KB wypluł mi 20 PLN !

Data: 2009-07-27 21:36:18
Autor: Mithos
KB wypluł mi 20 PLN !
Bankomat Kredyt Banku wypłacił mi 20 PLN. Co dziwne do wyboru były tylko wielokrotności kwoty 20 PLN. Wypłacałem MC PayPass Alior. Na 99% jestem przekonany, że gdy wypłacałem debetową Maestro Alior to do wyboru była wielokrotność 50 PLN. Czy to w ogóle jest możliwe ?

--
Mithos

Data: 2009-07-27 21:39:51
Autor: MK
KB wypluł mi 20 PLN !
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h4kvld$40u$1news.onet.pl...
[...]

Bankomaty KB od zawsze maja banknoty 20pln. 50pln tez maja.

MK

Data: 2009-07-27 22:34:17
Autor: RobertS
KB wypluł mi 20 PLN !

[...]

i 100zł też mają ;-)

RobertS

Data: 2009-07-27 23:32:10
Autor: MHC Mega
KB wypluł mi 20 PLN !
RobertS wrote:

> [...]

i 100zł też mają ;-)

Chyba że się im akurat skończą i zostaną same 20,-

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-07-28 20:25:30
Autor: mx
KB wypluł mi 20 PLN !
> Bankomaty KB od zawsze maja banknoty 20pln. 50pln tez maja.
i 100zł też mają ;-)
Chyba że się im akurat skończą i zostaną same 20,-

Wiele innych np. Pekao, PKO, BGŻ, Alior, spółdzielcze, nie mówię że wszystkie, też ma 20-tki, a nawet 10-tki. Na ekranie widać tylko PLN 50 i wielokrotności. Trzeba wpisać swoją kwotę i wypłacą tyle ile potrzeba

KB wypluł mi 20 PLN !