KDP, LOK, patofizjologia i takie tam rozważania...

Data: 2009-09-08 19:29:02
Autor: Włodzimierz Kołacz
KDP, LOK, patofizjologia i takie tam rozważania...

Użytkownik "centaur000" <centaur000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c17.00000101.4aa64c21newsgate.onet.pl...
Szanowni koledzy.
Chciałbym poruszyc pewien drazniący mnie temat. Może ktoś się orietuje,
dlaczego w KDP CMAS chcąc zrobić P3 muszę ukończyć "koniecznie"
kurs "patofizjologi" który muszę zrobić w jedynie słusznym miejscu tj w Gdyni.

To po co uparłeś się robić akurat ten kurs? Nie masz innych możliwości uzyskiwania większej kompetencji w nurkowaniu? Zrób w innej federacji kurs odpowiedniego poziomu a na zajęcia z fizjopatologii warto pojechać dla samego siebie.

Pozdrawiam Włodek
CIACH
Proszę szanownych kolegów o wyjasnienie, a jeżeli kogoś tym postem uraziłem to
przepraszam...

Pozdr.

--

KDP, LOK, patofizjologia i takie tam rozważania...