KDP, LOK, patofizjologia i takie tam rozważania ...

Data: 2009-09-08 14:38:03
Autor: kama
KDP, LOK, patofizjologia i takie tam rozważania ...
zrób to dla siebie chłopaku, jechałam z Wro na pato...naprawdę
warto...
albo tak jak pisze Włodek Kołacz, zrób coś innego, co nie wymaga
pato...
a potem..." zrób to dla siebie chłopaku, jechałam z Wro na
pato...naprawdę warto"
pzdr
kama
P.S.krócej kurs???  pewnie, że mogło być bez ostatniego dnia... ale
dziękuję Chłopakom  z KOMH z ostatniego dnia kursu :) pamiętam o nim
każdego dnia...jadę do pracy, słyszę przejeżdżającą karetkę...wiem,
że
"powinnam wiedzieć" co z tym zrobić...
a nurkowo jest nurkowo "pp"...mam nadzieję, że nie zawiodę swoich
parturów i na to liczę z ich srony...na "świadomość"!!

KDP, LOK, patofizjologia i takie tam rozważania ...