KD + stereo (budzet ok. 20000pln)

Data: 2009-09-18 18:41:41
Autor: Mrqs
KD + stereo (budzet ok. 20000pln)
Witam,

Przymierzam sie do kupna KD, jednak glownie zalezy mi na odtwarzaniu muzyki - zarowno z CD (stereo) jak i koncertow z DVD lub BR.
Po przejrzeniu miliona stron ze sprzetem, kilkunastu rozmowach mam kompletny metlik w glowie co wybrac.

Proponowano mi Denona 3310 lub PMA 1500ae plus AV 2309 ale po przeczytaniu recenzji i opinii ludzi chyba tego nie wezme.

Budzet to ok. 20000, pokoj 22m.

Napalilem sie na Arcama AVR 600 plus KEFy XQ40 lub Monitory GS60. Tyle, ze te zestawy wylatuja mocno poza moj budzet (tyle to jeszcze moglbym, ale braknie na satelity...)  :(

Ale moze warto lyknac tego Arcama (moge go miec ponad 3000 taniej niz w sklepach) i kupic jakies gorsze kolumny plus satelity? Jakie?

A moze Yamaha v3900 plus jakies glosniki? Jakie? B&W seria cm? Naprawde nie mam pojecia.

Zestaw powinien miec duza dynamike (muzyka glownie rockowa, jazzowa, metal, blues, zero powaznej), dobre basy, no, po prostu ma "sam grac ".

Moze jeszcze jest cos co przeoczylem? Inne, dobre zestawienie?

Bede wdzieczny za kazda rade czy informacje.

Mrqs

KD + stereo (budzet ok. 20000pln)