KB, nowe konto

Data: 2011-05-28 13:00:42
Autor: Pendrive
KB, nowe konto
Witam!
Czy majac w KB konto oszczednosciowe moge te nowe konto ror zalozyc?
Z tego co wiem z=to jezeli posiadam ror stary to nie moge
zamknac i otworzyc tego nowego konta, a jak to wyglada w przypadku oszczednosciowego,
i drugie pytanie czy jezeli brak jest wplywu na rachunek, a nie mam debetowej karty to jest jakas oplata za konto
(ze wynosi wtedy 0% oprocentownie to wiem)

P.

Data: 2011-05-28 16:45:29
Autor: ±ćęłń
Nowe konto, stary gówniany interfejs KB24.
A po co Ci konto z tak gównianym XX-wiecznym interfejsem internetowym?

-- -- -
Witam!

--

KB, nowe konto