KFN a sprawa ostatnich praktyk bankowych

Data: 2009-03-26 13:31:57
Autor: Emka
KFN a sprawa ostatnich praktyk bankowych
http://www.dziennik.pl/gospodarka/article348578/Bank_zmienil_umowe_Trafi_do_sadu.html

Czyli nie jest tak wesoło, jakby się mogło wydawać.

Pozdrawiam
Emka

Data: 2009-03-26 15:17:15
Autor: Emka
KFN a sprawa ostatnich praktyk bankowych
A tu inny przykład.
Czyli jednak jest choć trochę sprawiedliwości na tym świecie ;-)

http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,35895,6429194,UOKiK_pozywa_BRE_Bank.html

Pozdrawiam
Emka

Data: 2009-03-26 15:23:36
Autor: george

"Emka" <emka@onet.eu> wrote in message news:gqg2pe$eit$1news3.onet...
[...]

to taka medialna historyja, ja tam uwierze jak zobacze wyrok sądu nakazujący przejście na uczciwą marżę a w to że tak sie stanie szczerze wątpię. Z samego "pozywania" jeszcze nikomy nie przybyło.
Jedyne "kontrolowalne" wyjscie dla "zrobionych w Mbambuko" widze w głosowaniu nogami, a że to teraz praktycznie niemożliwe to i Ty, ja i mBank doskonale wiemy...

BTW Co im zrobią ? zakażą stosowania klauzuli w przyszłości ? (juz jej nie stosują od 2-3 lat chyba )  Nałożą kare ? to jescze gorzej dla kredytobiorców.

george

Data: 2009-03-26 16:10:15
Autor: MK
[...]

UOKiK wieleokrotnie pozywal TPSA, skutki marne byly...

MK

KFN a sprawa ostatnich praktyk bankowych