KDP, LOK, patofizjologia i takie tam rozważania...

Data: 2009-09-08 17:00:00
Autor: Mania
KDP, LOK, patofizjologia i takie tam rozważania...
Szanowni koledzy. Chciałbym poruszyc pewien drazniący mnie temat. Może ktoś się orietuje, dlaczego w KDP CMAS chcąc zrobić P3 muszę ukończyć "koniecznie" kurs "patofizjologi" który muszę zrobić w jedynie słusznym miejscu tj w
Gdyni. Ale to naprawde jest bardzo fajny kurs, sporo naprawde przydatnej wiedzy, sporo radochy (w komorze). Ja nie zaluje, ze na nim bylam (nie jestem P3, pojechalam na ten kurs wylacznie dla wlasnej wiedzy - moja organizacja go nie wymaga). Prawda jest natomiast, ze moglyby sie odbywac troche czesciej - bo 3 - 4 kursy w roku to troche za malo. Aaa i nie musisz placic za hotel - na moim kursie wszyscy mieszkalismy w prywatnych kwaterach w okolicy szpitala. Za smieszne pieniadze. Mania

--

KDP, LOK, patofizjologia i takie tam rozważania...