Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   KB nie czyta tego, co do niego ślę?

KB nie czyta tego, co do niego ślę?

Data: 2012-03-06 14:08:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KB nie czyta tego, co do niego ślę?

"Eneuel Leszek Ciszewski" ji65t7$8po$1@inews.gazeta.pl

Takimi oto słowy zwróciłem się do KB, ale na razie nie mam odpowiedzi na te słowa....

   Wysłano   22/02/2012


   Co mam uczynić, aby otrzymać token na telefon komórkowy wraz
   z konsekwencjami tegoż otrzymania? Po zalogowaniu nie otrzymuję
   wiadomego komunikatu o możliwości przejścia na token.


     Wysłano   05/03/2012


     Proszę o kontakt z konsultantem Tele KB pod numerem telefonu
     0801 369 369( NAST PROSZE WYBRAC 2) Na Pana życzenie w ciągu
     dwóch dni roboczych zostanie podstawione okno umożliwiające
     migrację na nowy sposób autoryzacji.

Okno dowieziono... Nie -- podstawiono... Okazuje się,
że nie mam ,,pakietowania'' w telefonie. Wszelkie próby
upakietowienie spełzły na niczym.

Token ściągnąłem ,,na komputer'', skopiowałem do telefonu, tam odpaliłem,
token przyjmuje 8 cyfr kodu aktywacyjnego z 16 cyfr, jakie ma przyjąć. Co
więcej -- chyba ten token zechce pogadać ze światem, co bez pakietowania
raczej nie uda się.

Mego postu

  JADowitw plemię JARkowe...

wysłanego dzisiaj na grupy -- nie widzę.

-=-

Ktoś ma jakieś pomysły?

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

KB nie czyta tego, co do niego ślę?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona