KB zdziwienie

Data: 2009-09-28 16:39:42
Autor: Tata
KB zdziwienie
Potrzebowałem pilnie wydruk wykonanego przelewu w zleceniu stałym, tak od ręki, toteż udałem się do siedziby KB. Pani za ladą poinformowała mnie, że oczywiście tak, ale to kosztuje 10,00 pln za jedną wydrukowaną stronę. Z kolei ja poinformowałem, że oczywiście nie, ocalając swoje 10,00 pln. W Aliorze, taki wydruk to 6,00 pln (też drogo!). Jutro poinformuję KB, iż było mi miło, ale się skończyło. Po wielu latach korzystania z usług KB, bez żalu uwolnię ten bank od trudów prowadzenia mojego konta. W centrum miasta, w zasięgu wzroku, ma swoje siedziby 10 innych banków.

Z poważaniem
MJ

Data: 2009-09-28 16:56:33
Autor: kris
KB zdziwienie

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:h9qhs5$2c5$1news.dialog.net.pl...
mojego konta. W centrum miasta, w zasięgu wzroku, ma swoje siedziby 10
innych banków.

Które też instytucjami charytatywnymi nie są i na zdobycie Twoich 10zł znajdą sposób.

A takie opłaty za DODATKOWE wydruki, potwierdzenia, opinie itp uwazam za jak najbardziej słuszne i zasadne.

Krzysiek

Data: 2009-09-28 17:05:35
Autor: SQLwysyn
KB zdziwienie
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9qir2$it$1news.onet.pl...

A takie opłaty za DODATKOWE wydruki, potwierdzenia, opinie itp uwazam za jak najbardziej słuszne i zasadne.

Coz, zaburzenia ujawniaja sie w rózny sposób...

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-09-28 18:41:55
Autor: Valdi.Pavlack
KB zdziwienie
"kris" news:h9qir2$it$1news.onet.pl

A takie opłaty za DODATKOWE wydruki, potwierdzenia, opinie itp uwazam za
jak
najbardziej słuszne i zasadne.

OK, ale czy rzeczywiście wydrukowanie kartki papieru + wysiłek jaki włoży to
panienka z bankowego okienka + zużycie tonera w drukarce, po doliczeniu
"marży" banku jest warte 10 zł? :) No bez jaj :)

Data: 2009-09-28 20:52:58
Autor: Kris
KB zdziwienie

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h9qo6c$8kn$1news.interia.pl...
[...]

Kwota jest jaka jest. ale chodzi mi o to ze to 10zł nie jest w jakiś sposob obowiazkową oplatą. To jest opłata za DODATKOWE rzeczy. Taki dokument klient mógł za darmo wydrukować z netu.
10zł to jest kwota zaporowa. Bankowi widać nie zależy na klientach tego typu. Pare lat temu pamietam KB zlikwidował kolejki przed kasami wprowadzajac opłaty za rachunki TV kablowej na poziomie chyba 15zł.
To samo teraz zrobił kilka miesiecy temu Skokstefczyka- opłata za przelew zlecony w kasie przez "nieczłonka"to 15zl. Członkowie Skok płacą od 99gr(przez net za darmo). Millenium tez chyba za wpłaty gotowkowe na konta zewnetrzne ma zaporowe opłaty
Takie prowizje zmniejszają kolejki w oddziałach i poprawiaja komfort obsługi pozostałych klientów.

Kris

Data: 2009-09-28 21:44:52
Autor: Tata
KB zdziwienie
Taki dokument klient mógł za darmo wydrukować z netu.

Czytaj ze zrozumieniem "Potrzebowałem pilnie wydruk wykonanego przelewu w zleceniu stałym, tak od ręki...".

>Bankowi widać nie zależy na klientach tego typu.

A konkretnie, bez wypisywania impertynenckich farmazonów?

>Takie prowizje zmniejszają kolejki w oddziałach i poprawiaja komfort obsługi pozostałych klientów.

Tak? Specjalnością tego banku jest zmniejszanie ilości pracowników, co z pewnością przekłada się na "komfort obsługi pozostałych klientów". Kim są ci "pozostali klienci"? Bardzo oryginalny sposób myślenia, tak sprzed 40 lat.

