KBtoken

Data: 2011-10-17 20:11:11
Autor: glang
KBtoken
udało się komuś zainstalować?
warto zmieniać??
kod dostałem ale niestety SMSa z linkiem do pobrania programu już nie.
i tak się zastanawiam czy warto bo jak ma działać jak teraz to chyba dziękuję :)

pzdr
GL

Data: 2011-10-17 11:17:53
Autor: Zyga
KBtoken
On 17 Paź, 20:11, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:
warto zmienia ??

ale co zmieniać?

kod dosta em ale niestety SMSa z linkiem do pobrania programu ju nie.

musisz mieć aktywne zezwolenie na odbieranie wiadomości PUSH. Poszukaj
w opcjach telefonu.

Data: 2011-10-17 21:21:01
Autor: glang
KBtoken
warto zmienia ??
ale co zmieniać?

hasła paierkowe na tokenowe :)

kod dosta em ale niestety SMSa z linkiem do pobrania programu ju nie.
musisz mieć aktywne zezwolenie na odbieranie wiadomości PUSH. Poszukaj w opcjach telefonu.

poszukałem. włączyłem otrzymywanie reklam i wiadomości anonimowych i dalej nic
no i okazało się niestety że mojego telefonu nie ma na liście urządzeń na których to bedzie działało. jakieś iphone, androidy nawet alcatele są a widnowsa nie ma :)

pzdr
GL

Data: 2011-10-18 09:45:51
Autor: Zyga
KBtoken
W dniu 2011-10-17 21:21, glang pisze:
warto zmienia ??
ale co zmieniać?

hasła paierkowe na tokenowe :)

a to nie wiem, od zawsze mam token w komórce

[...]

po włączeniu wiadomości push musiałem ponownie poprosić w oddziale o wysłanie smsa z linkiem do tokena

no i okazało się niestety że mojego telefonu nie ma na liście urządzeń
na których to bedzie działało. jakieś iphone, androidy nawet alcatele są
a widnowsa nie ma :)

a szukałeś w necie info na ten temat? chociaż w archiwum grupy?

pzdr
Zyga

Data: 2011-10-18 09:53:49
Autor: glang
KBtoken
a szukałeś w necie info na ten temat? chociaż w archiwum grupy?

usługa weszła w życie wczoraj
myslisz że w archiwum już była :))???
pzdr
GL

Data: 2011-10-19 09:29:44
Autor: Zyga
KBtoken
W dniu 2011-10-18 09:53, glang pisze:
a szukałeś w necie info na ten temat? chociaż w archiwum grupy?

usługa weszła w życie wczoraj

Chyba Cię nie zrozumiałem. Myślałem że pytasz o token GSM Kredyt Banku, (który działa od dawien dawna). Jeśli nie to sorry za zamieszanie, ale KBtoken tak mi się skojarzył.

Zyga

Data: 2011-10-17 21:26:58
Autor: marfi
KBtoken
Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:9b112436-8f2b-4e54-b861-61a65aee1d3au2g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Czyli zgoda na odbieranie spamu (smieci) jest konieczna aby korzystać z ułsug jakiegoś  śmieć-banku?
Jakis żart?

--
marfi

Data: 2011-10-17 22:47:42
Autor: Borys Pogoreło
KBtoken
Dnia Mon, 17 Oct 2011 21:26:58 +0200, marfi napisał(a):

Czyli zgoda na odbieranie spamu (smieci) jest konieczna aby korzystać z ułsug jakiegoś  śmieć-banku?
Jakis żart?

 Doczytaj może co to jest WAP Push zanim zaczniesz stękać.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-10-19 08:10:03
Autor: Konfabulator
KBtoken
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
> Czyli zgoda na odbieranie spamu (smieci) jest konieczna aby korzystać z > ułsug jakiegoś  śmieć-banku?
> Jakis żart?

 Doczytaj może co to jest WAP Push zanim zaczniesz stękać.

W zasadzie dużo się nie pomylił, bo w większości dostajesz tą drogą oferty
pobierania rozebranych panienek za jedynie 19 zł netto, więc się tę opcję
włącza w oddziale, czeka na SMS z linkiem do aplikacji i szybko wyłącza.

--

KBtoken