KC-1388

Data: 2018-11-17 04:30:25
Autor: Marcin Debowski
KC-1388
Ciekawa historia sprzed paru dni, na szczęście zakończona szęśliwie. Chyba cud że się nie rozwalili. Prawie zupełna utrata sterowności odzyskana częściowo po przejściu (na ile się dało) na sterowanie ręczne (z pominięciem flight control module (FCM)) http://avherald.com/h?article=4c04438e

--
Marcin

Data: 2018-11-17 05:46:51
Autor: Shrek
KC-1388
[...]

Jest na youtubie zapis z live ATC nałożony na FR24. Aż ciarki po plecach przechodzą. Ja zwróciłem uwagę, że o ile ATC była "średnio" pomocna, to polot Bullet 21 (F16) zrobił lepszą robotę niż kontrolerzy - dpoiero pod koniec całej akcji któryś na 100 pytanie o wektor nad ocean wspommniał pilotom, ze kręcą cały czas w lewo. Wiem, że łatwo oceniać za biurka, ale przecież widać było, że nie zdają sobie sprawy w którym kierunku lecą i że cały czas skręcają, więc podawanie im w kółko wektorów jest trochę bez sensu.

Shrek

KC-1388