KB zdziwienie

Data: 2009-09-28 19:02:59
Autor: glang
KB zdziwienie
Potrzebowałem pilnie wydruk wykonanego przelewu w zleceniu stałym, tak od ręki, toteż udałem się do siedziby KB. Pani za ladą poinformowała mnie, że oczywiście tak, ale to kosztuje 10,00 pln za jedną wydrukowaną stronę. Z kolei ja poinformowałem, że oczywiście nie, ocalając swoje

niedawno był mój wątek o KB. mnie saksowali za zaświadczenie o spłaconym kredycie hipotecznym 50 zł :)
teraz jak zlikwidowałem konto zaproponowali możliwość zniesienia opłat za wpłaty na konto które u mnie przebrały miarkę :)
pzdr
GL

KB zdziwienie