Bez poważania
MJ

Data: 2009-09-29 08:58:18
Autor: kris
KB zdziwienie

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:h9r3o9$d7m$1news.dialog.net.pl...
Taki dokument klient mógł za darmo wydrukować z netu.

Czytaj ze zrozumieniem "Potrzebowałem pilnie wydruk wykonanego przelewu w zleceniu stałym, tak od ręki..."

I dlatego że potrzebowałeś pilnie i od ręki to chcieli Cie za wydruk skasować.

>Bankowi widać nie zależy na klientach tego typu.

A konkretnie, bez wypisywania impertynenckich farmazonów?

Ale to nie farmazony. Taka jest polityka wiekszości banków.
Chcąc zmniejszać kolejki przed kasami podnoszą opłaty za przelewy zlecane w kasach, wprowadzaja opłaty za wypłate gotówki w kasach(tym samym kierujac klienttów do bankomatów).
Zauważ że banki nie starają sie konkurować z agencjami typu grosik itp. Bankom nie zależy na klientach robiacych opłaty w okienku. Bankom zalezy na klientach robiących stałe zlecenia, mających wpływy na konto aktywnie uzywających kart,  itp.
Obsługa kasowa jest kosztowna.

> [...]
Tak? Specjalnością tego banku jest zmniejszanie ilości pracowników, co z pewnością przekłada się na "komfort obsługi pozostałych klientów". Kim są ci "pozostali klienci"? Bardzo oryginalny sposób myślenia, tak sprzed 40 lat.

Wprostr przeciwnie.
Wizyty w bankach, papierowe wyciagi, płatności w kasach itp to myslenie z przed 40lat
Dzisiaj można prawie całkowicie zrezygnować z wizyt w bankach. Są elektroniczne kanały dostepu.
A kto woli tradycyjna bankowowść to musi za ten "komfort" zapłacić.
A klient głosuje i tak nogami. Ty byłeś niezadowolony i zrezygnowałeś. I ok. Twoje prawo. Wolny rynek.

Krzysiek

Data: 2009-09-29 09:05:21
Autor: MHC Mega
KB zdziwienie
kris wrote:

wprowadzaja opłaty za wypłate gotówki w kasach

A nie jest tak że wypłaty musza być za darmo?

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-09-29 06:46:36
Autor: xbartx
KB zdziwienie
Dnia Mon, 28 Sep 2009 18:41:55 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

OK, ale czy rzeczywiście wydrukowanie kartki papieru + wysiłek jaki
włoży to panienka z bankowego okienka + zużycie tonera w drukarce, po
doliczeniu "marży" banku jest warte 10 zł? :) No bez jaj :)

Chodzi chyba bardziej o to, żeby cena była na tyle wysoka i zachęcała do wydruku w domu/pracy reasumując aby nie robić kolejek pod kasą z osób, które chcą sobie jedną stronę wydrukować.
Pomijam już autora wątku, który pilnie potrzebowała wydruk i zamiast zrobić to w domu/pracy od ręki to poleciał do oddziału i się jeszcze dziwi, że własnej TOiP nie zna ;)

Data: 2009-09-29 09:06:48
Autor: MHC Mega
KB zdziwienie
Valdi.Pavlack wrote:

OK, ale czy rzeczywiście wydrukowanie kartki papieru + wysiłek jaki
włoży to panienka z bankowego okienka + zużycie tonera w drukarce, po
doliczeniu "marży" banku jest warte 10 zł? :) No bez jaj :)

Nie. 10zł to opłata za to że panienka czeka pon-pt czy się komuś raz do
roku nie zachce coś wydrukować.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-09-28 19:02:59
Autor: glang
KB zdziwienie
[...]

niedawno był mój wątek o KB. mnie saksowali za zaświadczenie o spłaconym kredycie hipotecznym 50 zł :)
teraz jak zlikwidowałem konto zaproponowali możliwość zniesienia opłat za wpłaty na konto które u mnie przebrały miarkę :)
pzdr
GL

KB zdziwienie