KE-35%, PiS-33%

Data: 2019-03-13 01:14:30
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%
Wiosna 11%, K15 7%, reszta pod progiem. Kantar Millward Brown dla "Gazety Wyborczej".
http://wyborcza.pl/7,75398,24542566,przelomowy-eurosondaz-wyborczej-koalicja-wygrywa-z-pis-35-33.html

--
Bruno

Data: 2019-03-13 09:51:15
Autor: Zenek Kapelinder
KE-35%, PiS-33%
Masz wyniki dla niewyborczej gazety?

Data: 2019-03-13 11:14:29
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%
W dniu środa, 13 marca 2019 17:51:17 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Masz wyniki dla niewyborczej gazety?

https://www.wnp.pl/parlamentarny/sondaze/sondaz-zjednoczona-prawica-i-koalicja-europejska-z-rowna-liczba-mandatow-w-parlamencie-europejskim,445.html

KE-38,5%
PiS-39,7%
Wiosna-6,5%
K15-5,1%

--
Bruno

Data: 2019-03-13 11:31:54
Autor: Zenek Kapelinder
KE-35%, PiS-33%
PTWP, o takiej prasie raczej nie slyszalem. Jakas zrobiona przez szwabow?

Data: 2019-03-13 12:05:45
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%
W dniu środa, 13 marca 2019 19:31:56 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
PTWP, o takiej prasie raczej nie slyszalem. Jakas zrobiona przez szwabow?

Jakiś nerwowy Zenuś dziś jesteś. Prezydent Łodzi odwołali, czy co?

--
Bruno

Data: 2019-03-13 12:54:29
Autor: Zenek Kapelinder
KE-35%, PiS-33%
Zalozylem pizdziak nowy temat. Tam sie wykaz lotnoscia wieksza niz ma plyta chodnikowa.

Data: 2019-03-14 12:07:51
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%
W dniu środa, 13 marca 2019 20:54:30 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Zalozylem pizdziak nowy temat. Tam sie wykaz lotnoscia wieksza niz ma plyta chodnikowa.

Coś ty taki nerwowy Zenuś? Masz nowy sondaż na uspokojenie:
"PiS wygrywa z wynikiem 40 proc. Koalicja Europejska pięciu partii może liczyć na 38 proc. Próg przekroczy jeszcze Wiosna Roberta Biedronia (7 proc). Na granicy 5 proc. jest Kukiz'15."

https://www.rp.pl/Wybory-do-PE/190319648-Sondaz-PiS-juz-nie-dominuje.html

--
Bruno

Data: 2019-03-14 20:46:45
Autor: Lord Donald
KE-35%, PiS-33%
Wiosna 11%, K15 7%, reszta pod progiem. Kantar Millward Brown dla "Gazety Wyborczej".
http://wyborcza.pl/7,75398,24542566,przelomowy-eurosondaz-wyborczej-koalicja-wygrywa-z-pis-35-33.html

Coś cienko jak na sondaż robiony wśród czytelników wyborczej. Liczyłem że POsrańcy w sondażu robionym wśród czytelników tej gazety będą mieli aż 150%, a tu bach, nawet ci co jeszcze ten chłam czytają nie za bardzo chcą już głosować na POsrańców i ich tęczowe koalicje.

Data: 2019-03-14 12:52:23
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%
W dniu czwartek, 14 marca 2019 20:46:49 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> Wiosna 11%, K15 7%, reszta pod progiem. Kantar Millward Brown dla "Gazety Wyborczej".
> [...]

Ano cienko. 40 mld rozdane, a poparcie leci.

--
Bruno

Data: 2019-03-14 21:04:38
Autor: Lord Donald
KE-35%, PiS-33%
[...]

No tak u czytelników wyborczej. Ale zdaje mi się że jednak PO jeszcze nie dawno miało tam poparcie 100%, oj coś te tęczowe koalicje na zdrowie wam nie wychodzą. Jak widać nawet i wasi wyznawcy POsrańców nie chcą być za bardzo rypani w dupę, nie wiem o co chodziło wam z tą pedalską koalicją, ale tolerancja do pedałów to jedno, ale nastawianie im dupy to drugie, nawet i taki tępak czytelnik GW trochę się zastanowi zanim nastawi kichy dla wyższej idei.

Data: 2019-03-14 13:22:51
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%
W dniu czwartek, 14 marca 2019 21:04:39 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
[Ciach bełkocik]
Trzy różne sondaże, a po "piątce Kaczyńskiego" ani śladu. A miało być zaorane...

