KC, reklamacja telefonu SE

Data: 2010-11-04 13:00:35
Autor: Liwiusz
KC, reklamacja telefonu SE
W dniu 2010-11-04 12:55, Bartosz pisze:
Czy to prawda, że w świetle obowiązującego prawa KC jest nieskończona ilość
napraw tego samego elementu ?
Telefon już był kilka razy w serwisie i cały czas choruje na tą samą chorobę
a pobyty w seriwsie pomaga jedynie na ok 2 tygodnie, potem dalej dzieje się
to samo.

Pani z seriwsu mi podpowiada, że mogę ew wystapić o wymianę telefonu na
podstawie niezgodności telefonu z umową.
Telefon pójdzie wtedy na ekspertyzę laboratoryjną.

Niedługo skończy się gwarancja, więc pytam czy jedyne miejsce dla tego
telefonu to kosz na smieci?

   Pytasz o KC, niezgodność, czy gwarancję? Zdecyduj się, a wówczas będzie można udzielić odpowiedzi. Bo każda z tych dróg jest inna.

--
Liwiusz

KC, reklamacja telefonu SE