą i oskarżą o konszachty z ćwierćpremierem
Jarosławem Kaczyńskim... Ale ja wcale nie dlatego atakuję brutalnie
Donalda Tuska, że lubię koty. Ot, po prostu uważam, że obietnice są
po to, aby ich dotrzymywać (dzień dobry państwu polskiemu, które jest
moim dłużnikiem od lat) a ludzie mogą płacić na Kościół bez zniewalania
przez postlinowski reżim.

-=-

Idę sobie... No właśnie... Gdzie tu iść? Mam rozwaloną kostkę prawej nogi!
No rzesz qrwa mać!!! Tak nie można -- nie ma w słowniku tego 'rzesz' czy 'żesz'...

-=-

W każdy razie -- precz ze Stalinem!!!!

Data: 2012-02-28 12:38:45
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jiibbd$4ef$1inews.gazeta.pl...

[...]

zawsze chodzi o pieniadze & wladze (lub na odwrot)
sa to dobra mozna by rzec .... nierozlaczne ?
Zmiana ustroju zwykle wiaze sie ze zmiana wladzy
zas politycy "judysci" wymarli wraz z dinozaurami
a wiec znacznie wczesniej od wojen krzyzowych ;)

W sumie 15 od 3 czy 15 od łebka?

- w sumie za 3 - 2 łby i mniejszy łebek, niewielki motelik obok stacji benzynowej
Skromnie, ale schludnie - wiec nie chcialo mi sie jechac dalej
bez odpoczynku i prysznica ;)

Czystki etniczne czy religijne o sprawa szatana.
Ale ten szatan często kryje się w szaty papieskie. :)

Eneuelu, przyznaj sie, czy tworzysz te tasiemcowe opowiesci kazdorazowo
czy tez uzywasz ctrl-c/v z  jakichs wlasnych... pamietnikow ?  :D

Data: 2012-02-28 13:34:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Waldek" jiiece$93j$1@node2.news.atman.pl

zawsze chodzi o pieniadze & wladze (lub na odwrot)
sa to dobra mozna by rzec .... nierozlaczne ?

IMO -- te dobra przenikają się wzajemnie i uzupełniają
jak nie przymierzając Tradycja i Pismo Święte, o czym
chyba mówi jednoznacznie katechizm Kościoła
rzymskokatolickiego i Sobór Watykański II.

Chciałem, aby było słowo 'pisze', ale że Katechizm
piesze o tym bardzo zawile, więc...

W każdym razie -- Tradycji i Pisma świętego nie można
oderwać i pieniędzy od władzy także nie można oderwać. :)

Zmiana ustroju zwykle wiaze sie ze zmiana wladzy

A tu tymczasem:

 ustrój komunistyczny, stalinowski      władza Kościoła
 ustrój komunistyczny, chruszczowowy    władza Kościoła
 ustrój komunistyczny, wojenny          władza Kościoła
 ustrój komunistyczny powojenny         władza Kościoła
 ustrój postkomunistyczny               władza Kościoła
 ustrój PiSowski                        władza Kościoła
 ustrój DTuskowy                        władza ????

Jest nadzieja. A tuż dalej czai się Palikot ze swoim ruchem
oraz topniejąca SLD, chyba chętna na wejście do Ruchu Palikota.

zas politycy "judysci" wymarli wraz z dinozaurami
a wiec znacznie wczesniej od wojen krzyzowych ;)

A kim są judyści? Nie interesuję się polityką.
Jasną jest rzeczą, że do  prowadzenia wojen jest potrzebne
tak zwane mięso armatnie chętne na śmierć. Kto chętnie umiera?
Ten, kto wierzy, że w zamian za śmierć na polu chwały osiągnie
wieczne zbawienie. Sekty nawet oferują samobójstwa w zamian za
zbawienie. Oczywiście przywódcy takich sekt niekoniecznie
zabijają się i dość chętnie pochłaniają dobra tych, którzy
odeszli do lepszej rzeczywistości.

W sumie 15 od 3 czy 15 od łebka?

- w sumie za 3 - 2 łby i mniejszy łebek, niewielki motelik obok stacji benzynowej

Takie ceny to ja rozumiem. :)

[...]

Rzadko korzystam z CtrlC i CtrlV.
Jedynie stopkę/siga/podpis wywalam zazwyczaj jednym kliknięciem.

  judysci, władza Kościoła -- takie coś pochodzi z CtrlC i CtrlV

Czasami nie pamiętam pisowni (nazwiska na przykład) więc
sięgam do Googli, gdzie wpisuję coś byle jak, aby poznać
poprawną pisownię -- Bethowen-- >Beethoven. I wtedy z googli
kopiuję za pomocą pary CtrlC CtrlV. :)

-=-

Moje pamiętniki to niemal wyłącznie Usenet. :)

Data: 2012-02-28 13:59:19
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jiihl3$n4g$1inews.gazeta.pl...

zas politycy "judysci" wymarli wraz z dinozaurami
a wiec znacznie wczesniej od wojen krzyzowych ;)

A kim są judyści? Nie interesuję się polityką.