--
Bruno

Data: 2019-03-14 21:39:38
Autor: A. Filip
KE-35%, PiS-33% ["KE = Komisja Europejska"? ;-) ]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Wiosna 11%, K15 7%, reszta pod progiem. Kantar Millward Brown dla "Gazety Wyborczej".
http://wyborcza.pl/7,75398,24542566,przelomowy-eurosondaz-wyborczej-koalicja-wygrywa-z-pis-35-33.html

A to KE to Komisja Europejska? :-)

Jak ktoś skojarzenia po tej linii nie wyłapał to albo jest to zamierzone
albo jest to koalicja partaczy.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-15 10:28:23
Autor: bytomir.torpeksowy
KE-35%, PiS-33%
W dniu środa, 13 marca 2019 09:14:32 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Wiosna 11%, K15 7%, reszta pod progiem. Kantar Millward Brown dla "Gazety Wyborczej".
http://wyborcza.pl/7,75398,24542566,przelomowy-eurosondaz-wyborczej-koalicja-wygrywa-z-pis-35-33.html

15.03.2019
Gdyby w marcu odbyły się wybory parlamentarne, 44 proc. osób deklarujących udział w wyborach poparłoby PiS, 20 proc. głosowałoby na PO, 5 proc. na Kukiz'15; progu wyborczego nie przekroczyłyby PSL i Wiosna, które uzyskałyby po 4 proc. głosów Więcej: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Polityka/Sondaz-CBOS.-Wybory-parlamentarne.-PiS-44-proc.-PO-20-proc

W sumie poprę chyba Jakubiaków Kórwinów i Braunów, tak dla równowagi
i jakiego folkloru u koryta.

Data: 2019-03-15 10:40:49
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%
W dniu piątek, 15 marca 2019 18:28:24 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
> [...]
Gdyby w marcu odbyły się wybory parlamentarne, 44 proc. osób deklarujących udział w wyborach poparłoby PiS, 20 proc. głosowałoby na PO, 5 proc. na Kukiz'15; progu wyborczego nie przekroczyłyby PSL i Wiosna, które uzyskałyby po 4 proc. głosów Więcej: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Polityka/Sondaz-CBOS.-Wybory-parlamentarne.-PiS-44-proc.-PO-20-proc

O! A od kiedy CBOS jest wiarygodny? OIDP to 2015 stanowczo nie był.

BTW fajnie, że zauważyli powstanie Koalicji Europejskiej.

--
Bruno

Data: 2019-03-15 11:05:43
Autor: Zenek Kapelinder
KE-35%, PiS-33%
To bylo badanie na okolicznosc wyborow do sejmu baranie. Koalicja Obywatelska ma szanse sie rozpasc przed wyborami do chujnijnego parlamentu.

Data: 2019-03-15 11:52:00
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%

Wiem, że na to liczycie. BTW w kwietniu zeszłego roku poparcie dla wg CBOS szybowało w górę, podczas gdy inne sondażownie pokazywały coś całkiem innego. https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1745570,1,jak-jest-z-tymi-sondazami.read Wniosek? Notowania PiS lecą na mordę.

--
Bruno

Data: 2019-03-15 13:03:45
Autor: Zenek Kapelinder
KE-35%, PiS-33%
Tym bardziej sie zdziwisz jesienia im bardziej teraz sam sie oszukujesz.

Data: 2019-03-15 13:09:15
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%
W dniu piątek, 15 marca 2019 21:03:47 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Tym bardziej sie zdziwisz jesienia im bardziej teraz sam sie oszukujesz.

Za to ty zdziwisz się już w maju. Zapewne równie mocno jak dziwiłeś się w październiku. :P

--
Bruno

Data: 2019-03-15 13:27:24
Autor: Zenek Kapelinder
KE-35%, PiS-33%
Maj mnie malo obchodzi.

Data: 2019-03-15 13:19:28
Autor: bytomir.torpeksowy
KE-35%, PiS-33%
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

O! A od kiedy CBOS jest wiarygodny? OIDP to 2015 stanowczo nie był.

Nie pierdol 73% dla de Bula było od Milłordów Brałnów czyli od twoich fumfli.

Data: 2019-03-15 14:16:12
Autor: Bruno Brunowski
KE-35%, PiS-33%
W dniu piątek, 15 marca 2019 21:19:29 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> O! A od kiedy CBOS jest wiarygodny? OIDP to 2015 stanowczo nie był..

Nie pierdol 73% dla de Bula było od Milłordów Brałnów czyli od twoich fumfli.

"Ankietowani - na pytanie o to, na kogo zagłosują w wyborach na prezydenta Polski - w pierwszej kolejności wymieniali Bronisława Komorowskiego, który uzyskał 65 proc. poparcia. (...) Na pytanie, kto wygra w wyborach prezydenckich w 2015 roku, 73 proc. ankietowanych odpowiedziało, że obecny prezydent, Bronisław Komorowski"
https://fakty.tvn24.pl/sondaze-dla-faktow-tvn-i-tvn24,106/sondaz-dla-faktow-tvn-komorowski-zdecydowanie-wygrywa-w-pierwszej-turze,505312.html

Łżeć to jednak też trzeba umieć Nocniczku.

--
Bruno

KE-35%, PiS-33%