KFA ?????

Data: 2009-03-30 11:09:04
Autor: McBeth
KFA ?????
ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
dziadostwo....
W porównaniu z Hansgrohe to niestety chinszczyzna i dziadostwo. Mam dwie KFA i 7 Hansgrohe. Nigdy więcej KFA.

Pzdr.
Adam

Data: 2009-03-30 21:03:14
Autor: Piotrek
KFA ?????
W porównaniu z Hansgrohe to niestety chinszczyzna i dziadostwo. Mam dwie KFA i 7 Hansgrohe. Nigdy więcej KFA.

z ciekawosci dlaczego?
w czym jest taka roznica?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-01 09:10:34
Autor: McBeth
KFA ?????
z ciekawosci dlaczego?
w czym jest taka roznica?
-mieszacze chodzą nieprecyzyjnie, trudno skasować luzy, w jednym na końcu dziwnie przeskakuje,
-perlatory to chyba mają tylko z nazwy (porównuję z perlatorem Hansgrohe Rubid)
-przy montażu czuje się niską dokładność wykonania,
-przełącznik prysznic/wylewka nie zapewnia szczelności wylewki przy użyciu prysznica.

Generalnie - wygląda to słabo (w porównaniu).

Pozdrawiam
Adam

KFA ?????