Ok - wyrazilem sie nieprecyzyjnie poprzez "skrot myslowy"
i mozliwe ze stworzylem neologizm ? od dr.Judyma  LOL

- a wracajac do Topic - moze KB nie czyta bo ma inne sprawy na bankowej glowie ?
http://www.forbes.pl/artykuly/sekcje/aktualnosci-gpw/po-zapowiedzi-fuzji-- akcje-kb-w-gore-- bz-wbk-w-dol,24658,1

Data: 2012-02-28 17:50:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Waldek" jiij3h$e40$1@node2.news.atman.pl

A kim są judyści? Nie interesuję się polityką.

Ok - wyrazilem sie nieprecyzyjnie poprzez "skrot myslowy"
i mozliwe ze stworzylem neologizm ? od dr.Judyma  LOL

Ha!! Judymiści!! [nigdy bym nie wpadł na to rozwiązanie] Trzeba tak było od razu!

- a wracajac do Topic - moze KB nie czyta bo ma inne sprawy na bankowej glowie ?

Może.

http://www.forbes.pl/artykuly/sekcje/aktualnosci-gpw/po-zapowiedzi-fuzji-- akcje-kb-w-gore-- bz-wbk-w-dol,24658,1

Mnie to tak sobie interesuje. Zrezygnowałem w BZ WBK z RORu.
Widzę, że wrócę do BZ WBK? A do KB kiedyś trafiłem z PBI czy
jakoś tak. A ten PBI wyrósł z NBP.

Pewnie już pisałem... Idę ulicą Warszawską, widzę twarde,
metalowe drzwi... Byłem tam (wewnątrz) nieraz, gdy był to NBP.

(teraz już wiem, dlaczego moja matka tam nie chce mieć konta)

Idę i myślę sobie -- żaden bank mi nie oparł się.
Te drzwi także zostaną otworzone przede mną.
Ale jak? Toż to NBP!!! No i wypączkował PBI z NBP.
I założyłem tam konta. :)

Data: 2012-02-24 16:41:48
Autor: Tercet
KB nie czyta tego, co do niego ślę?
moze boja sie swirow ;-)

Data: 2012-02-24 18:27:30
Autor: witrak()
KB nie czyta tego, co do niego ślę?
Tercet <tercet@gmail.com> wrote on 2012-02-24_16:41
moze boja sie swirow ;-)
Co do świrów, których banki się boją to nie wiem, ale co do tego,
że na tej liście nie lubią dupków, to pewne :-|

witrak()

Data: 2012-02-24 23:10:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Tercet" 4f47afab$0$1212$65785112@news.neostrada.pl

moze boja sie swirow ;-)

Wejdź do banku i otwarcie powiedz im, aby nie lękali się Ciebie.

Data: 2012-02-24 23:53:53
Autor: Tercet
KB nie czyta tego, co do niego ślę?
siurdak

Data: 2012-03-06 14:08:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Eneuel Leszek Ciszewski" ji65t7$8po$1@inews.gazeta.pl

[...]

     Wysłano   05/03/2012

     Proszę o kontakt z konsultantem Tele KB pod numerem telefonu
     0801 369 369( NAST PROSZE WYBRAC 2) Na Pana życzenie w ciągu
     dwóch dni roboczych zostanie podstawione okno umożliwiające
     migrację na nowy sposób autoryzacji.

Okno dowieziono... Nie -- podstawiono... Okazuje się,
że nie mam ,,pakietowania'' w telefonie. Wszelkie próby
upakietowienie spełzły na niczym.

Token ściągnąłem ,,na komputer'', skopiowałem do telefonu, tam odpaliłem,
token przyjmuje 8 cyfr kodu aktywacyjnego z 16 cyfr, jakie ma przyjąć. Co
więcej -- chyba ten token zechce pogadać ze światem, co bez pakietowania
raczej nie uda się.

Mego postu

  JADowitw plemię JARkowe...

wysłanego dzisiaj na grupy -- nie widzę.

-=-

Ktoś ma jakieś pomysły?

Data: 2012-03-14 01:50:10
Autor: Krystek
[...]

Zapomniałeś dopisać: z uszanowaniem, uniżenie pokornie proszący LC ;)

BP, NMSP

--
http://www.krystek.art.pl/

KB nie czyta tego, co do niego ślę?