KFA ?????

Data: 2009-03-29 20:25:59
Autor: Robert
KFA ?????
Witam,
Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
dziadostwo....
Pozdrawiam
Robi

Data: 2009-03-29 21:05:44
Autor: daro
KFA ?????
[...]

Cóż tu sądzić, ja pomontowałem w domu w 2005 roku baterie tego producenta i do dzisiaj działa wszystko ok.
--
D.

Data: 2009-03-29 21:11:09
Autor: Ann
KFA ?????

Użytkownik "Robert" <rogos7@wp.pl> napisał

Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
fabrykę produkowaną?

ja mam pozytywne doswiadczenia, przed KFA mialam niemieckie zwykle bateria z jakiejs marki sciaganej przez praktikera i z czesci zeszla powloka niklowa a bateria zlewozmywakowa sie wreszcie rozleciala. Wymienilam na takie same zwykle KFA i od 2 lat spokoj.

Data: 2009-03-29 21:23:54
Autor: Piotrek
KFA ?????
[...]

wg mnie bardzo dobra armatura, przynajmniej jesli chodzi o niezawodnosc :)
bo wzornictwo to juz inna sprawa zalezy kto co lubi.
w poprzenim mieszkaniu armatura KFA przezyla 8 lat bez problemu.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-30 00:08:31
Autor: rv
KFA ?????
w poprzenim mieszkaniu armatura KFA przezyla 8 lat bez problemu.

a po 8 latach?
wyprowadzka czy usterka?

Data: 2009-03-30 21:02:37
Autor: Piotrek
KFA ?????
a po 8 latach?
wyprowadzka czy usterka?

wyprowadzka :D
trzy baterie jak zyly tak zyja nadal ale juz ich nie obserwuje na codzien :D
dlatego o ich sprawnym dzialaniu napisalem w tym okresie:)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 22:24:20
Autor: brombel
KFA ?????
On 29 Mar, 20:25, "Robert" <rog...@wp.pl> wrote:
Witam,
Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
fabrykę produkowaną?

Są to niezłe baterie

Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
dziadostwo....

Te tańsze baterie też są produkowane w chinach np. JASPIS czy BARYT

Data: 2009-03-29 23:33:28
Autor: Chris
KFA ?????
Robert pisze:
[...]

Mam w łazience i w kuchni i na razie zero problemu. Mam też prysznic Grohe i nie widzę różnicy w działaniu.

Data: 2009-03-30 22:02:40
Autor: agent73
KFA ?????
On Sun, 29 Mar 2009 23:33:28 +0200, Chris <actchris@aster.pl> wrote:

Mam w łazience i w kuchni i na razie zero problemu. Mam też prysznic Grohe i nie widzę różnicy w działaniu.

Ale uwaga na wężyki! Te, które były dołączone do mojej baterii KFA,
były beznadziejnie słabe. Po czterech latach wymieniałem
profilaktycznie wszystkie w mieszkaniu i po zrobieniu "sekcji"
dosłownie rozleciały mi się w rękach! Guma była cała spękana i po
delikatnym wygięciu porobiły się dziury!!! Wolę nie myśleć co by było,
gdybym poczekał jeszcze z rok... może dwa... Wszystkie inne (Ferro i
jakieś hiszpańskie) były bez zarzutu i pewnie długo by jeszcze
wytrzymały.
--
A.

Data: 2009-03-30 23:17:03
Autor: Chris
KFA ?????
agent73 pisze:
[...]

Te od razu miałem inne bo potrzebowałem dłuższe :)

Data: 2009-03-31 20:34:58
Autor: agent73
KFA ?????
On Mon, 30 Mar 2009 23:17:03 +0200, Chris <actchris@aster.pl> wrote:

Te od razu miałem inne bo potrzebowałem dłuższe :)

Mimo wszystko uważam, że szanujący się producent armatury nie powinien
dołączać takiego szajsu, zwłaszcza że cena polskiego wężyka w detalu
nie przekracza 7 złotych, w hurcie na pewno jeszcze taniej...
--
A.

Data: 2009-03-30 11:09:04
Autor: McBeth
KFA ?????
ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
dziadostwo....
W porównaniu z Hansgrohe to niestety chinszczyzna i dziadostwo. Mam dwie KFA i 7 Hansgrohe. Nigdy więcej KFA.

Pzdr.
Adam

Data: 2009-03-30 21:03:14
Autor: Piotrek
KFA ?????
W porównaniu z Hansgrohe to niestety chinszczyzna i dziadostwo. Mam dwie KFA i 7 Hansgrohe. Nigdy więcej KFA.

z ciekawosci dlaczego?
w czym jest taka roznica?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-01 09:10:34
Autor: McBeth
KFA ?????
z ciekawosci dlaczego?
w czym jest taka roznica?
-mieszacze chodzą nieprecyzyjnie, trudno skasować luzy, w jednym na końcu dziwnie przeskakuje,
-perlatory to chyba mają tylko z nazwy (porównuję z perlatorem Hansgrohe Rubid)
-przy montażu czuje się niską dokładność wykonania,
-przełącznik prysznic/wylewka nie zapewnia szczelności wylewki przy użyciu prysznica.

Generalnie - wygląda to słabo (w porównaniu).

Pozdrawiam
Adam

Data: 2009-04-02 20:57:50
Autor: Adam Foton
KFA ?????
[...]

Rodzice mieli, mam i ja.

Niestety jedna z baterii po zostawieniu na niej na dluzej Cilitu w zelu stracila powloke niklowa :(
Ale kupilem taka sama - umywalkowa Nefryt, bo ma obracana wylewke. Wywalilem za to Cilit.

AF

Data: 2009-04-03 09:01:43
Autor: Kasia
KFA ?????

Niestety jedna z baterii po zostawieniu na niej na dluzej Cilitu w zelu
stracila powloke niklowa :(

Siostra tak załatwiła Hansgrohe....

Kasia

Data: 2009-04-03 09:09:12
Autor: Panslavista
KFA ?????
Użytkownik "Kasia" <ka_thyBEZ@TEGOgazeta.pl> napisał w wiadomości

> Niestety jedna z baterii po zostawieniu na niej na dluzej Cilitu w zelu
> stracila powloke niklowa :(

Siostra tak załatwiła Hansgrohe....

Kasia

Trzeba sobie kupić "Metal Cleaner" firmy Amway - bezpieczny zarówno wobec
pokryć galwanicznych jak i blach nierdzewnych typu Inox (chłodziarki,
kuchenki, zmywarki, zlewozmywaki), trwały połysk po użyciu.
Można też używać płynu myjącego ZOOM, tez Amwaya - doskonały - nawet smołę
zmywałem z wykładziny PCW w zakładzie pracy.

KFA ?????