KC, reklamacja telefonu SE

Data: 2010-11-04 12:55:32
Autor: Bartosz
KC, reklamacja telefonu SE
Czy to prawda, że w świetle obowiązującego prawa KC jest nieskończona ilość napraw tego samego elementu ?
Telefon już był kilka razy w serwisie i cały czas choruje na tą samą chorobę a pobyty w seriwsie pomaga jedynie na ok 2 tygodnie, potem dalej dzieje się to samo.

Pani z seriwsu mi podpowiada, że mogę ew wystapić o wymianę telefonu na podstawie niezgodności telefonu z umową.
Telefon pójdzie wtedy na ekspertyzę laboratoryjną.

Niedługo skończy się gwarancja, więc pytam czy jedyne miejsce dla tego telefonu to kosz na smieci?

Data: 2010-11-04 13:00:35
Autor: Liwiusz
KC, reklamacja telefonu SE
W dniu 2010-11-04 12:55, Bartosz pisze:
[...]

   Pytasz o KC, niezgodność, czy gwarancję? Zdecyduj się, a wówczas będzie można udzielić odpowiedzi. Bo każda z tych dróg jest inna.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-05 10:31:22
Autor: Herald
KC, reklamacja telefonu SE
Dnia Thu, 4 Nov 2010 12:55:32 +0100, Bartosz napisał(a):

Pani z seriwsu mi podpowiada, że mogę ew wystapić o wymianę telefonu na podstawie niezgodności telefonu z umową.

Czy ten serwis to jeden podmiot, związany ze sprzedawcą?
Bo "niezgodność" zgłaszasz sprzedawcy a nie reklamujesz go i oddajesz do
serwisu.

Telefon pójdzie wtedy na ekspertyzę laboratoryjną.

LOL
A niech sprzedawca sobie robi z nim co chce :)))
Może go nawet powiesić na ścianie :)
To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od wad, czy
naprawiona. W ostateczności - zwrot kasy.
Skoro już tyle razy był w naprawie z powodu tego samego powodu - to wymiana
na nowy telefon lub zwrot kasy, argumentując to po prostu "bublem" (o ile
te problemy techniczne ma cała rodzina tych telefonów).

Data: 2010-11-05 11:18:37
Autor: Konrad
KC, reklamacja telefonu SE

Użytkownik "Herald" <herald@onet.eu> napisał w wiadomości news:2mx1z9dib7g$.i8xw3zxy6ujo.dlg40tude.net...

To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od wad, czy
naprawiona. W ostateczności - zwrot kasy.

Bzdura.

K.

Data: 2010-11-05 14:25:13
Autor: Herald
KC, reklamacja telefonu SE
Dnia Fri, 5 Nov 2010 11:18:37 +0100, Konrad napisał(a):

To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od wad, czy
naprawiona. W ostateczności - zwrot kasy.

Bzdura.

ROTFL

Data: 2010-11-05 14:34:25
Autor: Herald
KC, reklamacja telefonu SE
Dnia Fri, 5 Nov 2010 11:18:37 +0100, Konrad napisał(a):

To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od wad, czy
naprawiona. W ostateczności - zwrot kasy.

Bzdura.

Fajnie że się przedstawiłeś, ale wróćmy do sedna wątku :)

//Wybór konkretnego roszczenia w ramach sekwencji - naprawa lub wymiana -
należy do kupującego. http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139#2
//

//
Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo
wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa
wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas
żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam
zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody.
Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie
jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni. http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390
//

//
Stosownie do treści art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej, jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową kupujący
może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną
naprawę albo wymianę na nowy.

Roszczenie o naprawę towaru lub jego wymianę na nowy jest podstawowym
roszczeniem konsumenta w przypadku zaistnienia "wadliwości" towaru.
Skorzystanie natomiast przez kupującego z uprawnienia do żądania obniżenia
ceny lub z prawa odstąpienia od umowy ma charakter wyjątku i jest
uwarunkowane szeregiem okoliczności. http://www.finanseosobiste.pl/artykuly/roszczenia-konsumenta-z-tytulu-niezgodnosci-towaru-z-umowa.html
//

or more....
http://www.google.pl/#hl=pl&biw=1440&bih=692&q=Roszczenia+konsumenta+z+tytu%C5%82u+niezgodno%C5%9Bci+towaru+z+umow%C4%85&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=ffdee2be4ac63c1c

Dobra, nie będę cię więcej szkolił ;)
Powiedz teraz co masz na swoją bzdurę?

Data: 2010-11-08 09:31:33
Autor: Konrad
KC, reklamacja telefonu SE

Użytkownik "Herald" <herald@onet.eu> napisał w wiadomości news:1sw4ww132mnw7$.1kds0xs9sqyiw$.dlg40tude.net...
[...]

Cytowanie bezsensownych komentarzy opartych na zasadzie "dałabym ci chleba z masłem alem go zjadła" nie zwalnia z obowiązku logiczmego myślenia a jeżeli takowym nie dysponujemy to przynajmniej przeczytania kilu rozstrzygnięć sądowych w podobnych sprawach. Bzdura napisana przez kogo innego nadal niestety pozostaje bzdurą.

K.

KC, reklamacja telefonu SE